خبری مهم برای نکونام؛ این بازیکن استقلال مجوز بازی گرفت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از بازیکنان مصدوم استقلال برای همراهی با ذوب آهن مشکلی نخواهد داشت.

استقلال در حالی آماده جدال با ذوب آهن می‌شود که پیمان بابایی یکی از عناصر تهاجمی این تیم به خاطر مصدومیت طی هفته‌های گذشته خارج از لیست ۱۸ نفره قرار می‌گرفت و کادر فنی برای استفاده از او فوق العاده احتیاط می‌کردند تا مصدومیت این مهاجم افزایش پیدا نکند ولی حالا دیگر آسیب دیدگیش کاملاً مرتفع شده و برای تقابل استقلال با شاگردان محمد ربیعی مشکلی ندارد.

البته با توجه به آمادگی مطلوب بلانکو و همچنین گلزنی آرمان رمضانی طی هفته‌های گذشته، پیمان بابایی حتی در صورت رسیدن به آمادگی مناسب فنی باز هم در بهترین شرایط  لیست ۱۸ نفره قرار می‌گیرد و نیمکت نشین می‌شود اما خیلی بعید است از وجودش در ترکیب ثابت استفاده شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سهراب IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    استقلال اگر بازیهای خودشو مثل بازیهای قبل بازی کند و از بودن در صدر جدول و امتیاز بالایی که دارد مغرور نشود و قدر این فرصتهای طلایی که دارد را بداند و حریفان خود (ذوب و فولاد) و دو بازی بعدی خود را دست کم نگیرد، حتما با جمع کردن امتیازات میتواند با روحیه بالا به مصاف تیم لنگ برود و بازی کند و حتی ببرد!! البته اتفاقات از الان به بعد را نمیشود پیش بینی کرد و نمیشود صد در صد امیدوار بود که در بازیهای بعدی برنده کامل شود ولی امیدوارم که بتواند نتایج خوبی بگیرد و از فرصتهایی که الان دارد راه را برای قهرمانی خود هموار کند، چون الان وقت و زمان نشان دادن خودش و ثابت کردن خودش میباشد!! انشاا... با تدابیر کادر مربیان و شخص خود نکونام و بازیکنان و با اتحاد و همدلی با یگدیگر بتوانند به این مهم دست یابند به امید خداوند حق تعالی انشاا... پیروز باد تیم استقلال همیشه قهرمان
  • وحیدآبیدل، IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    استقلال‌‌باوجودالماسی‌همچون‌جوادنکونام‌قهرمانه‌

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی