نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
کارلو آنچلوتی
منبع: Goal
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید به شوخی گفته که برای ۴۵۰ میلیون پوند در سال که به «جان رام» گلف‌باز پیشنهاد شده است، پیاده به عربستان می‌رود.

طبق گزارش‌ها، جان رام پس از پیوستن به لیگ گلف LIV (به مالکیت صندوق سرمایه‌گذاری عربستان سعودی) و ترک PGA Tour و TGL League که توسط روری مک‌ایلروی و تایگر وودز ایجاد شده، در چهار سال آینده ۴۵۰ میلیون پوند (۵۶۶ میلیون دلار) درآمد خواهد داشت. یکی از خبرنگاران از آنچلوتی پرسید که آیا پیشنهاد مشابهی را می‌پذیرد یا خیر و این مربی ایتالیایی پاسخ خنده‌داری داد.

آنچلوتی در پاسخ به این سوال گفت: «پیاده، پیاده، تا آنجا راه می‌روم، نیازی به پرواز ندارم.» اما بلافاصله اضافه کرد: «شوخی کردم. دنیا در حال تغییر است. و همه چیز تغییر خواهد کرد. برای هیچکس تعجبی ندارد. جان رام خیلی خوب است. من در گلف تخصص ندارم اما به نظرم جان رام بهترین است.» او در پاسخ به این سوال که آیا کسی در عربستان سعودی با او تماس گرفته‌، گفت: «نه، آنها با من تماس نگرفته‌اند و من در لحظه حال زندگی می‌کنم. در لحظه حال همه چیز بسیار خوب است.»

قرارداد آنچلوتی در تابستان ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد و او به احتمال خیلی زیاد به سراغ هدایت تیم ملی برزیل خواهد رفت. وقتی از او پرسیده شد که اگر فرصتی پیش بیاید آیا به خاورمیانه می‌رود یا خیر، پاسخ داد: «من در حال حاضر ایده دیگری دارم. هرگز به پول نگاه نکردم، زیرا در خانواده‌ای بزرگ شدم که پول مهم نبود و حقیقت این است که من پول دارم، برای من مهم این است که احساسدر خ خوبی داشته باشم، ممکن است روزی در عربستان احساس خوبی داشته باشم، اما در حال حاضر، اینجا حسم خوب است.»

آنچلوتی واقعا پول دارد و از ریخت و پاش هم نمی‌ترسد. الکساندر پاتو بازیکن سابق میلان فاش کرد که این مربی با هلیکوپتری که توسط همسرش هدایت می‌شد به تمرین می‌رفت. پاتو در مصاحبه با تریبون بازیکنان گفت: «آنچلوتی مانند پدرم بود. او حتی نام سگ خود را پاتو گذاشت. شما عکس او را در رژه اتوبوس مادرید با عینک آفتابی و سیگار دیدید؟ خب، در میلان با هلیکوپتر به تمرین می‌آمد. او در پارما زندگی می‌کرد و همسرش می‌دانست چگونه با هلیکوپتر پرواز کند. او مانند جیمز باند ظاهر می‌شد. اگر بخواهم کسی را مثال بزنم که باکلاس زندگی می‌کند، او کارلو است.»

آنچلوتی همچنان می‌تواند طرز فکر خود را تغییر دهد و راه دو تن از شاگردان سابق خود، کریستیانو رونالدو و کریم بنزما را که در حال حاضر به ترتیب با النصر و الاتحاد در لیگ حرفه‌ای عربستان بازی می‌کنند، دنبال کند.

بیشتر بخوانید: گران‌ترین قرارداد تاریخ ورزش امضا شد/ چرا این مبلغ از قرارداد لیونل مسی باارزش‌تر است؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی