نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
آلفونسو دیویس
منبع: Goal
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

درخواست دستمزد گزاف آلفونسو دیویس امضای قرارداد جدید او با بایرن مونیخ را زیر سوال برد.

آینده آلفونسو دیویس در بایرن مونیخ در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته زیرا این مدافع چپ خواهان افزایش حقوق در مذاکرات بر سر قرارداد جدید است.

قرارداد این ملی‌پوش کانادایی با بایرن در سال ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد و این باشگاه مشتاق است تا قراردادی جدید با او امضا کند. مذاکرات ابتدا در اوایل سال جاری آغاز شد، اما کنار رفتن حسن صالی‌حمیدزیچ باعث مختل شدن روند مذاکرات شد. گفتگوها با کریستوف فروند مدیر ورزشی جدید از سر گرفته شد، اما نشریه بیلد گزارش می‌دهد که دیویس پول بیشتری نسبت به قبل می‌خواهد.

دیویس در ابتدا قرار بود با قراردادی به توافق برسد که به موجب آن در بایرن حدود ۱۲ میلیون یورو (۱۰ میلیون پوند / ۱۳ میلیون دلار) در هر فصل درآمد داشته باشد که افزایش قابل توجهی نسبت به دستمزد سالانه فعلی او در حدود ۹ میلیون یورو (۸ میلیون پوند / ۱۰ میلیون دلار) است. این بازیکن ۲۳ ساله که در سال ۲۰۱۹ از ونکوور به بایرن ملحق شد، با انجام ۱۹ بازی در تمامی رقابت‌ها در این فصل، همچنان یک چهره محوری برای تیم توماس توخل است.

گفته می‌شود که این مدافع کناری می‌تواند راه داوید آلابا، هم‌تیمی سابقش در بایرن را در ترک تیم باواریایی به مقصد رئال مادرید دنبال کند. ایجنت او، ندال هاوس، مرتباً با تیم اسپانیایی ارتباط می‌گرفت و در ماه اکتبر گفت: «تیم‌های زیادی به او علاقه دارند. من مطمئن هستم که رئال مادرید می‌تواند یکی از باشگاه‌هایی باشد که تمایل به جذب دیویس دارد.»

بایرن در حال حاضر با سه امتیاز کمتر از بایرلورکوزن صدرنشین در جایگاه دوم جدول رده‌بندی آلمان قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی