۹
رفتار عجیب مورینیو با آزمون؛ درخشش فایده‌ای ندارد!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره ایرانی رم با وجود نمایش موثر در هفته گذشته امشب در ترکیب تیمش مقابل ساسولو حضور ندارد.

سردار آزمون در ۱۰ هفته گذشته سری آ ایتالیا همواره در فهرست نفرات تیم فوتبال رم حضور داشته و در این مدت هشت بار به عنوان یار جانشین به زمین رفته که نمایش خوبی هم ارائه کرده ولی انتظار می رفت درخشش او در مسابقه قبل مقابل اودینزه او را به ترکیب برساند که بازهم این اتفاق نیفتاد.

تیم فوتبال رم در شرایطی که مثل همیشه سردار آزمون را در لیست بازیکنان خود دارد، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه ماپی به مصاف تیم رده چهاردهمی ساسولو خواهد رفت تا یکی از دیدارهای هفته چهاردهم سری آ ایتالیا را برگزار کند.

مهاجم ایرانی رم که در هشت حضور تعویضی در فصل جاری سری آ ایتالیا موفق شده یک گل حساس در دیدار مقابل لچه به ثمر رساند، هفته قبل هم نمایش موثری برابر اودینزه داشت ولی بازهم ژوزه مورینیو او را در ترکیب قرار نداده است.

سردار آزمون در دیدار هفته گذشته رم مقابل اودینزه در حالی که تیمش کار را با تساوی یک بر یک دنبال می‌کرد، در دقیقه ۶۳ وارد زمین شد و در دقیقه ۸۱ روی گل دوم موثر بود تا در مسیر پیروزی قرار بگیرند.

شاگردان مورینیو با ۶ پیروزی، ۳ تساوی و ۴ شکست در این فصل ۲۱ امتیازی و تیم هفتم جدول سری آ ایتالیا هستند که در صورت برتری مقابل ساسولو صعود دو تا سه پله‌ای خواهند داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • جهان پهلوان کریم بنزما US ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    الان سایبری ها خوشحالن میشن که سردار در لیگ ایتالیا جایی نداشته باشه
  • ولی فکور بنه کهل IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    سردار عشق من است
  • محمدرضا IR ۰۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    اخه چه درخششی برادر من طرف حال نداره راه بره اونوقت میگید درخشش سردار ،بله ما می‌فهمیم مورینیو نمیفهمه
    • مجی NL ۰۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
      اون ک حال راه رفتن نداره بازم برترین گلزن ایرانه ، افرادی مثل شماک هیچ موقع پیشرفت ادم ها رو نمیتونه ببینه ک اینطور پیام میذارید توقعی هم نیست ، ان شاالله ک خدا چشاتو باز کنه
  • مصطفی نصر IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    عمو موری با یه مهاجم بازی میکنه توقع دارین با یه بازی خوب بیگ لوکاکو رو نیمکت نشین کنه و سردار رو بفرسته عجیبه شما باشین لوکاکو آماده رو نیمکت نشین میکنین؟
  • کوروش IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    واقعا بازیکن خوبی نیست اصلا هیچ تکنیکی نداره برای همین هم تو این تیم جا نمیوفته
  • شهریار🇮🇷🇮🇷🇮🇷 IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    حیف سردار بخدا خودش گرفتار کرد با این تیم چیه رمِ یا مربیش مورینیویه هر کی هس برا خودشع، ما یه تار موی سردار رو با هیشکی عوض نمی کنیم، انشاالله کع خودش رو هم ازین تیم آزاد کنه، بره تیمی ک بهش بها بدن تا خودشو ثابت کنه، نع مث این مردیکه کیه خاصع پاس یسره از دیگر بازیکنانش تعریف میکنه بجز سردار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی