نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
وزیر ورزش در جلسه خصوصی با بزرگان استقلال و پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وزیر ورزش در جمع بزرگان استقلال و پرسپولیس حاضر شد و دقایقی با آنها صحبت کرد.

با فروکش کردن ویروس کرونا خوشبختانه دوباره بساط رقابت‌های فوتبال پیشکسوتان در مجموعه ورزشی شهید شیرودی راه افتاده و فرصت خوبی برای چهره‌های قدیمی فراهم کرده است تا علاوه بر رقابت و حفظ سلامتی جسمی و روحی، از اوضاع یکدیگر هم باخبر شوند.

مراسم افتتاحیه این مسابقات در حالی برگزار شد که کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان هم به جمع قدیمی‌ها آمد و با استقبال گرم آنها مواجه شد. در این مراسم که بزرگانی همچون: بهتاش فریبا، حسین فرکی، بیژن طاهری، احمد سنجری، مرتضی یکه و... حضور داشتند، وزیر ورزش دقایقی در جمع آنها صحبت کرد و ضمن آرزوی سلامتی برای این عزیزان، پیرامون حل مشکلات فوتبال کشورمان نیز بحث‌هایی مطرح شد.

اغلب چهره‌های قدیمی استقلال و پرسپولیس در این نشست صمیمانه روی حفظ و تکریم جایگاه پیشکسوتان و همچنین اتخاذ تدابیری ویژه جهت حل دغدغه‌های مالی استقلال و پرسپولیس اصرار داشتند مسئله‌ای که البته خود کیومرث هاشمی هم ۴۰ روز قبل در جریان عیادت از علی پروین روی آن تاکید فراوان داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 4 IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    برداران فنونی زاده ها مهمترینش بودند که نامی ازشان به میان نیومد این جلسیه فاقد اهمیته
  • فوتبال پاک IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    توی این عکس بزرگانی مثل آقایان اکبرمالکی و جهانگیر کوثری هستن که از افرادی که نام بردید قدیمی تر هستند و به رسم ادب و احترام ای کاش نام این دو عزیز برده میشد بخصوص اینکه در پاراگراف آخر از تکریم و جایگاه پیشکسوتان گفته شده بود !
  • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    اینها که همه کیسه هستند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی