دانلود قسمت آخر فصل 2 سریال زخم کاری ۲ | دانلود زخم کاری ۲ قسمت ۱۳ سیزدهم و اخر با حجم نیم رایگان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دانلود قسمت آخر فصل ۲ سریال زخم کاری ۲، دانلود زخم کاری ۲ قسمت ۱۳ سیزدهم و اخر، دانلود قسمت ۱۳ فصل ۳ زخم کاری، دانلود قسمت ۱۳ فصل ۳ زخم کاری، دانلود زخم کاری فصل ۲ قسمت ۱۳ سیزدهم به ادامه مطلب مراجعه کنید و قسمت جدید سریال زخم کاری ۲ را دانلود کنید.

دانلود قسمت آخر فصل 2 سریال زخم کاری ۲، دانلود زخم کاری ۲ قسمت ۱۳ سیزدهم و اخر، دانلود قسمت ۱۳ فصل ۳ زخم کاری، دانلود قسمت 13 فصل 3 زخم کاری، دانلود زخم کاری فصل ۲ قسمت ۱۳ سیزدهم سریال سریال زخم کاری 2 بازگشت به کارگردانی محمدحسین مهدویان و به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت کشیان در سال 1402 ساخته شده است این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد.

***********************

برای دانلود زخم کاری فصل 2 قسمت 13 (آخر) به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود قسمت 13 فصل 2 زخم کاری

************************

بازیگران سریال زخم کاری 2 بازگشت:

در این سریال جواد عزتی، رعنا آزادی ور، الهه حصاری، مرتضی امینی تبار، سعید چنگیزیان، سیدجواد هاشمی، کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک به هنرمندی پرداخته‌اند.

درباره سریال زخم کاری 2 بازگشت:

سریال سریال زخم کاری 2 بازگشت به کارگردانی محمدحسین مهدویان و به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت کشیان در سال 1402 ساخته شده است این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد.

داستان سریال زخم کاری 2 بازگشت:

میثم که تنها وارث تاج و تخت مالک است، در پی انتقام از قاتل اوست. در این میان، نبود مالک بهانه ای می شود برای ورود طلوعی، تنها حامی قدرتمند هولدینگ ریزآبادی به آنجا برای سروسامان دادن به اوضاع...اما این تمام حقیقت نیست!

در صورت تمایل به دانلود فیلم ایرانی به شیوه‌‎ی سریع و راحت از یک سایت معتبر می‌توانید به آدرس filmekade.com ارائه دهنده‌‎ی انواع دانلود فیلم ایرانی و خارجی در تنوع بسیار بالا مراجعه نمایید. این وبسایت با ایجاد دسته بندی‌‎های مشخص منجر به سهولت دسترسی به کلیه‌‎ی فیلم‎‌ها شده و با ارائه اطلاعاتی در خصوص مشخصات هر فیلم و سریال امکان انتخاب صحیح یک فیلم را ایجاد می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی