نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
شوک بزرگ به بارسا و ژاوی؛ تراشتگن بازی با پورتو را از دست می‌دهد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک رسانه کاتالونیایی خبر داد درازه‌بان آلمانی بارسلونا در بازی فردا شب با پورتو در لیگ قهرمانان اروپا غایب خواهد بود.

مارک آندره تراشتگن که هفته پیش به دلیل مشکلی که در ناحیه کمرش به وجود آمد، مجبور به ترک اردوی تیم ملی فوتبال آلمان پیش از بازی دوستانه با ترکیه شد و برای درمان به بارسلونا بازگشت، به نظر می‌رسد بازی فردا شب کاتالان‌ها با پورتو در دور پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهد داد.

«رادیو کاتالونیا» که از رسانه‌های نزدیک به باشگاه بارسلوناست، خبر داد تِراِشتگن ۳۱ ساله همچنان در تمرینات گروهی این تیم شرکت ندارد و عملاً بازی فردا شب با پورتو در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را از دست می‌دهد. این دروازه‌بان آلمانی دیروز و امروز در تمرینات گروهی بارسا دیده نشده است و انتظار می‌رود ژاوی در بازی فردا از اینیاکی پنیا درون دروازه استفاده کند.

مارک آندره تِراِشتگن که فصل گذشته در ۳۸ بازی لالیگایی برای بارسلونا در ۲۶ بازی دروازه‌اش را بسته نگه داشت و تنها ۲۰ گل دریافت کرد (میانگین ۰.۴۷۳ گل‌خورده در هر بازی) پنجشنبه هفته پیش در مراسمی ویژه جایزه زامورا را به‌عنوان بهترین دروازه‌بان سال دریافت کرد.

بارسلونا که در حال حاضر با ۹ امتیاز و به خاطر نتیجه بهتر در بازی رودررو با پورتوی ۹ امتیازی، صدرنشین گروه H لیگ قهرمانان است، از ساعت ۲۳:۳۰ فردا در ورزشگاه لوئیس کمپانیس پذیرای پورتو خواهد بود. مهدی طارمی ملی‌پوش کشورمان عضو تیم پورتوست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی