نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
حضور دوباره دختران اصفهانی در آزادی/ برنامه صعود سپاهان در تهران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقبال مطلوب طرفداران تیم سپاهان از بازی قبلی در لیگ قهرمانان آسیا مسئولان این باشگاه را به فکر انداخت تا این بار با آمادگی بیشتر میزبان سومین دیدار خانگی خود باشند.

باشگاه سپاهان که روز دوشنبه هفته آینده ششم آذر در چهارچوب دور برگشت مسابقات لیگ قهرمانان آسیا میزبان نیروی هوایی عراق است باید این دیدار را مثل بازی قبل مقابل تیم آلمالیق در تهران و استادیوم آزادی برگزار کند.

با توجه به محرومیت سپاهان از ۳ دیدار خانگی (به حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا) سپاهانی‌ها در بازی قبل که با نتیجه ۹ بر صفر برنده شدند میزبان تعداد قابل توجهی از هوادارانشان در استادیوم آزادی بودند و این برد پرگل را جشن گرفتند.

حضور تعداد قابل توجهی از بانوان اصفهانی طرفدار سپاهان در آن دیدار نیز از ویژگی های حواشی آن مسابقه بود که تا پاسی از شب در ورزشگاه آزادی به شدت تیم محبوب شان را تشویق می کردند تا سپاهانی ها دور از نقش جهان احساس غربت نکنند.  

حالا در شرایطی که سپاهان برای جبران شکست دور رفت مقابل نماینده عراق و البته صعود و بهبود وضعیتش در جدول گروه C به پیروزی در مسابقه مقابل نیروی هوایی عراق نیاز مبرم دارد مدیران باشگاه سپاهان درصدد هستند تا با برنامه‌ریزی دقیق حداکثر نفراتی که می‌توانند برای تشویق سپاهان به تهران بیایند را به تهران آورده و برگردانند.

ظاهرا مقدمات این کار توسط باشگاه سپاهان فراهم شده و قرار است ظرف روزهای آینده از طریق کانون هواداران باشگاه سپاهان به اطلاع طرفداران این تیم برسد تا علاقمندان آقا و خانم به این تیم برای حمایت از تیم محبوبشان روز دوشنبه عازم تهران شده و پس از بازی به اصفهان برگردند.

یادآور می شود؛ دیدار برگشت تیم‌های سپاهان و نیروی هوایی عراق دوشنبه ششم آذر از ساعت ۲۱:۳۰ در استادیوم آزادی تهران برگزار خواهد شد. در حال حاضر سپاهان با ۷ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی گروه C از بخت های مسلم صعود به دور بعد بشمار می رود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • مجید IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    سپاهان دور رفت با نماینده عراق مساوی کرد نه شکست
  • حسین IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    درست نوشته چون بردی که سپاهان ۲ بر یک با نیرو هوایی و بعدش الکی گل خورد و منجر به مساوی شد بمنزله باخت بود . باید اینطور تصور شود تا همیشه پیروز باشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی