نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
عکس| عملیات نجات آلیانتس آرنا با کمک کوهنوردان و خلبانان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برف سنگین مونیخ باعث لغو بازی بایرن مونیخ و اونیون برلین شد و عملیات پاکسازی آلیانتس آرنا از برف و یخ همچنان ادامه دارد.

برف سنگین مونیخ باعث شد ورزشگاه آلیانتس آرنا شبیه قله اورست شود و بازی خانگی بایرن مونیخ و اونیون برلین به تعویق بیافتد. پس از سرد شدن هوا و برف سنگین در جنوب آلمان که باعث هرج و مرج زیادی شد و دمای هوا در شنبه شب به منفی ۹ درجه رسید، پروازهای ورودی و خروجی مونیخ به حالت تعلیق درآمد. حمل و نقل عمومی مختل شد و پلیس حتی از مردم خواست که برای ایمنی در خانه بمانند.

بازی بایرن مقابل اونیون برلین که قرار بود بعدازظهر شنبه برگزار شود قربانی شرایط آب و هوایی شد و همچنین بازی‌هایی در انگلیس و اسکاتلند نیز لغو شد. از جمله جدال آلفرتون تاون در جام حذفی مقابل والسال که به دلیل یخ‌زدگی زمین تنها پنج دقیقه قبل از شروع بازی لغو شد.

برای روبیدن برف سنگین از روی سقف ورزشگاه، از کوهنوردان حرفه‌ای کمک گرفته شد و صحنه‌های جذاب و تماشایی خلق شد. یک هلیکوپتر نیز بر فراز آرنا چرخید تا باد ناشی از پره‌هایش برف‌ها را کنار بزند. عملیات پاکسازی ورزشگاه تا روز یکشنبه ادامه یافت و پیش‌بینی می‌شود که تمرینات و بازی‌ها از روز سه‌شنبه در آلیانتس آرنا امکان‌پذیر باشد.

عکس| عملیات نجات آلیانتس آرنا با کمک کوهنوردان و خلبانان

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اندیشه IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    در وجشتم و در عین حال شاکر. وحشت از اینکه اگر این مدل بارش برف در ایران و بخصوص پایتخت پیش بیاد به واسطه تجمیع دولت در تهران، ایران چند ماه تعطیل میشه؟! و شاکر که خدا به حد دانش و ظرفیت و جنبه‌ی هر منطقه نعمت بهش داده. و این برفها اینجایی نمیاد که با نم بارون پایتخت یه کشور قفل میشه و اینترنت قطع و کرایه ها سه تا ده برابر تازه اگر وسیله نقلیه ای پیدا بشه. با بغض خدایا شکرت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی