نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
زین‌الدین زیدان
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اسطوره فرانسوی در گفت‌وگوی جدیدش درباره حرفه خود به عنوان بازیکن و مربی صحبت کرد و خاطرات جالبی تعریف کرد.

در آخرین قسمت از برنامه SKWEEK Show به میزبانی تونی پارکر، زین‌الدین زیدان در مرکز صحنه قرار می‌گیرد. این پادکست با تمرکز بر مدت زمان حضور او در رئال مادرید در دوران «کهکشانی‌ها»، مروری جذاب از دوران حرفه‌ای درخشان زیدان ارائه می‌کند. زیدان در طول گفتگو حکایات سرگرم‌کننده، تفکرات و نیم نگاهی به فلسفه خود در مورد مربیگری را به اشتراک می‌گذارد.

حکایت رونالدو

یک خاطره جذاب حول محور رونالدو نازاریو، هم‌تیمی فوق‌ستاره زیدان در رئال‌مادرید، می‌چرخد. زیدان اتفاقات جالب رونالدو قبل از بازی را به یاد می‌آورد. «زمانی که با رونالدوی برزیلی بودی همه چیز جالب بود و او به تو می‌گفت: امروز می‌خواهم دو بار به تو لایی بزنم. این را گفت و همین کار را کرد.»

این بحث به بررسی تجربیات زیدان در رئال‌مادرید می‌پردازد و اوج و فرودهای دوران حرفه‌ای او را بررسی می‌کند. زیدان صراحتاً قهرمانی جام جهانی ۱۹۹۸ با تیم ملی فرانسه را به هر یک از قهرمانی‌هایش در لیگ قهرمانان اروپا ترجیح می‌دهد و خاطرنشان می‌کند: «این یک حس بی‌نظیر بود.»

حاضر نبود مربی شود

سفر مربیگری زیدان جالب است. او که در ابتدا تمایلی نداشت پس از بازنشستگی به عنوان یک بازیکن به سمت این شغل برود، اعتراف می‌کند که مربیگری برای او به یک اشتیاق تبدیل شده است. وقتی زیدان کفش‌هایش را آویخت، از او پرسیدند که آیا می‌خواهد مربی شود؟ او در آن زمان گفت: «هرگز» اما سرنوشت برنامه‌های او را تغییر داد.

زیدان همچنین در مورد تفاوت‌های فاحش بین بازی و مربیگری صحبت کرد. «دو چیز کاملا متفاوت هستند. چون به عنوان یک بازیکن فقط روی خودتان تمرکز می‌کنید... به عنوان یک مربی باید مراقب یک گروه ۲۷ نفره باشید.» سر و کله زدن با منیت‌ها در باشگاه بزرگی مانند رئال مادرید واقعا چالش‌برانگیز است اما او از احترامی که به عنوان بازیکن برایش قائل بودند قدردانی می‌کند.

دوران رئال مادرید کاستیا

این پادکست همچنین نگاهی اجمالی به روزهای اولیه مربیگری زیدان در رئال مادرید کاستیا انداخت. زیدان حکایتی جذاب در مورد تجربیات اولیه با بازیکنان جوان به اشتراک می‌گذارد. او به یاد آورد: «من تمرینات خود را با کاستیا و با بازیکنان جوان شروع کردم. و با بازیکنان جوان، تو زیدان هستی، آنها اینطور به تو نگاه می‌کنند... نظراتشان را با من رد و بدل نمی‌کردند و برای من سخت بود زیرا نیاز به تبادل نظرات دارم.»

در این گفتگو به علایق و فعالیت‌های فعلی خارج از فوتبال زیدان نیز پرداخته شد. او تمایل خود را به بازی پادل و مالکیت مجتمع‌هایی به نام Z۵ نشان داد. زیدان بر اهمیت فعال ماندن و ورزش کردن، به ویژه لذت بردن از بازی با فرزندانش تاکید کرد. او همچنین به بازگشت احتمالی به مربیگری در آینده نیز اشاره می‌کند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • کوهمره جروق IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    اشتباه نکنید در مورد رونالدوی اصلی داره حرف میزنه.اون پنالدوی بی مصرف نسخه تقلبی هست.
    • رضا IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
      خوشم‌میاد‌اسم‌رونادو‌میاد‌سوزش‌میگیرین😂😂
  • esmaaildaryanavard23@gmail.com RU ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    رونالدو نازاریو واقعاً یک استوره بود ولی کریس رونالدو هم کم بازیکنی نیست ای همه افتخار کار کمی نیست
  • Amir IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    🫤

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی