نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
وقتی استقلال در دربی سرمربی پرسپولیس را عوض کرد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال ۱۲ سال قبل در هجدهم آذر ماه پیروزی فوق‌العاده شیرینی مقابل پرسپولیس به دست آورد.

استقلال و پرسپولیس در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی سال ۹۰ به هم رسیده بودند و طبق برنامه این مسابقه باید روز هجدهم آذر ماه آن سال برگزار می‌شد. شرایط دو تیم قبل از انجام دربی مذکور کاملا متفاوت بود اما پرسپولیس با حمید استیلی اصلا مطمئن نتیجه نمی‌گرفت و هر لحظه زمزمه برکناری یا خداحافظی او مطرح بود.

دو تیم در هجدهم آذر ماه سال ۹۰ به مصاف هم رفتند و بازی در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد اما استقلالی‌ها در وقت اضافه کاملا بهتر ظاهر شدند و با اتکا بر دو گل مجتبی جباری و تک‌گل اسماعیل شریفات حریف خودشان را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دادند. نتیجه‌ای که موجب شد حمید استیلی بلافاصله پس از پایان مسابقه استعفا بدهد و مصطفی دنیزلی دوباره برای هدایت پرسپولیس به تهران سفر کند.

در آن مسابقه فرهاد مجیدی پس از این‌که در آخرین دقایق وقت‌های اضافی تعویض شد، بازوبند کاپیتانی را برای افزایش روحیه اسماعیل شریفات بر بازوی او بست! البته چند ماه پس از این دیدار بحث‌های زیادی پیرامون استفاده برخی بازیکنان استقلال از یک ماده نیروزا به نام جک تری‌دی مطرح شد اما فدراسیون فوتبال اعلام کرد مدارک و شواهد کامل نیست و به همین خاطر نمی‌تواند قضیه را تایید کرده یا کسی را محروم کند.

وقتی استقلال در دربی سرمربی پرسپولیس را عوض کرد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • عروس الع۶ین IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    یعنی انتظار داشتید فدراسیون !بگه مدارک کامله!😂😂😂اگه جلوی خود مسئولین فوتبال هم می امدند مصرف میکردند و چندتا هم به خود مسئولین فدراسیون میدادند مصرف کنند بازهم این مثلا مسئولین میگفتند شواهدی در دسترس نیست!مگه بعدا که بازیکن خود عثطغلال گندش رو در اورد اتفاقی افتاد!🤔🤔🤔همین اسمی که الان شما از اون ماده میارید بخاطر همان اعترافی بود که خود کیسه کشا کردند .البته حسنی که داشت این بود که کیسه کشا بهشون ثابت شد فقط موقعه ای میتونن از پرسپولیس رد شوند که طبق ذات و سرشت شان عمل کنند .نامردی و بی ......😃😃😃
  • احمدرضا IR ۰۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    مصطفی دنیزلی خالق دربی ۱۰ نفره،۱۰ دقیقه ،۳ تا گل و ایمون زاید نابودگر ان دربی زیبا،هیچ دربی به زیبایی ان بازی نبود و نخواهد آمد بازی زیبا،مهیج و شگفت انگیز
  • {…….} IR ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    مدارک کافی نبود؟ هههه اعتراف امیرآبادی تو برنامه تلویزیونی کافی نبود ؟!
  • VAHID REDSTAR IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    دربی JACK 3D کیسه کشا رو میگه .. فرهاد پودری تقسیم کرد میثم حسینی امیرآبادی برهانی و حنیف زدن تو خون از دقیقه 90 تا 120 مثل بن جانسون میدوییدن لامصبا :)))
  • سعید IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    دوتادربی حساس پارسال. کل تیم دوچرخه چی عوض کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی