نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
خبرورزشی‌گردی| اخراج ۳ بازیکن سرشناس از استقلال!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال ۱۴ سال قبل در چنین روزی یک بحران بزرگ و تمام عیار را با تمام وجود تجربه می‌کرد.

پس از این‌که امیر قلعه‌نویی با جدا شدن از استقلال به سپاهان پیوست و صمد مرفاوی دستیار اول او وظیفه هدایت تیم را بر عهده گرفت، تقابل استقلال و سپاهان به واسطه حضور این دو مربی روی نیمکت هر دو تیم حواشی به مراتب بیشتری پیدا کرد.

ستقلال در نیمه آذر ماه به اصفهان رفت و با ارائه یک نمایش انتقادآمیز با دو گل مسابقه را به سپاهان واگذار کرد. پس از پایان این مسابقه صمد مرفاوی در داخل رختکن به‌شدت از عملکرد شاگردانش انتقاد کرد و مدعی شد آن‌ها اصلا در حد خودشان نبودند اما داستان اصلی پس از خارج شدن تیم از رختکن به وقوع پیوست.

پیش از این‌که کاروان استقلال هتل را به مقصد فرودگاه ترک کند، حسین کاظمی همراه با سیاوش اکبرپور و رضا عنایتی از هتل خارج شده و برای دقایقی مشغول قدم زدن شدند. وقتی بازیکنان در اتوبوس آماده عزیمت به سمت فرودگاه بودند غیبت این سه نفر نمایان شد و ماجرا به گوش صمد مرفایی رسید. آقا صمد حسابی عصبانی شد و اعلام کرد اتوبوس به سمت فرودگاه حرکت کند و این سه نفر باید خودشان هر طور که شده به پرواز برسند. این سه بازیکن دقایقی قبل از پرواز به فرودگاه رسیدند اما با برخورد تند سرمربی مواجه شدند و  از فردای آن روز اجازه تمرین کردن با استقلال را پیدا نکردند! به موازات همین مسئله شایعه شد که کاظمی، اکبرپور و عنایتی پس از پایان مسابقه به منزل مهدی رحمتی دروازه‌بان اسبق استقلال که در آن مقطع سنگربان اصلی سپاهان بود، رفته‌اند! ادعایی که البته خود رحمتی آن را تکذیب کرد.

این ماجرا در شانزدهم آذر ماه سال ۸۸ طی یک گزارش اختصاصی در خبرورزشی منتشر شد.

خبرورزشی‌گردی| اخراج ۳ بازیکن سرشناس از استقلال!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • کلنگلیس IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    الان لنگیاشکایت میکنن میگن بایدازاستقلال امتیازکم بشه
    • ع ق QA ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
      اره جون شما ؟! باند ما شامل خطیر و مظلومی و ماجدی و جاودانی هم در فدراسیون موافقت کردمد
  • پیمان رضازاده US ۰۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    اون فصل مصادف با اولین سال ریاست محمود بر جمهوری اسلامی ایران بود وتغییر هیات مدیره و کادر مربیان دو باشگاه رفتن اصلاح طلبان و حضور نئوبرادرهای ابادگران. در پرسپولیس محمدحسن انصاریفر مدیرعامل شد در حالیکه ممد مایلی کهن از مدتها قبل این قبا رو واسه خودش دوخته بود و این باعث مصاحبه توفنده ممد اقای قصه ما با خبرورزشی و جملات قصار ابشان شد. رفاقت علی پروین اتوبان یکطرفه است! در حالیکه دیگران یعنی انصاریفر در ستاد دکتر لاریجانی فعال بودند من خودم بطرف محمود رفتم!!! جملات قصار مربوط به ممد اقا به تنهایی نبود. پرسپولیس که اری هان رو جدا شده دید مدتی با سنول گونش مذاکره کرد اما نهایتا با دنیزلی بست! تیم دنیزلی تا هفته 23 و دربی برگشت همون پرسپولیس لیگ دوم ببعد بود اما اون بازی ورق لیگ رو برگردوند و اگر طالب لو نبود استقلال دوباره شش تایی بود. بعداز بازی در کنفرانس خبری صمد مرفاوی در برابر سوال پیچ شدنش مبنی بر بازی یک گله فقط می گفت ما 12 امتیاز از پرسپولیس جلو تریم!و فقط 7 بازی مونده. اما جدول پایانی لیگ پرسپولیس رو با یک امتیاز بیش از استقلال روی سکوی سوم نشون میداد! و استقلال 4 ام!
  • پیمان رضازاده US ۰۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    اجازه بدین این رو هم عرض کنم که صمد مرفاوی بعد از اون فصل فقط یک فصل مربی مس کرمان بود و دو نیم فصل مربی صبا که بار دوم صبا رو ول کرد تا پیکان رو بفرسه لیگ ازادگان. باقی فصل ها فقط دستیار بود اما بهمت کمیته فنی اقای پ.م. مربی تیم ملی جوانان شد و با این تیم قهرمان جام جهانی جوانان شد! همکارام میگن تیم اصلا به جام جهانی نرفت و اون جام مربوط به قهرمانی در مسابقات معتبر اسیای مرکزی بوده با حریفان کاملا قدرتمند مث ترکمنستان و تاجیکستان !!! یعد میگن امیرحسین پیروانی و حسین عبدی با تیمهای پایه موفق بودن!!
  • بهزادی IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    تقویم تاریخ کاری نمیکنه وخبرورزشی ازحذف ءسیا وهدررفت سرمایه مردم و تیمت پرسپولیس بنویس
  • شیرعلی قلیچ خانی IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    شصت یکمن سال بدون جام آسیا بایدسوزش داشته باشه فقط حاجی شدن براشون درعربستان لذت داشت خدا فقط خدا اون نه نفری که باعث حذف استقلال ازآسیا شدن کورخواندن اون بالاسری حق رابه حق دارمیدهدبادآورده راباد برد همین لیگ حال حاضربایدتیم حکومتی دهم دوازدهم جدول باشه با دخیل بودن آقای افشاریان افشون ها پیروانی ها امتیازگرفتین والی درلیگ هم باید راین جایگاه نباشندفقط خدا خدا که حق همه هوادران استقلال وتیم استقلال ودیگر تیم ها بخصوص تیم پدیده ی مشهدکه خو فدراسیون وقت ویحیی پیروانی باعث ازهم پاشیدن آن شدن یاامام رضای غریب یاخدا که روسیایی ها هنوزهم نمایان بشه مثل دوپینگ، مثل جریان اتوبوس تیم ملی، مثل جام های اسنکی ووووو فقط خدا خدا که خودش همه رابه وقت اش سرجای خودش مینشاندمثل هلیکوپتروزیرسجادی چقدردنبال رووزیرقبلی رفت بهش گفتن عدالت رعایت کن وبازگوشش بدهکاربود که نبود
  • ..... IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    کی استقلال تو بحران نبوده 😂😂😂

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی