نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
چراغ سبز گزینه باشگاه استقلال به سپاهان/ برای بازگشت به فوتبال آماده می‌شوم
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سعید آذری در پستی اینستاگرامی از آمادگی خود برای بازگشت به مدیریت ورزش خبر داد.

سعید آذری را می‌توان در زمره محبوبترین مدیران ورزشی ایران دانست، مدیری که نه تنها هواداران سرخابی‌های پایتخت بلکه همشهریان اصفهانی آن نیز علاقه خود را به مدیریت آذری در سپاهان و ذوب آهن را مخفی نمی‌کنند.

فوتبال دوستان اصفهانی ها که دوران طلایی ذوب آهن را با آذری به یاد دارند، حالا پس از برکنار شدن ساکت به صفحه اینستاگرام آذری سرازیر شده‌اند و از او درخواست می‌کنند تا مدیریت باشگاه سپاهان را به عهده بگیرد. 

سعید آذری که در ماه‌های اخیر در مصاحبه‌های خود عنوان می‌کرد اولویت او فعلا پایان درمان همسر خود است، شب گذشته با انتشار پستی در اینستاگرام از بهبود بیماری همسر خود و پایان مراحل درمان او خبر داد و در ادامه گفت خود را برای بازگشت به عرصه مدیریت فوتبال آماده می‌کند.

به نظر می‌رسد با توجه به سرپرستی نیکفر در سپاهان و سوابق مدیریتی موفق آذری در ذوب آهن و فولاد خوزستان او یکی از گزینه‌های اصلی مدیرعاملی سپاهان است.

آذری در پست خود نوشته: 

با درود و عرض ادب 

خدمت هوادارن باشگاه پر افتخار و ریشه دار سپاهان شیرهای طلایی فوتبال ایران 

ابتدا بایستی از تلاش‌های برادر بزرگوارم جناب آقای محمد ساکت برای موفقیت باشگاه سپاهان تشکر کنم.

پیامهای محبت آمیز شما عزیزان بانوان و آقایان محترم هواداران باشگاه با قدمت و پر افتخار سپاهان را مشاهده کردم و وظیفه خود دانستم بر حسب ادب و قدر دانی مطالب مهمی را با شما مطرح کنم.

ابتدا اذعان دارم حضور در باشگاههای بزرگ افتخاری است که کمتر نصیب افراد می شود و از سویی دیگر می گویم‌ که فلسفه حضور من در هر باشگاهی با هدف کسب در آمد بیشتر و شرافتمندانه و فعالیت برای ارتقا سطح موفقیتهای آن باشگاه بوده که مدیریت آن را به عهده داشته ام.

وقتی با قهرمانی در جام حذفی با فولاد پر افتخار مطرح کردم خانواده ام در حال حاضر برایم در الویت است کمتر کسی باور داشت که این اظهار نظر بسیار جدی باشد ولی واقعیت داشت. 

خانواده‌ام بیشتر از هر کس دیگر به من نیاز داشت و من کنارشان ماندم تا خلا سال‌های متمادی دور بودن را پر کنم . متاسفانه در این زمان همسرم به بیماری سختی مبتلا شد ولی خبر خوب این است که تقریبا آخرین ماههای درمان سنگین خود را پشت سر می گذارد و خدا را شکر میکنم که در این دوران سخت کنار او و فرزندم بودم. در طی این مدت هوادارن محترم باشگاههای بزرگی مانند استقلال، فولاد، سپاهان و ذوب آهن به من محبت داشتند.

همانگونه که مطلع هستید در طول این شرایط سخت پیشنهاداتی برای مدیریت چند باشگاه بزرگ ایران دریافت کردم که مایه مباهات بود ولی وظیفه خانوادگی اینجاب می کرد که به الویت اصلی زندگی یعنی خانواده بها بدهم مانند هر پدری.

در حال حاضر همسرم آخرین ماه‌های درمان را سپری میکند و به مرحمت الهی در شرایط خوبی قرار دارد و این باعث می شود که خود را برای بازگشت به عرصه مدیریت فوتبال آماده کنم که این آمادگی شامل شرایط روحی و فیزیکی است شاید فعلا و به این سرعت نه ‌ولی آن روز زیاد دور نیست شاید چند ماهی تا پایان معالجات همدم زندگی ام.

می‌دانم‌که شما هواداران پر شور و همشهریان عزیزم که مالکان اصلی باشگاه سپاهان هستید بسیار نگران وضعیت حال حاضر باشگاه می باشید ولی باید بگویم که باشگاههی که هوادارش شما باشید در آن جای نگرانی نیست . حضور دکتر طیب نیا به عنوان فردی دلسوز و با تجربه که در باشگاه ذوب آهن هم‌منشا موفقیت بودندکمک خواهد کرد برای موفقیت بیشتر .در پایان از اینکه در حال حاضر نمیتوان در کنار شما باشم متاسفم امیدوارم بهترینها برایتان رقم بخورد. اگر تقدیر باشد تغییر خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی