۱۵
درویش پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از حذف از لیگ قهرمانان آسیا تقصیر را به گردن قانون سقف هزینه‌ها انداخت!

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس یکی از اهداف هواداران خشمگین پس از حذف از لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی و در پی شکست برابر الدحیل قطر بود. درویش آن‌قدر در ورزشگاه ماند تا هواداران خارج شوند!

مدیرعامل پرسپولیس که در ماه‌های اخیر وارد چالش با سرمربی و بازیکنان شده، در پاسخ به خبرنگاران از عملکرد خود دفاع کرد. مهم‌ترین ایرادی که هواداران خشمگین از او می‌گرفتند نخریدن مهاجم خارجی بود و درویش گفت: مهاجم را باید سرمربی معرفی کند. ضمن این‌که می‌خواستیم سقف بودجه را رعایت کنیم. نمی‌خواستیم بیشتر از آن‌چه برای ما مشخص کرده بودند هزینه کنیم. وقتی سقف بودجه را رعایت می‌کنیم این معضلات به وجود می‌آید. درویش بلافاصله در دفاع از خرید نبیل باهویی گفت: من لوکادیا راهم بدون نظر سرمربی خریدم!

و اما چند نکته‌ای که آقای درویش باید در نظر بگیرند؛ اولا که خود لوکادیا مرتکب بزرگترین بی‌نظمی شد و تیم را ول کرد و رفت! خرید چنین بازیکنی افتخار ندارد. در ثانی به فرض که او بازیکن خوبی بوده دلیلی نمی‌شود که تمام خریدهای درویش خوب باشد! ثالثا اگر شما مرتکب اشتباهی شوید و خلاف قاعده رفتار کنید، حتی نتیجه گرفتن هم روی این خطا را نمی‌پوشاند! خرید بازیکن ازمجرای غیرفنی «فول است» حتی اگر مسی را بخرید.

از همه مهم‌تر، این اعتراف تاییدی بر اخبار ماه‌های اخیر رسانه‌ها بود؛ همه می‌گفتند که مهاجم مراکشی‌الاصل سوئدی بدون نظر گل‌محمدی جذب شده و باشگاه تکذیب می‌کرد. اما آن قسمت از حرف‌های مدیرعامل پرسپولیس و انداختن گناه شکست بر سر قانون سقف هزینه‌ها هم ناجوانمردانه است. همین حالا از پرسپولیس امتیاز کسر شده و این نشانه تخلف است. ضمنا شما که پول داشتید تا نبیل باهویی بخرید چرا همین مبلغ را صرف یک مهاجم درست و درمان نکردید؟ یا حداقل به جای دلار بی‌زبان به یک استعداد ایرانی و جوان میدان می‌دادید تا برای آینده فوتبال کاری کرده باشید.

گل حرف‌های درویش همین جمله است که مهاجم را باید سرمربی معرفی کند. اصلا دعوا از همین‌جا شروع شد آقای درویش که شما مهاجمان معرفی‌شده توسط سرمربی را جذب نکردید!

این مطلب را هم بخوانید: شما پیشکسوت تیم هستید یا قاضی القضات؟/ صدور حکم قطعی علیه یحیی گل‌محمدی؛ فردا نوبت چه کسی است؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • ممد اس اس IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    جانم بالاخره مدیریت هم زحمت می کشه یه حق و حقوقی داره
  • زیگزاگ IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    با همین سقف هم میشد بهترین تیم رو بست. شما اینکار نیستی. عوام فریبی تا کی؟
    • ناشناسم IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
      بهترین کاراین بودکه بازیکنان تیم روحفظ کنن نه اینکه دودستی تقدیم تیمهای رقیب بکنن وبعدبروندچشم بازار روباخریدنبیل کوربکنن
  • SS IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    باید برید سراغ خرید داور بین المللی. حذفپولیس بایه ستاره قلابی🔉🔉🔉🔉🔉🔉🔉🔉🔉🔉🔉🔉🔉🔉 مارکو چه برایمان آوردی؟؟؟ دست از پا درازتر برگشتم افشاریان رو بفرستید برای جام 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
  • هو من US ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    یعنی می گید خریدن آقای گل نونهالان زمین خاکی های مالیمور اشتباه بوده ؟ ایشان آخرین گلش را این اواخر در در ۸ سالگی به ثمر رسانده ، چقدر بی انصافی؟ کور بشه اگر کسی فکر کنه پورسانت اون هم دلاری در این خرید موثر بوده
  • دریک وند IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    جالبه استقلال بخاطر رعایت سقف مجبور شد آرمان رمضانی و حدادفر برگرداند بعد اینها دم از رعایت سقف می زنند.اقای درویش آقای گل‌محمدی واقعا عبدی چش بود؟
  • جواد IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    شوخی نیست تیم پرسپولیس آقای درویش پرسپولیس همیشه سعود کرده تواین سالها دومرتبه رفته فینال آسیا توقعات به حق هوادار ازین تیم بالاست باید فکرش میکردی کجا اومدی نباید امثال باهویی میخریدی پرسپولیس امثال الونگا مارگا ویتروویچ میخواد نه باهویی مردک
  • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    آقای درویش هم باید مثل خطیر و ساکت با زرنگی و هوچیگری و مظلوم نمایی و لابیگری اقدام به دور زدن قانون سقف قرارداد میکرد درسته جناب واسعی ؟؟؟
    • علی IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
      جناب مودب، هوادار متمول اینکار رو براتون کرده به نحو احسن هم انجام داده. وگرنه بیرانوندو سلمانی الان استقلال بودند. منافع شخصی باعث خرید بازیکن‌های بنجل خارجی شده درصد و پورسانت و...
  • پرسپولیسیه ۳۴ساله IR ۰۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    درویش باید بره از وقتی نبیل رو اورد گند کاریهاش بیشتر رو شد الانم همه بدبختی های پرسپولیس تقصیر این اغاست برو ازتیم ما اگه عرضه نداری وسلام مدیر باید از دل وجونش مایه بزاره. اونم از مهره های اصلیمون که مصدوم شدن دوره بعد اگه مدیریته درست بشه پرسپولیس هم باز کبیر میشه
    • ناشناس IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
      هنوزم تو کف تمدید کردن با رامین رضاییان و عیسی هستیم. اندازه 10 تا فوروارد خارجی ارزش دارن اونوقت یحیی نخواستشون. اینم نتیجه ش.
  • مهران IR ۰۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    فراتر از همه ی اینها، انگار اراده ای که به حذف "یحیی" هست داره بسیار خوب کار رو پیش میبره ...و مصیبت پرسپولیس ، تازه از اینجا شروع میشه که بهترین و مطمئن ترین عنصر فنی شو از دست میده ...واقعا این هوچی‌گری و هتاکی بعد بازی الدوحیل، طبیعی بود؟؟؟ حتما نه !!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی