نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
پدیده جدید فوتبال جهان کیست؟/ گینه‌ای، ۲۷ ساله و کسی که هری کین را به چالش کشید
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرهو گیراسی رکورد بوندس‌لیگا را در این فصل شکست و باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس به دنبال جذب او هستند.

هری کین به خاطر شروع باورنکردنی خود در بایرن مونیخ به تیتر خبرها تبدیل شده اما بازیکن دیگری گوی سبقت را از او ربود. کاپیتان ۳۰ ساله انگلیس در ماه آگوست با قراردادی ۱۰۴ میلیون پوندی تاتنهام را به مقصد آلمان ترک کرد. او در حال حاضر ۲۱ گل در تمام رقابت‌ها برای بایرن به ثمر رسانده، با ۱۷ به علاوه ۵ پاس گل در ۱۱ بازی خود در بوندس‌لیگا. اما تا اینجای فصل رقیب سرسختی برای کین پیدا شده و این مرد توجه باشگاه‌های برتر اروپا را به خود جلب کرده است.

سرهو گیراسی بسیار تاثیرگذار بوده و می‌تواند به زودی راهی لیگ برتر شود چراکه باشگاه‌های انگلیسی به دقت او را زیر نظر دارند. ملی‌پوش ۲۷ ساله گینه با لاوال در رده‌ لیگ‌های پایین فرانسه کارش را شروع کرد سپس دوره‌هایی را در لیل، اکسر، کلن و آمیان گذراند. او سه سال در رن ماند و در ۶۵ بازی لیگ ۱۹ گل به ثمر رساند. در دوره قرضی در اشتوتگارت در فصل گذشته ۱۱ گل در ۲۲ بازی بوندسلیگا به ثمر رساند و همین موضوع برایش قراردادی سه ساله با این تیم به ارمغان آورد.

قیمت او فقط ۷.۸ میلیون پوند بود، اما این مبلغ اکنون با شروع جنجالی او در این فصل، حداقل دو برابر خواهد شد. این مهاجم ۱۶ گل در تمام رقابت‌ها به ثمر رسانده و ۱۵ گل او تنها در ۹ بازی بوندسلیگا به ثمر رسیده است. میزان گلزنی او در هفت بازی اول فصل رکوردی را که پیش از این توسط روبرت لواندوفسکی به ثبت رسیده بود شکست و از ۹ گل کین در هفت بازی اولش برای بایرن در لیگ پیشی گرفت. او رقیب اصلی هری کین در تصاحب کفش طلاست و اشتوتگارت در حفظ او کار سختی در پیش خواهد داشت زیرا قطعا در ژانویه باشگاه‌های زیادی به دنبال او خواهند آمد.

اگر آنها موفق شوند و گیراسی در اشتوتگارت بماند می‌تواند فصل اول هری کین را تحت‌الشعاع قرار بدهد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی