نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
آمار نگران‌کننده تیم ملی تحت هدایت قلعه‌نویی؛ به اندازه ۱۳ سال گل خوردیم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با از دست رفتن پیروزی مقابل ازبکستان زنگ خطر برای تیم ملی به خصوص در فاز دفاعی، حالا دیگر به صدا درآمده است.

تیم ملی ازبکستان برای دومین بار در تاریخ‌اش، زمین بازی با ایران را با نتیجه «تساوی» ترک کرد. نتیجه‌ای به که به سریال بردهای متوالی تیم ملی روبروی این حریف پایان داد. پس از پیروزی دور از انتظار ازبکستان روبروی تیم ملی در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴، این تیم در هفت مسابقه پیاپی روبروی تیم ملی ایران نتیجه را واگذار کرده بود. تیمی که در هفت برخورد آخرش با ایران فقط یک گل زده بود، امروز تنها در یک نیمه دو بار دروازه تیم ملی را باز کرد!

زنگ خطر برای تیم ملی به خصوص در فاز دفاعی، حالا دیگر به صدا درآمده است. تیمی که از اواخر سال ۲۰۰۹ تا امروز در «۱۰ مسابقه» فقط دو گل از ازبکستان دریافت کرده بود، حالا در یک بازی به اندازه ۱۳ سال از این تیم گل خورد. آخرین مسابقه رسمی تیم قلعه‌نویی قبل از جام ملت‌ها، یک تلنگر بزرگ برای تیم این مربی به شمار می‌رفت. تیمی که البته حالا دیگر فرصتی برای بازسازی خودش هم در اختیار ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سیسیلی ضد مافیا IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    امیرخان کیروش را مربی دفاعی و خود را مربی هجومی خواندند.در حالی که کیروش در یکی از بدترین زمانهای تاریخ فوتبال ایران به کشورمان آمد و مجبور به بازی دفاعی بود والا همان نتایج کم فروغ هم بدست نمی آمدند.اگر امیرخان خیلی مرد و خیلی مربی تهاجمی هستند لطف کرده مقابل کره ژاپن استرالیا و عربستان هم تهاجمی بازی کنند تا نتایج فاجعه بار آن را ببینند.ضمنا اسکوچیچ که خیلی از امیرخان مربی بهتری است نیز فوتبال تهاجمی بازی می کرد هیچکس برانکو را هم مربی دفاعی نمی دانست.البته دفاع ایران در مقابل تیمهای امثال افغانستان قرقیزستان قطر هنگ کنگ کنیا قوی و مقابل تیمهای خوب پنیر سوئیسی است
  • رامین IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    آقا واقعا دفاع تیم ملی ویرانه... زمین ما نیمه دوم شده بود اتوبان ...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی