نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
تن‌هاخ: با رشفورد حرف می‌زنم/ زبان بدن این مهاجم مورد انتقاد قرار گرفت!
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

منچستریونایتد از نیوکاسل شکست خورد و عملکرد رشفورد در این مسابقه آنقدر بد بود که مربی تیم مجبور است با او به طور خصوصی صحبت کند تا به راه حل برسد.

پس از این که زبان بدن مارکوس رشفورد در عملکرد وحشتناکش در برابر نیوکاسل مورد انتقاد قرار گرفت، اریک تن‌هاخ به او هشدار داد تا برای گفت‌وگو در مورد شرایط آماده شود.

رشفورد خیلی کم موفق به لمس توپ شد و حتی یک شوت هم نزد، و یونایتد روز شنبه در سنت‌جیمز پارک با نتیجه ۱-۰ شکست خورد. یونایتد عملکرد خوبی داشت اما در خط حمله ضعیف بود و آنتونی مارسیال و مارکوس رشفورد نتوانستند فشار بر مدافعان نیوکاسل را حفظ کنند. مارسیال حتی به انتقادات سرمربی در کنار زمین پاسخ می‌داد و داد و فریاد می‌کرد. و هر دو نفر کمی پس از عقب افتادن یونایتد به خاطر گل آنتونی گوردون، از زمین خارج شدند.

اما این رشفورد بود که بیشتر مورد انتقاد قرار گرفت و عملکرد او کارشناسان و هواداران را آزرده‌خاطر کرد. تن‌هاخ قول داد که با این مهاجم به طور خصوصی صحبت کند و به تی‌ان‌تی اسپورت گفت: «من با خودش صحبت خواهم کرد و نه با رسانه‌ها. می‌دانم که مساله حل می‌شود و مارکوس تلاش زیادی می‌کند. ما از او حمایت می‌کنیم و او به فرم خود باز می‌گردد. تکرار می‌کنم: او سخت کار می‌کند و تلاش زیادی می‌کند، بازمی‌گردد، بهبود می‌یابد و همه حمایت‌های ما را دریافت می‌کند. من وارد عملکردهای فردی نمی‌شوم.»

تن‌هاخ: با رشفورد حرف می‌زنم/ زبان بدن این مهاجم مورد انتقاد قرار گرفت!

جرمین جناس، کارشناس تی‌ان‌تی اسپورت انتقاد زیادی به رشفورد داشت. او گفت: «فکر می‌کنم ضعیف بود، فکر می‌کنم زبان بدن او در طول بازی تکان‌دهنده بود. لحظه‌های زیادی از این دست وجود داشت و بازوهایش را می‌انداخت. فکر می‌کنم او می‌خواست به سرمربی‌اش پیامی بفرستد مثل این که «نمی‌خواهم اینجا بازی کنم». او به الخاندرو گارناچو در سمت چپ نگاه می‌کند و این ظالمانه است که تیم خود را تحت این نوع فشار قرار دهید، زیرا وظایف خود را به عنوان یک بازیکن بزرگ انجام نمی‌دهید و عقب‌نشینی نمی‌کنید. او علاقه‌ای به جایگاهش ندارد و هری مگوایر و لوک شاو به دلیل ناتوانی این بازیکنان مدام به کمک می‌آیند.»

پل اسکولز، اسطوره یونایتد گفت رشفورد «بیشتر ضرر می‌رساند تا فایده.» اسکولز با مشاهده اینکه ملی‌پوش انگلیسی پس از تعویض ناراحت شد، گفت: «او از چه چیزی شگفت‌زده شده است؟ متوجه نمی‌شوم! چطور فکر می‌کند که باید همچنان در زمین باشد؟ او بیشتر به تیم آسیب می‌رساند تا سود. مارکوس سال گذشته درخشان بود و توانایی‌های زیادی دارد، در این شکی نیست. اما وقتی تصمیم می‌گیرد اینطور بازی کند و وقتی تعویض می‌شود اینطور رفتار می‌کند، فکر نمی‌کنم برای تیم خوب باشد. و او یکی از باتجربه‌ترین بازیکنان حال حاضر است. بازیکنان دیگر به او نگاه می‌کنند. کوبی ماینو به او نگاه می‌کند. گارناچو به او نگاه می‌کند.»

اسکولز در مورد عملکرد کلی یونایتد گفت: «افتضاح. آنها در این لحظه یک تیم ضعیف هستند، اینطور نیست؟»

بیشتر بخوانید:

تن‌هاخ: با رشفورد حرف می‌زنم/ زبان بدن این مهاجم مورد انتقاد قرار گرفت!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی