نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
کاتانتس: مساوی کردن بازی باخته مقابل ایران آسان نیست/ داور سمت ایران بود
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرچکو کاتانتس سرمربی اسلوونیایی تیم ملی فوتبال ازبکستان از شاگردانش بابت کسب نتیجه تساوی برابر ایران قدردانی کرد.

تیم‌های ملی فوتبال ازبکستان و ایران عصر امروز (سه‌شنبه) در دور دوم دیدارهای گروه E مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا در ورزشگاه بنیادکار تاشکند به تساوی ۲ - ۲ رضایت دادند

سرچکو کاتانتس سرمربی تیم ملی فوتبال ازبکستان که تیمش بازی ۲ بر صفر باخته برابر ایران را با تساوی ۲ - ۲ به پایان رساند، گفت: به بازیکنانم تبریک می‌گویم! دلیلش این است که پس از دریافت دو گل توانستیم بازی را به تساوی بکشیم. نشان دادن چنین اراده‌ای برابر ایران کار آسانی نیست. در نیمه نخست دیدار برابر ایران بازی بسیار آرامی انجام دادیم. ما تهاجمی بودیم اما اعتمادبه‌نفس لازم را نداشتیم. با این حال من از نتیجه پایانی بازی خشنود هستم.

وی در ادامه اظهار داشت: نمی‌خواهم صحبتی درباره داوری داشته باشم، اما در بخش‌هایی از بازی طرف ایرانی‌ها ایستاد! هرچند دوست ندارم وارد جزئیات شوم. مربیان هر دو تیم همانند بازیکنان تمام تلاش خود را برای پیروزی کردند و عرق ریختند.

سرمربی تیم ملی ازبکستان خاطر نشان کرد: در نیمه دوم بازی با ایران ما حمله‌های سریالی را تدارک دیدیم و بازیکنان ایران تلاش کردند تا طبق تاکتیک خود جلوی سرعت بازی را بگیرند. در واقع در این نیمه ما اراده خود را نشان دادیم. ما مشکلات خود را داشتیم و بازیکنان ازبکستان در خارج از کشور بازی نمی‌کنند. تمرین زیادی نداشتیم و من از کسب نتیجه تساوی با توجه به داشتن یک رقیب سخت و قوی رضایت دارم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی