این غده سرطانی را از پرسپولیس بیرون کنید/ بیرانوند نبود ۵-۲ می‌باختیم/ پرسپولیس پاسخ بدی به هوادارانش داد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: پرسپولیس زمانی از آسیا حذف شد که گروهی تحت عنوان نیروهای دلسوز برای این تیم مردمی و قدیمی بازیکن جمع می‌کردند.

رحیم یوسفی پیشکسوت تیم پرسپولیس در گفتگو با خبر ورزشی، درباره شکست تیم پرسپولیس در دیدار مقابل الدحیل و حذف این تیم از ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: باعث تاسف از تیمی که چنین پشتوانه مردمی دارد به این شکل در خانه خودش نتواند دروازه یک تیم درجه ۲ قطر را باز کند. تیم الدحیل به ویژه در این فصل نتایج ضعیفی گرفته و یکی از بدترین سال‌های خود را سپری می‌کند اما پرسپولیس نتوانست جواب محبت و حمایت مردم را بدهد و به این تیم باخت.

وی افزود: متاسفانه ما قانون مهم «پنج دقیقه بعد از گلزنی» را رعایت نکردیم که این برای یک تیم حرفه‌ای که فصل قبل سه جام آورده اصلاً توجیه پذیر نیست. نباید تا این اندازه بعد از زدن گل از خود بی‌خود شویم. ما دیگر نباید این چیزها را به اعضای پرسپولیس بگوییم. ناسلامتی این تیم بازیکن ملی پوش دارد و نفراتش همه با تجربه هستند اما وقتی بلافاصله بعد از گل زدن گل می‌خورید یعنی تیم کاملاً دچار مشکل است.

بازیکن قدیمی پرسپولیس با اشاره به ضعف خط دفاعی این تیم گفت: خدا را شکر علیرضا بیرانوند در یک شب خوب درون دروازه پرسپولیس ایستاده بود وگرنه به جای دو گل باید ۵ گل می‌خوردیم.تا جایی که به یاد دارم فقط سه بار دروازه را در آستانه فرو ریختن نجات داد که این در قیاس با عملکرد بازیکنان خط حمله واقعاً تأسف آور است.

یوسفی اضافه کرد: کنعانی‌زادگان مدتی است که از روزهای اوج خودش فاصله گرفته و دیشب هم روی هر دو گل عملکرد ضعیفی داشت. مشخص نیست در درون تیم پرسپولیس چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است که تا این اندازه بچه‌ها سر به هوا فوتبال بازی می‌کنند در حالی که پرسپولیس تیمی نیست که در آن کسی سر به هوا باشد. گولسیانی هم که یک تنه در پنالتی و گل دوم تیم را نابود کرد.

این غده سرطانی را از پرسپولیس بیرون کنید/ بیرانوند نبود ۵-۲ می‌باختیم/ پرسپولیس پاسخ بدی به هوادارانش داد

بازیکن سال‌های گذشته پرسپولیس همچنین درباره نیمکت خالی این تیم و نداشتن مهاجم تمام کننده تاکید کرد: الان مدتی است که می‌بینیم یک عده دلال در لباس دلسوزان باشگاه مثل غده سرطانی به پرسپولیس چسبیده‌اند و در بحث یارگیری برای این تیم خط و مشی تعیین می‌کنند. همین می‌شود که فورواردهای خوب پرسپولیس مثل مغانلو، اسدی، عبدی، آل‌کثیر و بقیه یکی بعد از دیگری از این تیم می‌روند و به جای آنها بازیکنان کاملاً معمولی و حتی ضعیف جذب این تیم می‌شوند. تیم ما در همان فصل نقل و انتقالات از آسیا حذف شد. به نظرم اگر باشگاه پرسپولیس زیر مجموعه وزارت ورزش است جناب وزیر باید هرچه سریع‌تر این غده های سرطانی را از پرسپولیس بیرون کند.

یوسفی درباره شعارهای هواداران در پایان بازی علیه مدیریت و سرمربی تیم گفت: هواداری که در عرض چند ساعت کل بلیت‌ها را می‌خرد و چهار ساعت پیش از شروع مسابقه برای تماشای بازی در ورزشگاه می‌نشیند حق دارد نسبت به عملکرد تیمش گله‌مند باشد. الدحیل تیمی نبود که در تهران ما را با دو گل شکست بدهد. این فاجعه است.

یوسفی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم هرچه سریعتر این وضعیت حل و فصل شود چون ما در لیگ برتر هم شرایط سختی را در پیش داریم و به زودی باید در دربی حضور پیدا کنیم. اگر قرار باشد تیم با این اوضاع و احوال ادامه بده  خدایی نکرده اتفاقاتی رخ می‌دهد که در شأن پرسپولیس نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • افشین دست کج IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    ولی به نظر ما هوادارن متعصب لنگی غده سرطانی یحیی و منقاروند هستن و باید از تیم اخراج بشن تا لنگ به دسته ۲ سقوط نکنه
    • تیم خاطرات کاج IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
      ببین یحیی و بیرانوند باهاتون چیکار کردن که اینقدر میسوزین واقعا دم این آقای یوسفی گرم اصل کلام هوادار واقعی رو گفت
    • کلنگلیس IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
      لنگیا 👹حالاحالا باید بدوون🏃‍♂️💫 دنبال پاس همدان ماکه ۴فینال 💙💙💙💙ودوقهرمانی💫💫 داریم اینا فعلا دنبال رکورد پاس همدانن 🍅🤫🍅🤫🍅🤫🍅🤫🍅🤫🍅🤫🍅🤫🍅🤫🍅🤫🍅🤫🍅🤫🍅🤫
  • عدالت خواه IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    آقای پیش کسوت، همین جام های اهدایی کار دست تیم حکومتی پیروزی تهران داد
  • محمد IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    توی پرسپولیس هرگز جایی برا تو وفنونی وقلیچ ک بی سوادید نیست الکی اویزوون نشید پرسپولیس خوب بازی کرد اخر زورش همین بود الدحیل همه چیش حرفه ای بود و با فوتبال ما خیلی فاصله دارن تعویض اونا الونگا تعویض ما سورگی خودت قضاوت کن
  • بهزاد IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    تیم لنگی حقیر کلا همیشه باعث کثر شأن!!!
  • زیگزاگ IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    جناب یوسفی! در نقل انتقالات موفق به جذب دو دفاع وسط تیم ملی، کاپیتان تیم امید و حفظ نود میلیاردی بیرو شدید.اینا کم نیست.درسته که مهاجم ندارید ولی مربی میتونست اینا رو به تمرین راه نده ولی چون واسش سود داشت کنار اومد. درست مثل جریان فصل قبل و دیاباته. مشکل تیم دلالی است که از کادر فنی و پولکی بودن بازیکن شروع میشه.
  • مهدی IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    کاش یه تیم تو ایران قهرمان آسیا بشه که ما استقلالیا بتونیم باهاش کل کل کنیم در حد استقلال نیستید
  • مهران IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    خشگل، گیریم که اونا پنج گل میزدن، دو تا گل مارو چجوری حساب کردی خشگل🤣
    • سجا IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
      پنالتی رو فرض کرد گل بشه.یا شایدم هم اشتباه تایپی بوده
  • امپراتور IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    انگار پرسپولیس 6تا از العین وعمرعبدالرحمان خورده.اخه کیسه تا حالا رنگvarهم به چشم ندیده.کیسه که سایه ژاوی و رونالدو را هم به چشم ندیده.اونا فقط با عمر عبدالرحمان بازی کرده‌اند.
  • برزیل ایران IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    کیسه کشها.وعده ما دربی .بعد دربی گیر میدن به زمین و زمان .وزیر و پادشاه و داور وقاضی.
    • زیگ IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
      با داور یا بدون داور؟
  • شش تایی ها IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    دوچرخه که تو آسیا نیست.راستی دوچرخه تاجیکستان چی شد.
  • وطنم ایران IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    ایمون زاید را تاج خروس ها خوب به خاطر دارند.
  • ناشناس IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    بدبختها وقتی با زدو بند قهرمان لیگ میشه اینم آخرش درود بر استقلال و جام‌های قهرمانیش در اسیا
  • رئال پرسپولیسی IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    به این میگن یک هوادار واقعی، یک پیشکسوت فهیم، به هیچ کس توهین نکرد متلک نگفت ایراد تیم رو گفت و چقدر فنی و البته در کمال احترام. البته بعید میدونم استقلالی ها، همچین سرمایه ای داشته باشن.
  • شصت سال حسرت IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    بزرگترین مشکل سوگلی لنگ عبده عادت به مفتخوری بازیکنان کادرفنی و مدیر عامل میباشد شاید توی لیگ ایران بتوانید با کمکهای غیبی باباهای به لطف سوگلی بودن سر تیمها ببرید اما در اسیا با سهمیه غصبی دزدی از گروه فوق‌العاده ساده هم صعود نخواهید کرد چون فوتبال اسیا پاک و خبری از کمکهای غیبی باباها نیست در مقابل محمدان بنگلادش و تیم دوم الدحیل خار وذلیل خواهید شد آنهم در ازادی و مقابل چشمان هزاران هوادار به قول قدیمی ها خدا سر بزنگاه مو را از ماست میکشد بیرون ،،،اون نه نفری که سهمیه غول آسیا را دزدید و به سوگلی تقدیم کردید تا سوگلی در گروه آسان بیفتد اما بدانید اگاه باشید همیشه یکی اون بالاست که ناظر بر اعمال و اجازه نخواهد تا با حاصل زحمت غول آسیا مظلوم برای خودتان دنبال شهرت و نام باشید ،،حسرت شصت ساله ای که درس عبرت نشد بار کج هیچ وقت به مقصد نخواهد رسید
    • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
      غول مظلوم آسیا ؟؟؟!!!! کیه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی