نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
سه‌شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۸
۰ |
۰
نیازمند: در آسیا هم رقیب پرسپولیس هستیم
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیام نیازمند، دروازه‌بان سپاهان ایران از کسب پیروزی مقابل نیروی هوایی عراق با دو بازیکن اخراجی ابراز خوشحالی کرد.

پیام نیازمند پس از برتری تیم سپاهان مقابل نیروی هوایی عراق در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی سختی بود، نیروی هوایی تیم خوبی بود. در بازی قبلی هم الاتحاد را برده بودند و چند بازیکن کلیدی داشتند که کنترل‌شان سخت بود. بچه‌ها عالی و باغیرت ۱۰ نفره و یک ربع آخر ۹ نفره بازی کردند. خیلی کار سخت بود ولی منظم و با سازماندهی خوب بازی کردیم. فکر کنم ۱۰ هزار هوادار لطف کرده بودند و از راه دور آمده بودند خداراشکر که خوشحال به خانه برگشتند.

او درباره حمایت هواداران از خودش در جریان بازی گفت: خداراشکر خوشحالم که توانستم به تیم کمک کنم. همیشه سعی می‌کنیم هواداران را خوشحال کنیم و امیدوارم هفته آینده با صعودمان به دور بعد این خوشحالی چند برابر شود. 

دروازه‌بان سپاهان درباره اینکه آیا می‌داند دلیل دلخوری رامین رضاییان چیست، عنوان کرد: نه در جریان نیستم و اطلاعی ندارم.

نیازمند درباره پرونده انضباطی کسر امتیاز گفت: چندین و چند ماه است که این بحث وجود دارد و اتفاقی افتاد که چند وقت است تمرکز تیم ما بهم ریخته است. هنوزم که هنوز است دنبال این هستیم آنچه که حق‌مان است و برایش زحمت کشیده‌ایم به ما برگردد.

نیازمند درباره مهار شوت‌های خطرناک بازیکنان حریف گفت: طبیعی بود تیم ما عقب نشسته بود و حریف هم فشار می‌آورد. لایه‌های دفاعی ما با توجه به اخراج بازیکنان باز شد و خداراشکر به هر نحوی که بود دروازه‌ را بسته نگه داشتیم.

«شرایط تیم‌های ایرانی مقابل رقبای عربستانی را در آسیا چطور می‌بینید؟» او در این باره گفت: ما نشان دادیم که با استعداد و توانایی بازیکنان ایرانی می‌توانند حرف‌های بزرگی بزنند. البته عربستان نگاه دور برد دارد و در خیلی از مسائل از ما جلو بودند. برای نمایندگان ایران خوشحالم ولی یک طوری برنامه چیده‌اند که الان ما رقیب پرسپولیس در این گروه هستیم. آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم تمام تیم‌های ایرانی در مسابقات آسیایی سربلند باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی