نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰
۰ |
۰
سه استقلالی در ترکیه فیکس شدند
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دو ملی پوش ایرانی کایسری اسپور در ترکیب این تیم مقابل ترابزون اسپور حضور دارند.

در ادامه رقابت‌های هفته چهاردهم سوپر لیگ ترکیه، تیم کایسری اسپور که سید مجید حسینی و علی کریمی را در فهرست نفراتش دارد، از ساعت ۱۶:۳۰ امروز (به وقت ایران) در ورزشگاه پاپارا آرنا مقابل تیم رده پنجمی ترابزون اسپور قرار می‌گیرد.

سید مجید حسینی، علی کریمی و مامه تیام، سه ستاره سابق استقلال که دوران موفقی در جمع آبی‌ها داشتند و اکنون در کایسری اسپور هم‌تیمی هستند، امروز در ترکیب ابتدایی کایسری اسپور مقابل ترابزون اسپور قرار گرفته‌اند.

مجید حسینی در پنج هفته گذشته سوپر لیگ ترکیه همواره در ترکیب این تیم حضور داشته که در زمان بازی او تیمش حتی یک شکست هم نداشته که امیدوار است امروز هم این روند برای او مقابل ترابزون اسپور و باشگاه سابقش ادامه داشته باشد.

علی کریمی که ۱۲ بازی در فصل جاری سوپر لیگ ترکیه انجام داده و یک گل به ثمر رسانده، مثل همیشه در ترکیب و خط میانی تیمش مقابل ترابزون اسپور حضور دارد.

تیم فوتبال کایسری اسپور در امتیاز ۲۳ با ترابزون اسپور برابر است ولی به‌خاطر تفاضل گل کمتر در رتبه ششم جدول سوپر لیگ ترکیه قرار گرفته که امید زیادی به برتری در این دیدار و صعود دو تا سه پله‌ای در جدول دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی