نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
۹
شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹
۹ |
۴
پاسخ صریح سرمربی پورتو به انتقادات از طارمی‌
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی تیم پورتو نسبت به انتقاداتی که از مهاجم ایرانی تیمش می‌شود واکنش نشان داد.

پورتو امشب در رقابت‌های لیگ پرتغال به مصاف فامالیکائو می‌رود تا یکی دیگر از دیدارهای حساسش، آن‌هم پس از شکست مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا را برگزار کند. اگرچه سرمربی این تیم یعنی سرجیو کونسیسائو عادت نداشته تا درباره ترکیب اصلی تیمش صحبت کند ولی او در اقدامی نادر از این گفته که مهدی طارمی قطعا در ترکیب امشب پورتو به میدان می‌رود.

اینکه چرا کونسیسائو در این مقطع به طور مشخص از مهدی طارمی نام برده ریشه در انتقاداتی دارد که این روزها از مهاجم ایرانی پورتو می‌شود. طارمی که فصل پیش عنوان آقای گلی لیگ پرتغال را به‌دست آورده در این فصل درخشش همیشگی را در امر گلزنی و دادن پاس گل نداشته است. او پس از ۱۱ بازی در لیگ فقط ۲ بار گل زده و یک پاس گل به هم‌تیمی‌هایش داده است. شرایط برای مهاجم تیم ملی ایران در لیگ قهرمانان اروپا هم برخلاف فصل پیش چندان خوب پیش نمی‌رود چرا که مهدی فقط یک‌بار تا به الان در این لیگ معتبر گلزنی کرده که آن‌هم مربوط به هفته نخست است.

در هفته‌های اخیر هم که مهدی طارمی در ترکیب به صورت ۹۰ دقیقه بازی نکرده تا شایعات درباره او زیاد شود. در روزهای گذشته حتی از این گفته شد که طارمی ممکن است همین ژانویه پورتو را به مقصد تیم دیگری که اینتر عنوان شده، ترک کند. موضوعی که البته هرگز به طور قطعی مورد تایید قرار نگرفته است. خاموشی طارمی در گلزنی، کم بازی کردنش در هفته‌های اخیر و شایعات مربوط به نیمکت‌نشینی‌اش در ادامه مسیر همگی دست به دست هم داده تا او تبدیل به یکی از سوژه‌های داغ کنفرانس خبری سرجیو کونسیسائو پیش از بازی پورتو با فامالیکائو شود.

کونسیسائو اما پس از شنیدن سوالات مربوط به مهدی طارمی ترک عادت کرد و این‌بار ضمن اینکه تمام قد از این بازیکن ایرانی دفاع کرد خواستار این شد که بقیه هم به او احترام بگذارند. کونسیسائو درباره مهدی طارمی گفت: «می‌دانید که من هرگز دوست ندارم درباره یک بازیکن صحبت کنم. همیشه ترجیحم این است که درباره مجموعه تیم حرف بزنم. ولی حالا که صحبت از مهدی طارمی است این را بگویم که بسیار پرانگیزه کار می‌کند و وقتی با این سبک و سیاق در تمرینات ظاهر می‌شود معنی‌اش این است که می‌خواهد در ترکیب اصلی به میدان برود. پس او در ترکیب حاضر خواهد بود. فراموش نکنید وقتی دارید درباره مهدی طارمی صحبت می‌کنید درباره بهترین گلزن حرف می‌زنید؛ شاید او یکی از بهترین گلزنان تاریخ باشگاه پورتو است. مهدی بازیکن تقریبا ناشناخته‌ای بود که از ریوآوه به اینجا آمد. مردم کم و بیش درباره این موضوع حرف می‌زنند و تصور می‌کنند که یک بازیکن همیشه باید گل بزند یا پاس گل بدهد ولی اینطور نیست. کار طارمی به گلزنی یا پاس گل دادن محدود نمی‌شود. او البته ذاتا این کار را انجام می دهد چون به دروازه رقیب نزدیک است ولی با مجموع کارهایی که در تیم انجام می‌دهد باید بگویم بی‌نهایت از این بازیکن راضی هستم».

بیشتر بخوانید: عکس| اختصاص صفحه اصلی روزنامه معروف به طارمی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شایفو IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    یکی از بهترین سرمربی‌هاست. جوری با صحبتاش روحیه و اعتماد به نفس بازیکن رو بالا میبره که اگه با یه درخت خشک صحبت کنه اون درخت میوه میده :*)
    • رضا خطیبی IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
      حق
  • رابین شور IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    باریکلا
  • رضا IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    این مربی فوقالعاده است.
  • خان IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    طارمی خیلی موقعیت ها را هدر می‌دهد و نمیشه بهش اعتماد کرد که گل بزنه.از ده موقعیت یکی را به سختی گل می‌کنه.
  • {……..} IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    تاریخ دوچرخه چیا یدونه همچین لژیونری نداره😁😂😂😂😂😂😂
  • حسین IR ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    وقتی میگن لیگ حرفه ای یعنی تمام چیزهاش باید حرفه ای باشه،حتی صحبت کردن سرمربی.این جور حرکاتو باید یادبگیریم نه ۴ تا حرف وحرکت مزخرف
  • م IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    سلام اینجانب از صحبتهای این سرمربی یا مربی درس اخلاق، نمک شناسی، قدردانی بجا از فعالیتهای و تلاشهای دیگران ، و انسان گرا بودن ، آموختم. احسنت به اینگونه طرز تفکر. در رفتار، گفتار و کردار خویش بیاندیشیم.
  • احمد US ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    وقتی به مردم کشورت پشت کنی . یقین بدان از پیشرفت خبری نیست . هرروز نزول خواهی کرد . امثال طارمی و سردار و جهانبخش و ....... راه خودشون از مردم جدا کردن .شانسی برای ستاره ماندن نخواهند داشت .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی