نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
این شایعه برای به هم ریختن تمرکز استقلال است/ بلانکو مشکلات را حل می‌کند!
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اختر درباره اینکه خیلی‌ها معتقدند برای استقلال حاشیه‌سازی می‌کنند افزود: استقلال صدرجدول است و همه جوره می‌خواهند برای این تیم مشکل درست کنند.

ادموند اختر بازیکن سابق استقلال درباره شرایط این تیم اظهار کرد: استقلال در حال حاضر شرایط خوبی دارد و توانسته در صدرجدول رده‌بندی لیگ برتر قرار بگیرد. درست است که آنها مقابل ذوب آهن به ۳ امتیاز دست پیدا نکردند اما با توجه به فاصله امتیازی جایگاه خوبی دارند.

او درباره اتفاقات اصفهان و درگیری فیلمبردار صداوسیما با نکونام تصریح کرد: از تصاویر تلویزیونی مشخص بود که کادرفنی استقلال تقصیر نداشتند و فیلمبردار صداوسیما بیش از اندازه قانونی به نیمکت استقلال نزدیک شده بود.

اختر درباره اینکه خیلی‌ها معتقدند برای استقلال حاشیه‌سازی می‌کنند افزود: کادرفنی استقلال باید خیلی باهوش عمل کند و نگذارد خودشان و تیم به حاشیه بروند. استقلال صدرجدول است و همه جوره می‌خواهند برای این تیم مشکل درست کنند.

بلانکو در آینده مشکلات را حل می‌کند

مهاجم سابق استقلال درباره عملکرد بلانکو بیان کرد: بلانکو در دیدار آتی استقلال هم خیلی تلاش کرد که گلزنی کند اما موفق نشد. در کل باید بگویم او بازیکن توانمندی است و می‌تواند در آینده مشکلات استقلال را در خط حمله حل کند.

بازیکن سابق استقلال درباره مصاف این تیم مقابل فولاد خوزستان تصریح کرد: استقلال می‌تواند با پیروزی مقابل فولاد خوزستان درباره به شرایط برد باز گردد. فولاد تیم‌ سابق نکونام بوده و شناخت خوبی از این تیم دارد. درست است که این تیم شرایط خوبی در جدول ندارد اما استقلال نباید فکر کند بازی راحتی در پیش دارد.

«این روزها شایعه کسر امتیاز از استقلال شنیده می‌شود؟» اختر در این باره گفت: استقلال تا همین چند هفته پیش به خاطر همین سقف قرارداد نمی‌توانست قرارداد بلانکو را ثبت کند یا مشکل حضور ‌هاشمی‌نسب و سسما روی نیمکت تا بازی مقابل ذوب‌آهن حل نشده بود. به نظرم چنین چیزهایی برای به هم زدن تمرکز استقلال است.

بیشتر بخوانید: به جای VAR برای استادیوم آزادی چرخ خیاطی بخرید/ استقلال با این بازیکن به هر خط دفاعی گل می‌زند/ درز نامه اخراج نکونام به بیرون فقط با یک هدف اتفاق افتاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • محمدرضا IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    مشکل اصلی مردم ما اینه که از روی تعصب طرف چیزی رو که دوست داریم میگیریم خواه حق باشد خواه ناحق ،اگر همیشه طرف حق رو می‌گرفتیم این مشکلات درست نمی شد جناب اگر فیلم بردار نزدیک سرمربی شد باید از سرمربی فحش و بد و بیراه بشنود ،واقعا نمیشه از این فوتبال لذت برد از بس تنش و اختلاف وجود داره
  • حسین SC ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    استقلال نبایدامتیازکم کنن چون خلافی نکردند این حرف لنگیاهستن براتمرکزتیم استقلال بچهاوکادرفنی نبایدند تمرکزشون بهم بریزه ،وقتی لنگ اون همه خلاف انجام داده ۱۲۰میلیاردکلاعشون گرفته ،نودمیلیاردشهاب زاهدی گرفته ،هشتلدمیلیارد ترابی ،هشتادمیلیارد امیری گرفته ،بقیه هم پنجاه میلیارد اونایه امتیازکم شد انوقت استقلال تخلفی انجام نداده وامتیازکم نبایدبشه چطورمیگن پنج امتیاز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی