نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
مردی که دو جام گرفت و دو بار استقلال را برد/ چرا گل محمدی مستحق شنیدن شعارهای تند نیست؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی مربی بدون ایرادی نیست و امسال نتوانسته مثل پارسال تیم سرحالی بسازد اما مستحق شنیدن شعارهای تند هم نیست.

درویش در پاسخ به اعتراضات هواداران پرسپولیس چند جمله مهم گفت یکی اینکه آل‌کثیر را خود یحیی نخواست و دیگر اینکه سقف بودجه مانع خرید بازیکن خوب شد. هواداران پرسپولیس اما می‌گویند سپاهان هم مثل پرسپولیس جریمه شد و حتی ۴ امتیاز از دست داد ولی دو تیم خوب و ۵ مهاجم سرشناس دارد. البته درویش در مورد خط حمله پر بیراه نمی‌گوید چون جدا از ماجرای عیسی مهاجمی چون مهدی عبدی را هم خود یحیی نخواست آن‌هم در حالی که مهاجم خوب خارجی نگرفته بود و شهاب زاهدی هم در خوشبینانه‌ترین حالت ممکن یک مهاجم معمولی است که هنوز نتوانسته ثابت کند در حد و اندازه‌های پرسپولیس (به عنوان یک مهاجم شش‌دانگ) هست.
گل‌محمدی پارسال با پرسپولیس دبل کرد و مستحق پرتاب بطری و آن شعارها نبود اما هوادار پرسپولیس فقط همین یک باخت را ندید. به این آمار توجه کنید:
۱- پرسپولیس در ۶ بازی اخیر خود در ایران و آسیا حتی یک برد نداشته و چند بار هم در آزادی مقابل هزاران نفر از هوادارانش ناکام مانده است (مثل بازی با صنعت نفت و الدحیل).
2- ۱۲ سال بود که پرسپولیس چنین آماری نداشت (۶ بازی آخر بدون برد و با دو باخت).
3- در روز آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان همه تیم‌ها در خدمت پرسپولیس بودند جز خودش! در واقع همه شرایط برای صعود پرسپولیس فراهم بود اما... نکته نگران‌کننده‌تر اینکه هواداران پرسپولیس حس می‌کنند که تیم‌شان در لیگ برتر هم شرایط مطلوبی ندارد.
از طرفی حرف‌های گل‌محمدی را هم باید شنید. مثلاً دست او حداقل در بعضی پست‌ها خالی بود و روی نیمکت ستاره‌ای نداشت. تعویض‌های آخر یحیی نشان از عمق فاجعه نیمکت پرسپولیس داشت. گل‌محمدی پنالتی را به گولسیانی داد که همیشه ضرباتش را گل کرده بود پس اینجا هم ایرادی به او وارد نیست. او پارسال دو بار استقلال را برد و دو جام گرفت و خیلی مستحق شنیدن آن شعارهای تند نبود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • عوامفریبی رو کنار بگذارید ! IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    تو رو خدا اینقدر نگید استقلال را برد یا قهرمان شد و .... عیار پرسپولیس همین است ، پرسپولیس واقعی دربازیهای آسیا بخوبی شناخته میشه که اونجا نه لابی هست نه حمایتهای پنهان و نه کمیته داوری و.... واقعیت اینه که پرسپولیس با این حمایتهایی که از سال ۹۵ به اینطرف شده با هر مربی باید قهرمان میشده چه برانکو چه یحیی چه درخشان باشه یا استیلی هیچ فرقی ندارند ، لطفا شعور و فرهنگ مردم را به بازی نگیرید !
    • روزبه US ۰۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
      حتما دو بار فینال واقعی آسیا رو هم با لابی و حمابتهای پنهان وکمک داوران رفته
  • حیدر علیزاده IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    قیمت عیسی آل کثیر رابا مهاجم خارجی که امسال یحیی گرفته را مقایسه کنی یحیی مستحق نقد جدی است
  • اس اس.تیم مردمی IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    لنگ تا صد سال اینده بدون داور اگه بتونه حتی از استقلال کبیر مساوی هم بگیره.
  • کیسه کش. IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    کیسه کش فقط دهنش بازه فقط حرف میزنه تهمت میزنه بی مدرک شماتویه ماه دوبارباختین سپاهان ۴تاخورد.داورپنالتی روال کثیر نگرف برویباراماروبخون ببین توکدوم دهه کیسه بیشترازسرورش جام گرفته یاافتخارافریده نکنه بهترین بازیکنان آسیا هم که همه پرسپولیسی هستن بالابی بوده برین یه مترطناب پیداکنید خودتونو آویزون کنید بی‌منطق ها پرسپولیس توگروه مرگ دوم شدبخاطرقانون مسخره حذف شدیحیی فقط مونده پنالتی روبره گل کنه با۶تامصدوم بازیکن اصلی بانداشتن مهاجم شش دانگ
    • لنگ پرون IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
      تو که اینقدر قشنگ صحبت میکنی پنالتیهای استقلال تو دربی چی شد؟ چرا ساپینتو بعد از گل مساوی اخراج شد ؟ اگر داور ها انصاف داشتن شما سه دربی اخر رو باخته بودید که براتون بازی رو دراوردن در این صورت یک جام هم نمیگرفتید چه برسه به سه گانه کمی وجدان داشته باشید حداقل بخودتون دروغ نگید
  • ناشناس IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    هر جا که حرفی برای توجیه خرابکاری ندارن سوالات رو ربط میدن به تیم سرورشون ، آخه چرا نمی خواین قبول کنی که باشگاه‌ها دستتو خوندن و برنامه ریزیهات رو با کمیته ی داوری و مسئولین ورزشی متوجه شدن؟ تا کی می خواین با گردن این و اون انداختن زیرآبی برین؟ بس کنید شما رو به خدا. هیچ. اتفاق خاصی نیفتاده تیم ملی برزیل هم بعضی وقتها میبازه شما از بارسلونا که بزرگتر نیستید ! گاها می‌بازند. از بس در باشگاه ریخت و پاش کردین و پول به حسابتون واریز کردن توقع هوادارا و مردم رو بالا بردین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی