نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۴
۰ |
۰
مانوئل نویر
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با وجود اینکه باشگاه بایرن‌مونیخ قرارداد مانوئل نوئر را برای یک سال دیگر تمدید کرده، اما در عین حال به دنبال گزینه‌های مناسب برای جانشینی این دروازه‌بان بزرگ است.

طبق گزارش‌ها، بایرن‌مونیخ در حال جستجوی سه جایگزین برای جانشینی مانوئل نویر در دراز مدت است. نویر ۳۷ ساله اوایل این هفته قرارداد خود را با غول‌های بوندس‌لیگا برای یک سال تمدید کرد. این دروازه‌بان فصل گذشته به دلیل آسیب‌دیدگی وحشتناکی که هنگام اسکی در ماه دسامبر برایش پیش آمد، تنها ۱۶ بازی در تمام رقابت‌‎ها انجام داد. او در ماه اکتبر به بازی‌های رقابتی بازگشت و از آن زمان تاکنون هفت بازی انجام داده است. نویر پس از بازگشت مستقیماً در ترکیب اصلی بایرن قرار گرفت تا ثابت کند که هنوز هم توانایی بازی در سطح بالا را دارد. و در نتیجه قراردادش تمدید شد و قرارداد دروازه‌بان دوم اسون اولرایش نیز تمدید شد.

توماس توخل، سرمربی تیم در مورد قرارداد جدید نویر گفت: «تا زمانی که احساس خوبی داشته باشد و فرمش را همانطور که هست حفظ کند ما هیچ محدودیتی برای او قائل نیستیم. او می‌تواند تا زمانی که بخواهد در دروازه بایستد.»

اما اگرچه این ملی‌پوش آلمانی خود را به بایرن مونیخ متعهد کرده است، مسئولان باشگاه جستجوی جانشین بلندمدت او را آغاز کرده‌اند. مایک میگنان، دروازه‌بان میلان، گرگور کوبل ملی‌پوش سوئیس و الکساندر نوبل در نظر گرفته شده‌اند. نوبل در حال حاضر به صورت قرضی در اشتوتگارت حضور دارد و در عملکردهای اخیرش تاثیرگذار بوده است.

اما فلوریان پلتنبرگ، گزارشگر اسکای اسپورت آلمان مدعی است که کوبل کاندیدای ایده‌آل برای جانشینی نویر است. پلتنبرگ گفت: «ما واقعاً معتقدیم که کوبل می‌تواند جایگاه مانوئل نویر را در مقطعی به ارث ببرد.»

همچنین انتظار می‌رود توماس مولر، اسطوره باشگاه، پس از سال ۲۰۲۴ در آلیانتس آرنا بماند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی