نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۱
احمد نوراللهی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احمد نوراللهی در چند هفته اخیر عملکرد درخشانی در لیگ امارات داشته است.

تیم الوحده روز گذشته (جمعه) در هفته دهم لیگ امارات به مصاف تیم صدرنشین الوصل رفت و به تساوی ۲-۲ رسید. احمد نوراللهی، هافبک ایرانی تیم الوحده در ادامه روند خوب خود در این بازی هم پاس گل داد و نقش مهمی در کسب این امتیاز ارزشمند داشت.

اوج‌گیری نوراللهی پس از جنجال تیم ملی

نوراللهی پس از قهرمانی فصل گذشته با شباب‌الاهلی این فصل راهی الوحده شد و از همان هفته نخست جایگاه ثابتی در ترکیب این تیم داشت. اوج درخشش ستاره سابق پرسپولیس پس از ماجرای خروج او از اردوی تیم ملی رقم خورد. نوراللهی پس از کنار گذاشته شدن از تیم ملی در ۳ بازی برای الوحده به میدان رفته و آمار یک گل و ۲ پاس گل را ثبت کرده است.

نوراللهی امسال ۱۰ بازی برای تیم اماراتی انجام داده و یک بار گلزنی کرده و ۳ پاس گل هم ارسال کرده است. این درحالی است که او در ۲۴ بازی فصل قبل تنها یک گل زد و یک پاس گل داد. الوحده این فصل با حضور نوراللهی از ۱۰ مسابقه خود ۱۷ امتیاز کسب کرده و در رده چهارم جدول لیگ امارات قرار دارد.

آخرین تلاش‌ها برای تیم ملی

احمد نوراللهی از ابتدای حضور امیر قلعه‌نویی در تیم ملی جایگاه خود را از دست داد و فرصت کمی به‌دست آورد. او که در زمان سرمربیگری دراگان اسکوچیچ و کارلوس کی‌روش یکی از نفرات اصلی تیم ملی بود، زیر نظر قلعه‌نویی دقایق زیادی به زمین نرفت و همین موضوع باعث ترک اردو از سمت او شد.

اتفاقات اردوی تیم ملی شانس حضور نوراللهی در تیم ملی را به حداقل رسانده ولی فرم اخیر هافبک الوحده نشان می‌دهد او در تلاش است تا با درخشش در فرصت باقیمانده خودش را به کادرفنی تحمیل کند. البته حضور نوراللهی در جام ملت‌ها منوط به عذرخواهی او و بخشش کادرفنی است و باید دید در نهایت چه اتفاقی برای او رخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید: پشت پرده قهر نوراللهی از تیم ملی/ چرا هافبک سابق پرسپولیس جواب تلفن نداد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی