نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
سکوت یاغی سرانجام شکست؛ دوست ندارم از پرسپولیس شکایت کنم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مهاجم سابق پرسپولیس گفت: دوست ندارم از پرسپولیس شکایت کنم. به این دلیل باید با دقت راه حلی برای دریافت مطالباتم پیدا کنم.

تیم فوتبال پرسپولیس در فصل بیست و دوم موفق به فتح سه‌گانه شد؛ سرخ‌پوشان فصل گذشته جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر بردند و پس از آن موفق شدند در فینال جام حذفی با نتیجه ۲- ۱ رقیب سنتی‌شان استقلال را شکست دهند و قهرمان این جام شوند. قهرمانی در لیگ و جام حذفی باعث شد تا جام سوپرکاپ هم به سرخ‌پوشان اهدا شود تا پرسپولیس با این نتایج و کسب ۳ جام، فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر بگذارد. البته با وجود این نتایج فوق‌العاده، سرخ‌پوشان در خط حمله مشکلاتی داشتند تا جایی که یحیی گل‌محمدی در برخی از بازی‌ها با کمبود مهاجم تخصصی مواجه شد.

پرسپولیس در ابتدای فصل ۲ مهاجم خارجی جذب کرد و یکی از این مهاجمان یورگن لوکادیا بود که این مهاجم هلندی با ایجاد حواشی بسیار، خیلی زود از جمع سرخ‌پوشان جدا شد. شیخ دیاباته یکی دیگر از مهاجمان فصل گذشته سرخ‌پوشان بود که در فصل ۹۹–۱۳۹۸ با استقلال عنوان آقای گلی لیگ برتر را به خود اختصاص داد اما یاغی آبی‌ها به دلیل مصدومیت‌های پیاپی بیشتر روی نیمکت پرسپولیس نشست و بازی هم‌تیمی‌های خود را تماشا کرد. جذب این مهاجم مصدوم از یک طرف با انتقادهای زیادی همراه بود و از طرف دیگر دست یحیی گل‌محمدی برای حضور مهاجم گلزن بسته بود. این موضوع باعث شد تا سرمربی پرسپولیس در فصل بیست و سوم روی نام دیاباته قلم قرمز بکشد و این مهاجم مالیایی از جمع سرخ‌پوشان جدا شود. بعد از جدایی دیاباته، باشگاه پرسپولیس بخشی از مطالبات این بازیکن را پرداخت نکرد تا به نظر برسد که دیاباته هم یکی از شاکیان جدید پرسپولیس در فیفا خواهد بود. دیاباته مبلغی در حدود ۳۷۰ هزار دلار از پرسپولیس طلب دارد و خواستار دریافت طلب خود است.

البته هم دیاباته و هم باشگاه پرسپولیس به دنبال توافق هستند تا پرونده دیگری برای پرسپولیس در فیفا باز نشود. شیخ دیاباته در خصوص دریافت طلب خود از پرسپولیس اظهار داشت: «دوست ندارم از پرسپولیس شکایت کنم. به این دلیل باید با دقت راه حلی برای دریافت مطالباتم پیدا کنم.»

این مهاجم مالیایی در خصوص عملکردش در پرسپولیس گفت: «فصل گذشته بدشانس بودم و چندبار با مصدومیت مواجه شدم. همین موضوع باعث شد تا نتوانم عملکرد خوبی داشته باشم.» او در ادامه در خصوص هواداران فوتبال این گونه صحبت کرد: «هواداران ایرانی را خیلی دوست دارم و در کل مردم ایران خیلی خوب هستند. آنها همیشه به من احترام گذاشتند و به این دلیل مورد احترام من هستند. دوست دارم دوباره به ایران سفر کنم و امیدوارم که این اتفاق هرچه زودتر بیفتد.»

بر این اساس دیاباته به فکر توافق با باشگاه پرسپولیس است و این امیدواری وجود دارد که در روزهای آینده توافقی بین دیاباته و باشگاه پرسپولیس صورت گیرد تا سرخ‌پوشان که این روزها شاکیان زیادی دارند، با پرونده دیگری مواجه نشوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • پرسپولیس سرور استقلاله IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    دیاباته دیگه پرسپولیسیه کیسه کشا فقط بسوزید 🔥🔥🔥
  • لکستان ایران IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    سوپرجام رو با خضروخان بازی کردن😂کجای دنیا اینجوریه ای خدا🤔،درصورت بردن هردوجام به ناحق مگه نباید با تیم دوم جدول مسابقه میداد،نکنه با یاران بایدن مسابقه دادن ما با چشم غیرمسلح نتونستیم ببینیم😂😂😂😂

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی