نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
فکری: شنیده‌ام که این داور طرفدار پرسپولیس است/ برای قضاوت بازی توقع داوری عادلانه دارم
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: با توجه به حذف پرسپولیس در رقابت های آسیایی مقابل این تیم کار سختی خواهیم داشت و امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم.

محمود فکری در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر اظهار داشت: تمرینات خوبی را داشته ایم و بازیکنان برای دیدار با پرسپولیس از انگیزه خوبی برخوردار هستند. پرسپولیس بازیکنان خوب و کادرفنی توانمندی دارد و امیدوارم تماشاگران از دیدن این بازی لذت ببرند.

او ادامه داد: بازی کردن مقابل تیم‌های بزرگ همیشه سخت بوده و با توجه به اینکه پرسپولیس در آسیا نتیجه نگرده است و در جدول رده بندی هم از سایر مدعیان قهرمانی عقب مانده به دنبال ۳ امتیاز بازی برابر هوادار است. کار ما در این بازی سخت خواهد بود و امیدوارم بازیکنان تمرکز بیشتری در این دیدار داشته باشند.

فکر در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تاکنون پرسپولیس تنها یکبار توانسته برابر هوادار به پیروزی دست یابد، گفت: بعید می‌دانم که آمار بتواند برای تیم پرسپولیس دردسری ایجاد کند، هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و امیدواریم همین مساله به ما اعتماد به نفس بدهد تا بازیکنان با خیال راحت در زمین حضور پیدا کنند.

سرمربی هوادار در خصوص قضاوت اشکان خورشیدی در این بازی بیان کرد: درباره خورشیدی شنیده ام که او طرفدار پرسپولیس است اما این مساله در تمام دنیا طبیعی خواهد بود که مسئولان طرفدار یک تیم باشند و افرادی هم اکنون در مجموعه فوتبال کشور حضور دارند که از کودکی طرفدار یکی از دو تیم استقلال یا پرسپولیس هستند. خورشیدی با توجه به مسئولیتی که دارد حق به او می‌دهم قبل یا بعد از بازی پرسپولیسی باشد و حتی در شادی‌های‌شان شرکت کند، ولی برای قضاوت بازی توقع داوری عادلانه دارم. پرسپولیس به اندازه کافی بزرگ است و کادر فنی و بازیکنان قوی دارد که بتوانند بدون داوری امتیاز لازم را بگیرند.

او افزود: ما به فکر بهتر کردن تیم خود هستیم و توجه زیادی به روند پرسپولیس نداشته ایم؛ پرسپولیس تیم بزرگی است و برای این تیم آرزوی موفقیت داریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • عامیرزا IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    "شنیده ام طرفدار پرسپولییس است"!! توجه فرمودین؟شنیده است!از کی وکجا مهم نیس مهم اینه که یه عستقلالی کارکشته که به کارکشته گی یه عستقلالی دیگه حمله میکنه با کارکشته گی معتقده که یه کارکشته گفته که شنیده این داور طرفدار تیم کارکشته شون نیست و بجای حمایت از تیم عابیای کارکشته و ترهای پس ریق شون تو تیمهای کارکشته دیگه که روبروی عستقلال ارباب کارکشته ها، ششتا ششتا میخورن تا مراتب ارادت وکارکشته گی شون رو به مافیای هزارسر وپیکر عابی کارکشته نشون بدن،کاما،طرفدار پرسپولیسه !!.عیب نداره حاجی فکری شوما یه زنگ به عوسطوره های بیگ بنگی! تون مثه داشت متی وشاهرخ خان وشاهین خان وبقیه زنده مونده ها!ایظن این نوری که هیچوقت نتونستم یه رزومه کامل باشگاهی داخلی ازش دربیارم،بزن بیشتر میتونی تحلیل دربیاری.درضمن جناب استاد کارکشته روبروی عستقلال یهویی هفت هشت تا بازیکنان اصلیت کرونا نگیرن تیم نونهالانتو بفرستی توزمین؟!! محض اطلاع گفتم سناریوهاتون رو عاپدیت کنن بزرگان مکتب تیمساران و عوسطوره های دودی کارکشته.الخ
    • ممدل IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
      کشته مرده این ادب و ادبیاتتم الهی شکر لنگی نیستم
  • کورده پرسپولیسی IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    از ی کیسه کش توقع بیشتر ازین حرفا نمیره. یعنی چی داور پرسپولیسیه؟؟! تاحالا شنیدید ی پرسپولیسی ازین حرفا بزنه؟؟! واقعا ک از قدیم هم تیم لوس ها بودید
  • ارتش سرخ پایتخت DE ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    محمودخان شنیده است که این داور پرسپولیسی است (نقطه سر خط) من نشنیده حدث میزنم که محمودخان قرابت تنگاتنگی با مرتضی خان و مجتبی خان فنونی زاده و پرویز خان قلیچ و آقا محمد خان نوری دارند.
  • ع ق QA ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    برای فدراسیونی متاسفم که برای حرف حق های پرسپولیسی‌ها جریمه سنگین معین می کند و در مقابل امثال این مربای میلی ساکت است شنیده ام یعنی چه ؟ مگر یک مربی مجاز است این حرف را بزند ؟! خصوصا ستون پنجم تیم شش تائی؟! البته این آقا که سابقه دار است و همیشه در صف تهمت و افترا بوده
  • شیرازی IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    فراربع جلوتوزمین که هیچی نیستین بیرون زمین همه چی بندازین گردن داور
  • سعید IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    خیلی راحت داره به داورهاتهمت میزنه کمیته داوری هم کاری بکارش نداره
  • سعید IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    حالااگریه پرسپولیسی اسم داوربیاره دوهزارجلسه محروم میشه
  • رمض IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
    آب که سر بالا میره غور باقه هم ابو عطا میخونه , یکیشون میشنوه یکی دیگشون پیش بینی میکنه و ....امیدوارم از همین بازی شیر زخمی سرخ آسیا بلند بشه تا یکی یکی شغالهای فرصت طلب دنبال سوراخ موش بگردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی