نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
جوایز لیگ برتر وسوسه‌انگیزتر می‌شوند/ منتظر ده‌ها میلیون پوند اضافه باشید
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

طبق گزارش‌ها شش باشگاه بزرگ لیگ برتر در فصل آینده جوایز بزرگتری دریافت خواهند کرد.

لیگ برتر انگلیس بر اساس سیستم ۱.۶:۱ کار می‌کند و منچسترسیتی فصل گذشته ۱۶۱.۳ میلیون پوند به عنوان جایزه برای قهرمانی در لیگ دریافت کرد. به این معنی که آنها ۱.۶ برابر جایزه ۱۰۰.۳ میلیون پوندی ساوتهمپتونِ رده بیستمی دریافت کردند. اما بر اساس گزارش نشریه تلگراف، این قالب به احتمال زیاد اصلاح خواهد شد و شش تیم برتر سود بیشتری خواهند برد. این گزارش ادعا می‌کند که به دلیل شاخص رشد بین‌المللی لیگ برتر در فصل ۲۰۲۶-۲۰۲۵ جوایز لیگ قرار است با نسبت ۱.۸:۱ توزیع شود و به این ترتیب ده‌ها میلیون پوند اضافه‌تر به جیب تیم‌های برتر خواهد رفت.

این خبر تنها چند روز پس از خبر کسر امتیاز اورتون به دلیل نقض قوانین سود و پایداری لیگ برتر منتشر شد. در نتیجه کسر این ده امتیاز، تافی‌ها به رده نوزدهم رسیدند و در آستانه سقوط قرار گرفتند. اگر سه باشگاه موفق به کسب غرامت ۳۰۰ میلیون پوندی از اورتون شوند، ممکن است ۹ امتیاز دیگر نیز از آنها کسر شود. اورتون تایید کرد که با تمام قدرت به این حکم اعتراض خواهد کرد.

همه باشگاه‌های لیگ برتر خود را آماده می‌کنند تا در روز سه‌شنبه در مورد قرارداد جدید فوتبال رای دهند، و به این ترتیب تغییراتی در لیگ به وجود آورند. لیگ فوتبال انگلیس قرار است ۱۳۰ میلیون پوند بودجه اضافی دریافت کند اما ماهیت دقیق نحوه توزیع این پول هنوز مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حميد کلاش IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    خواهشن ننويسيد ليک برتر ليگ جزيره هست فوتبال ما جوايز که نميدن اخر کار هم از تيمها بخاطر تخلف پول ميگيرن کسب درامدي شده براي فدراسيون تنها کشور تو دنيا هست که جاي جوايز پول هم ميگيرن شما تيم محلي افريقايي زاغه نشين که چيزي ندارم به قهرمان ليگشون هرنفر يک شانه تخم مرغ دادن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی