نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
دردسر استفاده همزمان از بازیکن خارجی/ دیدار استقلال و فولاد ۳-۰ می‌شود؟
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

براساس آیین‌نامه نقل و انتقالات محدودیتی برای استفاده تیم‌ها از بازیکنان خارجی وجود ندارد و تیم‌ها مجازند تا از تمام پنج به علاوه یک سهیمه خودشان حتی به صورت همزمان در زمین استفاده کنند.

دیدار تیم‌های تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال در هفته دوازدهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران امشب با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد.

فولاد خوزستان در این مسابقه از دقیقه ۸۵ به بعد با ورود گادوین منشا و لوکاس کاندیدو در حالی که جفرسون سیلوا دوسانتوس، کریستوفر کنت و موسی کولیبالی در زمین حضور داشتند، از پنج بازیکن خارجی خود به صورت همزمان استفاده کرد.

پس از بازی شایعاتی مطرح شد مبنی بر اینکه باشگاه استقلال به واسطه حضور همزمان پنج بازیکن خارجی فولاد خوزستان در ترکیب این تیم، باید به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کند.

یکی از مدیران سازمان لیگ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا درباره این ابهام، اظهار داشت: بر اساس قوانین نقل و انتقالاتی فوتبال کشور، تیم‌ها می‌توانند پنج به علاوه یک بازیکن خارجی بگیرند.

وی افزود: چه در آیین نامه سال گذشته و چه در آیین‌نامه سال جدید محدودیتی برای استفاده تیم‌ها از بازیکن خارجی وجود ندارد و آنها می‌توانند از تمام پنج به علاوه یک سهیمه خودشان حتی به صورت همزمان در زمین استفاده کنند و در نتیجه فولاد تخلفی مرتکب نشده است.

در آیین نامه سال گذشته سهیمه بازیکنان خارجی تیم‌ها سه به علاوه یک بوده و در قوانین جدید که امسال اعمال شده، این سهمیه به پنج به علاوه یک افزایش پیدا کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۲
  • ابراهیم از شهرک خاتم DE ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    کیسه هر سال دنبال معیشتیه. امروز دیدین 2 تا بازیکنشون رو از دقیقه 30 طبق اعتراف همه و تمام کارشناسان حداقل یکیشونو اخراج نکردن تا هم ب فولا و اهوازیا نبازن هم تو دربی باشن. ولی ب امید خدا چوب خدا از چیز همون بازیکن فرو میشه به کیسه هاااا. ان شا الله
    • موحدزاده IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      درود بر استقلال بزرگ 2 ستاره آسیایی با 50 میلیون هوادار ناب فوتبال
  • سرخ کابوس آبی IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    استقلال باید از فولاد شکایت کند چرا شب مسابقه استقلال شب خیلی تاریکی بود چرا فولاد باعث شده بود خیلی اون شب استثناعا اهواز وخوزستان شبش تاریک باشد نتیجه باید ۱۰ بر صفر به نفع استقلال بشه .( ها ایه شیر فرهاد)
  • mahdi IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    طبق قانون فولاد مجاز به استفاده همزمان از 5 بازیکن خارجی نبود و نتیجه باید 3 بر 0 شود.
    • علیرضا IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      دوستان پیروزی چی عزیز. تیم بزرگ استقلال. یا همان تاج. قدیم. مثل. بعضی تیم‌ها. نیست که دنبال. امتیاز معیشتی باشد. تیم بزرگ استقلال همیشه از بازوی خودش. نان می‌خورد. مثل. بعضی تیم‌ها نیستن که از طرف. فدراسیون و کمیته داوران و کمیته اخلاق. امتیاز معیشتی. یا. .پورسانت هایی. مثل. صندوق کارآفرینی. یا صندوق صدقه. بهش. بدن. پس لطفا از. معیشتی. حرف نزن. که تازه همه دیدن. که آقای. داور. خورشیدی بازهم امتیاز معیشتی بهتون داد که ته جدول نمودید. از این به بعد هم. پیروزیچیها. اندازه دهانتان. بخورید. این فقط چنتا امتیاز معیشتی بود. برای پیروزی چیها. من فقط خیلی دوست دارم. ببینم. اون کسانی که تهمت‌های بیخود میزنه.و ناحقی های میکنند چطور میمیره اینها همه حق ناس است. باید. جایی جواب بدی. که ..................... والسلام. خدایی هم هست. لیوان که ار آب پر شود لبریز میشه.
  • Reza Mohamadi IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    سلام بنده استقلالی هستم و خواهش میکنم بجای پرداختن به حواشی،واقعیات را در نظر بگیریم،آقای نکونام با بازی دیروز مقابل فولاد و چند بازی گذشته ثابت کرد که هیچ تاکتیکی ندارد و این برای بازی دربی و ماندن در صدر جدول بسیار خطرناک هست...
    • عماد IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      چرا چرت میگی تاک تیک نداشت؟؟؟ فولاد تو قوطی بود چشماتو واکن اگه اون توپ ها گل میشد ۴ بر صفر برده بودیم
    • آبی‌تر از دریا IR ۰۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      دوست عزیز، درسته که تاکتیک نداشت ولی ما باید حمایت کنیم. ما باید به جوانانی مثل نکونام فرصت بدیم ، کل لیگ برعلیه ما شدن و ما تنهایی باید با همه بجنگیم . همه‌ی تیمهای لیگ میخوان استقلال رو به زیر بکشن. داوری فولاد هم بر علیه ما بود.
  • نا شناس IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    خدا نکنه استقلال مثل پیروزی نتیجه بگیره هربازی داوران بنفعش میگیرند هی میگن اشتباه داوری بود حق خوری تا کی بذار یه دفعه تیمهای دیگری از این اشتباه سود ببرند فقط اشتباه برای تیم سوگلیه
    • دوچرخه سواران (کیسه) IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      دوچرخه چی دیروز اگر لطف داور در حق کیسه حکومتی نبود دوچرخه حقیر از دقیقه ۳۰ ۱۰ نفره میشد😂😂😂😂😂😂فشار میقولی؟؟؟؟
  • کیسه عروس آسیا IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    دوچرخه چیا عادت کردن به امتیاز معیشتی😂😂😂😂😂😂😂😂😂
  • العین شش کیسه یک IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    کیسه سوگولی حکومت همه زحمات داور به بادداد حالا دنبال امتیاز معیشتی هست😂😂😂😂😂😂😂
  • العین شش کیسه یک IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    دوچرخه عروس آسیا با داور هم نونست ببره حالا دست به دامان بیرون زمین شدن. چقدر حقارت😂😂😂😂😂
    • ناشناس IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      آره استقلال نتونست ببره چون هر۱۱بازیکنشون ریختن تومحوطه جریمه مثل اتوبوس پارک شدن یاکه کوچکترین برخوردی باهشون میشد تا ۱۰دقیقه افتان روزمین بلند نمیشن برای پرتاب اوت ۵دقیقه وقت تلف میکردن بازیکن استقلال براشون تومیارن ولی بازم دلشون نمیخواد بازی وشروع کنند فولاد دیگه ازرده خارج شده داداش
  • پرسپولیس تاریخ تمدن افتخار IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    بازم دوچرخه چیا دست به دامان دیگران شدن واسه امتیاز. مکتب هوچی گری جواد چکش😂😂😂😂😂😂😂
  • الاستقلال سعودی IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    دوچرخه سوگولی حکومت با داور هم نتونست ببره. هوچی گری شروع کردن. عادت داره جواد چکش به امتیاز یارانه ای😂😂😂😂😂
  • مسعود IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    چطور شده که لنگی ها دوباره پیداشون شده چه خبر از الونگا
    • ساسان IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      چی لنگیهاپیداشون شده.مانمیخواییم هی نظربدیم چون مثل شماعقده ای نیستیم توفک کردی چی.مگه تیم عنتقلال بیشتراز۷یا۸میلیون هوادارداره.اماپرسپولیس که۲باربه فینال واقعی رفت تاکیدمیکنم۴جانبه نه فینال واقعی رفت۵۰میلیون حالااون خردشوحساب نکردم
  • علی مریدی DE ۰۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    استقلال خیلی خوب بازی کرد و فولادیها با دفاع اتوبوسی و زدن زیر توپ ووقت تلف کردن چیز دیگه ای نداشتند و استقلال جلوی لنگ همین بازی انجام بدهند انشالله برنده هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی