نظرسنجی

نتیجه بازی پیکان - استقلال؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - مس رفسنجان؟
عکس| سه ستاره پرسپولیس در جلسه با درویش/ خبری از کاپیتان‌ها نبود!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پایان تمرین پرسپولیس با برگزاری جلسه بین بازیکنان و درویش همراه بود.

تمرین امروز تیم پرسپولیس با حضور رضا درویش رنگ و بوی خاصی داشت. پیش از شروع تمرین مدیرعامل پرسپولیس در جلسه‌ای با یحیی شرکت کرد و در پایان تمرین نیز ملاقاتی هرچند کوتاه با ستاره‌های پرسپولیس داشت.

سروش رفیعی، علیرضا بیرانوند و مهدی ترابی، سه بازیکن باتجربه پرسپولیس در گوشه‌ای از زمین با رضا درویش گفت‌گو کردند و در حالی‌که حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه، نیز در این جلسه حاضر بود، مشکلات خود را با مدیرعامل تیم در میان گذاشتند.

باشگاه پرسپولیس در این خصوص نوشت: در مورد مشکلات تیم و دغدغه‌هایی که بازیکنان داشتند صحبت شد و مقرر شد که همه ارکان تیم و باشگاه دست در دست هم و متحدتر از قبل، ادامه فصل را برای سربلندی پرسپولیس با تلاش مضاعف پیش ببرند و با یکدلی و انسجام بیشتر، اتفاقات خوبی را برای پرسپولیس رقم بزنند تا دل هواداران را شاد کنند.

نکته جالب اینکه امید عالیشاه و وحید امیری دو کاپیتان تیم پرسپولیس در این جلسه حضور نداشتند تا سه بازیکن باتجربه دیگر در جلسه با درویش شرکت کنند.

این در حالی است که پیش از این بازیکنان پرسپولیس با نامه شدیداللحن خواستار کناره‌گیری رضا درویش از سمت مدیرعاملی شده بودند.

عکس| سه ستاره پرسپولیس در جلسه با درویش/ خبری از کاپیتان‌ها نبود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • حسین ع‌ IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    یحیی بهترین مربی است درویش باید برود
  • رضا IN ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
    تیم های بزرگ بازیکن وامکانات پر هزینه مانند تیم سپاهان دارند.متاسفانه درویش مدیر تیمی بزرگ نیست.سپاهان باندازه سه تیم از بازیکنان تاپ لیگ های ایران را دراختیار دارد. فاصله سپاهان ازنظر امکانات با سایر تیمها.فدراسیون فوتبال رادراینده دچار مشکل خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی پیکان - استقلال؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - مس رفسنجان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی