نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
چرا تعطیلی وقتی نه استقلال در آسیا بازی داشت نه فولاد؟ همین ثابت می‌کند جهان‌سومی هستیم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در روزهای تعطیلی لیگ برتر پس از دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن بسیاری از پیشکسوتان تیم تهرانی نسبت به وقفه چندباره لیگ انتقاداتی را مطرح کردند.

صادق ورمزیار کاپیتان سال‌های گذشته استقلال در گفت‌وگویی که با خبرورزشی انجام داد، درباره تعطیلات مکرر لیگ برتر و بازی فولاد پس از دو هفته وقفه اظهار داشت: ای کاش مسابقه با فولاد با فاصله معقول بعد از بازی با ذوب‌آهن برگزار می‌شد. وقتی استقلال و ذوب آهن یا حتی فولاد خوزستان هیچ‌کدام در لیگ قهرمانان آسیا حضور ندارند و بازیکنان ملی‌پوش این دو تیم هم درگیر اردوی تیم ملی نیستند چرا باید ۱۵ روز وقفه بین دو مسابقه‌شان باشد؟

وی افزود: این‌ها باعث می‌شود که ما جهان‌سومی به نظر بیاییم. در خبرها شنیدم تیم النصر عربستان که با پرسپولیس بازی داشت سه شب قبل از بازی با پرسپولیس به میدان رفت و جمعه شب گذشته هم در لیگ برترشان با الهلال بازی داشتند. شما ببینید این تیم در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و بین دو بازی حساس ماقبل پایان دور گروهی دو بازی برگزار می‌کند که یکی از آن‌ها به‌شدت سنگین و حساس است. فوتبال یعنی همین؛ فوتبال حرفه‌ای معنی غیر از این ندارد. اما حالا لیگ ما ۴۰ روز در تابستان و اول پاییز تعطیل می‌شود دوباره دو هفته به خاطر اردوی تیم ملی و حالا دو هفته دیگر! واقعا خنده‌دار است.

متن کامل این گفت‌وگو را می توانید اینجا بخوانید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    مشکلات فوتبال ما اینقدر زیاده که بخوای همه رو لیست کنی باید با لیگ دسته سوم چهارم یه جزیره دور افتاده تو دل اقیانوس آرام مقایسه اش کنی . لیگی که ورود بانوان در اون ممنوعه و اگر هم مجوز ورود بدن خانمها یه طرف آقایون یه طرف باشه همین خودش کافیه تا اسباب خنده کل دنیا باشیم و لیگ ما رو از جهان دهمی هم رد میکنه حالا باقی مسائل مثل زمین چمن و استادیوم و مشکلات داوری بماند..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی