نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
تصمیم دسته‌جمعی پرسپولیسی‌ها در مورد پیراهن رونالدو!
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکنان پرسپولیس در خصوص گرفتن هدیه از ستاره فوتبال دنیا تصمیم‌گیری کردند.

تیم فوتبال پرسپولیس شامگاه امروز دوشنبه ساعت ۲۱:۳۰ مقابل النصر عربستان در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا قرار می‌گیرد.

سرخپوشان پایتخت در این دیدار مقابل کریستیانو رونالدو، سادیو مانه، بروزوویچ و سایر ستاره‌های نامدار النصر در حالی قرار می‌گیرند که پس از شکست دو بر صفر در بازی رفت حاشیه‌های این رویارویی گریبان چند بازیکن این تیم را گرفت.

شهاب زاهدی پس از پایان مسابقه سمت رونالدو رفت تا شایعه درخواست او برای گرفتن پیراهن از فوق ستاره فوتبال دنیا مطرح شود که این اتفاق از سوی رونالدو رخ نداد. زاهدی با وجود رد چنین مکالمه‌ای با رونالدو مورد غضب هواداران و حتی چند تن از هم تیمی‌های باتجربه هم قرار گرفت تا حالا تصمیم گروهی درباره نحوه برخورد با ستاره فوتبال دنیا گرفته شود.

بازیکنان باتجربه پرسپولیس از هم تیمی‌های جوان خود خواسته‌اند به هیچ وجه درخواست گرفتن پیراهن رونالدو را ندهند تا حاشیه‌ای اینچنینی برای تیم رخ ندهد. همچنین اگر قرار بر درخواست پیراهن او و سایر ستاره‌های النصر بود آنها در همان لحظه نسبت به نحوه این درخواست تصمیم‌گیری خواهند کرد.

در حقیقت رختکن پرسپولیس نمی‌خواهد درگیر حاشیه‌ای جدید پیرامون دریافت پیراهن از بازیکن النصر عربستان قرار بگیرند تا بدون مشکل به تهران بازگردند.

بیشتر بخوانید: عکس| رونالدو برای پرسپولیس و بیرانوند مُشت گره کرد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • علی IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    شک نکنید پشت این تصمیم ممدعلی پیروانیه که می خواد خودش پیراهن اونا رو بگیره و از همین حالا هم مشتری دست به نقدشو داره
  • محمد IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    فقط به خاطر پوله
  • محمد IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    ابرو یه ملتو میبرن به خاطر منفعت خودشون
  • احسان.ع IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    واقعاً چنین حرکت هایی برام غیر قابل درکه ، من به شخصه در قیاس با بازیکنان فوتبال و بخصوص پرسپولیس ، یک فرد ناشناخته و عادی هستم و شاید تعداد کسانی که منو میشناسن به زحمت به ۱۰۰۰ نفر برسه ، ولی هرگز حاضر نمیشم بخاطر پول یا هر چیز دیگری به عزت نفس خودم آسیب بزنم یا بهش آسیبی وارد کنم ، نیازی هم به اثبات حرفم پیش ادمهایی بیخرد و بدون عزت نفس ندارم ، به همین دلیل واقعا برام سواله که این افراد در ازای تخریب و یا از دست دادن عزت نفسشون چه چیزی بدست میارن ، چون عزت نفس یک انسان برای خودش انقدر ارزشمنده که قیمت نداره ، بشخصه اینجوری فکر میکنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی