نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
باز هم رونالدو، باز هم سفر به ایران؛ دوباره آبروریزی؟!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احتمال اینکه رونالدو ستاره تیم النصر بار دیگر مسافر ایران شود زیاد است.

پس از حذف پرسپولیس و نساجی حالا سپاهان تنها نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا محسوب می شود؛ باشگاهی که امروز با تغییرات مدیریتی روبرو شد.

سپاهان در شرایطی منتظر قرعه کشی مرحله دوم مسابقات است که به عنوان تیم دوم گروه خود صعود کرد و به همین علت در سید ۲ رقابت ها قرار می گیرد.

با توجه به اینکه الاتحاد در مرحله گروهی در کنار سپاهان قرار داشت در دور بعدی به نماینده کشورمان نمی خورد و رقیب سپاهانی ها از بین تیم های النصر، الهلال و العین خواهد بود که اگر النصر حریف سپاهان شود شاهد سفر دوم کریستیانو رونالدو به ایران خواهیم بود که قطعا اتفاق جالبی برای طرفداران ایرانی وی و همچنین جامعه فوتبال کشورمان خواهد بود.

گفتنی است که سفر قبلی رونالدو به ایران برای دیدار با پرسپولیس حواشی زیادی به همراه داشت و  باید منتظر ماند و دید آیا باشگاه سپاهان هم همچون نماینده حذف‌شده کشورمان به استقبال افراطی  رونالدو می‌رود و از سوی هواداران عاشقی که کم‌تر اسطوره فوتبالی‌ای را از نزدیک دیده‌اند، هیجانات خیابانی دیگری را این‌بار در اصفهان شاهد خواهیم بود یا نه!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • حسین IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    بعید می‌دونم تا مجسمه سردار سلیمانی در ورزشگاه نقش جهان باشد ای اف سی اجازه حضور النصر برای بازی را بده . و شاهد مجدد سپاهان با تیم النصر در ورزشگاه آزادی صورت میگیرد . ضمنا رونالدو هم مثل بقیه آدمهاست . لذا دلیلی ندارد اینقدر تماشاچی بخواهند برای دیدنش سر و دست بشکنند !!!
  • ناشناس IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    اگه کسی اینجا استقبال رونالدو رفت مطمئن باشید اصالتا اصفهانی نیست
  • آقا صدرا IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    یه چیز خطاب به خود سایت و شخصی که این مطلبو نوشته بگم ؛ آقا رونالدو وقتی رفته بود ترکیه که خیلی بد تر از ایران بود وضع انگار راهپیمایی کرده بودن یا مثلا وقتی که رفته بوده جاهای دیگه اروپا چرا اینقدر بد نگاه میکنید به قضیه؟ یه فوتبالیست معروفه و امثال من و شما هم دوست داریم ببینیمش یه بار هم که شده چرا مسخره میکنید ؟ بعضیا هم که دارن تعرقه قومیتی میندازن نگاه کنید الان طرفدارای سپاهان میان میگن هرکسی رفته رونالدو رو ببینه اصفهانی نیست و چمیدونم اونا اصفهانی نیستن ... یکم تغییر بدید خودتون رو لطفا ...
    • نادر IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
      درود بر شما . من با توجه به اینکه ایشان سننن از بچهام کمتر هستش دوست دارم رونالدو رو از نزدیک ببینم. این یک عشقه
  • ع IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    اصفهان این خبرا نیست بعدم ی وجب خاک ایران از هر ادمی بالاتره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی