کدام یک از ورزشکاران از خودروهای چینی استفاده میکنند؟
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

اگه شما قصد دارید بدانید که ورزشکاران مطرح ایران از کدامیک از خودروهای چینی استفاده میکنند این مقاله را از دست ندهید!

در زندگی امروزی خودرو از جایگاه بسیار ویژه و ممتازی برخوردار می باشد. در این بین با پیشرفت تکنولوژی نسل جدیدی از خودروهای هوشمند و با طراحی های آیرودینامیکی تولید و به بازار عرضه شده اند. چنین خودروهایی علاوه بر ظاهر زیبا و بدون نقص از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار هستند.

  1. علی دایی: هاوال H۹
  2. حسن یزدانی: فیدلیتی

  3. محمدرضا گرایی: تیگو ۷ پرو

  4. سجاد گنج زاده: هایما s۷

  5. بهداد سلیمی: KMC T۸

بسیاری از کمپانی های معتبر تولید خودرو در کشور چین قرار دارند. خودروهای تولید شده توسط کشور چین به لحاظ کیفیت و طراحی بدون نقص با بهترین نمونه های موجود در بازار برابری می کنند.

آخرین لیست منتشر شده از اسامی ورزشکاران ایرانی که خودروی چینی سوار می شوند

در حال حاضر حجم قابل توجهی از خودروهای موجود در بازار ایران را خودروهای چینی تشکیل می دهند. امروزه خودروهای چینی بیشتر توسط سلبریتی ها و ورزشکاران خریداری می شوند. درصد قابل توجهی از ورزشکاران ایرانی و خارجی خرید چنین خودروهایی را ترجیح می دهند؛ زیرا خودروهای چینی الفبای کیفیت را معنا بخشیده اند.

خودروهای چینی مطابق با آخرین متدهای جهانی طراحی شده اند. به همین علت تا سال ها کاربر می تواند از کیفیت بی بدیل خودروی خریداری شده نهایت لذت را ببرید. برای تجربه امنیت، زیبایی، کیفیت و کارایی حتما نسبت به خرید خودروهای چینی اقدام کنید.

لیست جدید ورزشکارانی که خودروهای چینی را استفاده می کنند؟

در سال های گذشته خودروهای چینی به واسطه طراحی بدون نقص، کیفیت فوق العاده تضمینی و کم مصرف بودن بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند. بسیاری از چهره های محبوب ورزشکاری نیز چنین خودروهایی را جهت استفاده روزمره انتخاب می کنند. خرید چنین خودروهایی برای افرادی که قصد خرید ماشین اقتصادی و با کیفیت را دارند، به شدت پیشنهاد می شود. خودروهای چینی از طراحی فوق العاده مدرن و لاکچری برخوردار می باشند.

طراحی کلی خودروهای چینی به گونه ای است، که در حوادث اضطراری به سرنشینان کمترین میزان از آسیب جانی وارد می شود. بر اساس آمارهای به دست آمده جدید حدود ۴۲ درصد از ورزشکاران ایرانی خودروهای چینی سوار می شوند. آخرین لیست از نام افرادی که خودروهای چینی لوکس و جدید را سوار می شوند، به شرح زیر است:

علی دایی ستاره بزرگ دنیای فوتبال:

یکی از محبوب ترین چهره های ورزشی ایران آقای علی دایی می باشد. ایشان در کارنامه درخشان خود موفقیت های بسیار زیادی کسب کرده اند. آقای علی دایی بر اساس آخرین اخبار به دست آمده، به تازگی یک خودروی هاوال H۹ خریداری کرده اند. آقای دایی برای استفاده روزمره از این خودروی شخصی استفاده می کنند. این ماشین چینی علاوه بر ظاهر بدون نقص و جذاب از قیمت کاملا مناسب و ارزانی نیز برخوردار می باشد.

خودروی چینی هاوال H9

خرید لوازم یدکی خودروی چینی هاوال H۹ از طریق فروشگاه  تخصصی حقی پارت بسیار راحت و آسان می باشد. شما با خرید لوازم یدکی چینی از این مجموعه فروشگاهی از کیفیت و قیمت محصولات خریداری شده اطمینان خاطر خواهید داشت.

حسن یزدانی افتخار کشتی ایرانی:

یکی از جوان ترین ورزشکاران ایرانی که در سال های اخیر مفتخر به دریافت مدال طلا در مسابقات جهانی بوده است، آقای حسن یزدانی می باشد. آقای حسن یزدانی در سال های اخیر محبوبیت قابل توجهی را در بین مردم به دست آورده است؛ زیرا آقای یزدانی یکی از افتخارات این سرزمین شناخته می شود. خودروی چینی ورزشکاران معمولا لوکس و اقتصادی می باشد؛ زیرا در جهت حفظ پرستیژ چنین افراد مشهوری خودروهای چینی بهترین گزینه به شمار می آیند.

در حال حاضر آقای حسن یزدانی دارای خودروی فیدلیتی هستند و همچنین بارها پس از خروج از تمرینات ورزشی با این خودرو مشاهده شده اند.

محمدرضا گرایی کشتی گیر رویایی ایرانی:

آقای گرایی یکی از شناخته شدن ترین کشتی گیرهای ایرانی به شمار می آیند. ایشان در سال های گذشته آلبوم افتخارات خود را با موفقیت در مسابقات بین المللی تکمیل کردند. آقای گرایی در لیست ورزشکارانی قرار دارند، که خودروی چینی سوار می شوند. آقای گرایی بر اساس داده های جدید خبرنگاری یک خودروی تیگو ۷ پرو خریداری کرده اند. این خودرو ظاهری مشابه به خودروهای لوکس آلمانی دارد. با این تفاوت که قیمت نهایی تیگو ۷ پرو حدود یک چهارم نمونه آلمانی است.

برای خرید قطعات یدکی این خودرو می توانید مجموعه فروشگاهی حقی پارت را انتخاب کنید. این مرکز فروش قطعات اورجینال و اصلی را با قیمت کاملا استثنایی به فروش می رساند.

سجاد گنج زاده کاراته کار غیور ایرانی:

برای اولین بار آقای سجاد گنج زاده در المپیک توکیو قادر به دریافت مدال طلا شد. آقای گنج زاده یکی از محبوب ترین کاراته کاران ایرانی است، که همیشه در لیست برترین ها در این رشته ورزشی قرار داشته است. آقای سجاد گنج زاده اخیرا خودروی هایما s۷ استفاده می کنند و آخرین عکس منتشر شده از ایشان همراه با این خودروی لوکس است. هایما s۷ یک خودروی چینی شاسی بلند لوکس به شمار می آید، که ایمنی بسیار بالایی را نیز برای کاربر رقم می زند.

اگر در فرایند خرید قطعات اصلی و یدکی این خودرو با مشکل مواجه شده اید، می توانید از طریق فروشگاه لوازم یدکی حقی پارت ثبت سفارش خود را انجام دهید.

بهداد سلیمی وزنه بردار جوان ایرانی:

یکی از جوان ترین وزنه برداران ایرانی آقای بهداد سلیمی می باشد، که در بسیاری از رقابت های داخلی و بین المللی موفق به دریافت جوایز گوناگونی بوده اند. آقای سلیمی نیز در لیست ورزشکارانی قرار دارند، که خودروی چینی استفاده می کنند. آقای بهداد سلیمی خودروی چینی  KMC T۸ سوار می شوند. این خودروی چینی از طراحی متفاوتی برخوردار است و حتی برای فعالیت های تفریحی خودرویی نظیر آفرود نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

خودروی چینی  KMC T8

خودروی KMC T۸ در سوانح رانندگی کمتر حادثه آفرین می شود و همچنین این خودرو از شتاب بسیار بالایی برخوردار است. موتور قدرتمند این خودرو به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر تنها فقط ۵ لیتر سوخت مصرف می کند. این خودرو با قیمت نهایی بسیار مناسبی به فروش می رسد و اغلب اقشار جامعه قدرت خرید آن را دارند. تمامی لوازم جانبی و یدکی این خودروی چینی در ایران موجود است‌. حقی پارت رتبه یک فروش لوازم جانبی خودروهای چینی را به خود اختصاص داده است.

این مجموعه فروشگاهی تمامی قطعات یدکی خودروهای چینی را در مقایسه با سایر مراکز فروش با قیمت مناسب تری به فروش می رساند. قلب تپنده خودروی چینی خودرو را به وسیله هر یک از محصولات فروشگاه حقی پارت دوباره می توانید به جریان در بیاورید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • غلام IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    آنطور که حسن یزدانی خودش را مظلوم نشان می دهد من فکر می کردم یا ماشین ندارد یا اگر هم دارد ژیان است یا خیلی وضعش خوب باشد پیکان دارد.می دانم جمهوری اسلامی خوب به ورزشکار می رسد ولی نمی دانم چرا دائم از همین‌ها لقت می خورد طوری اینها زود ثروتمند می شوند که من فکر می کنم اینها با جمهوری اسلامی در برابر در آمد کشور شریک هستند. مخصوصا ورزشکارانی که هم با پا توپ می زنند و هم با دست.
    • ابوعامر IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
      سلام برادر.آقای یزدانی حداقل مدال طلا المپیک و جهانی رو داره و هم رده های آقای یزدانی بهترین حقوق و منزل....دارن و ماشین اون ها آخرین بنز یا BMW یا مدل های برتر دنیا و حالا یک ماشین خیلی خیلی معمولی نسبت به هم ردهای ایشان در دنیا و اگر فوتبالی ها رو بگی که حتی یکبار هم قهرمان جهان نشدن فقط برای یکسال ده ها میلیارد میگیرن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی