بیانیه فدراسیون برزیل پس از جنجال شب گذشته/ نمک تازه روی زخم هواداران آرژانتین
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فدراسیون فوتبال برزیل اصرار دارد که تمامی اقدامات امنیتی پلیس در بازی مقابل آرژانیتن به درستی رعایت شده است.

اتحادیه فوتبال برزیل (CBF) در دفاع از پلیس ریودوژانیرو که مورد انتقاد لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، قرار گرفت، واکنش نشان داد.

کاپیتان آلبی سلسته پلیس را به کتک زدن تماشاگران متهم کرد و مدعی شد که امکان داشت این بازی به یک تراژدی تبدیل شود.

فیلم‌هایی که از ورزشگاه منتشر شد نشان می‌داد که نیروهای امنیتی به طرفداران آرژانتینی حمله کردند و آن‌ها مدعی بودند طرفداران تیم میهمان سرود برزیل را هو کردند.

این اولین تنش میان برزیل و آرژانتین نیست. در اوایل این ماه، هواداران بوکا جونیور که برای فینال کوپالیبرتادورس مقابل فلومیننزه به برزیل سفر کرده بودند در ساحل شهر ریودوژانیرو با واکنش پلیس مواجه شدند.

فدراسیون برزیل در واکنش به اتفاقات شب گذشته در بیانیه‌ای نوشت: توضیح این نکته ضروری است که سازماندهی و برنامه‌ریزی این مسابقه با دقت و استراتژیک توسط فدراسیون برزیل با همکاری همه نهادهای عمومی ذی‌صلاح به‌ویژه پلیس نظامی ریودوژانیرو انجام شده است. تمام برنامه ریزی‌ها برای این مسابقه، به ویژه برنامه‌های امنیتی، با حضور مقامات دولتی در ریودوژانیرو بین طرفین مورد بحث قرار گرفت. بنابراین CBF مجدداً تأیید می کند که برنامه‌های عملیاتی پلیس در این مسابقه، همانطور که توسط پلیس و سایر مقامات تأیید شده، به صورت دقیق رعایت شده است.

بیشتر بخوانید و ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کاکو IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    اینقدر جو گیر نشوید البی سلسته دیگه چه صیغه ایه یکم برای خودتون ارزش قایل بشید به برزیل میگید سلسا به به آرژانتین میگین فلان ول کنید این بازیها رو
  • مسعود IR ۰۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
    آرژانتین و اروگوئه دو تیم همیشه خشن و بی اخلاق

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی