نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
خبرورزشی‌گردی| استراماچونی: اگر مشکلات حل شود همین فردا به استقلال برمی‌گردم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال ۴ سال قبل در چنین روزهایی به معنای واقعی کلمه دچار بحران شده بود.

استقلال لیگ نوزدهم حرفه‌ای را بسیار بد آغاز کرد و آندرئا استراماچونی اصلا نتوانست انتظارات را در ۵ هفته آغازین برآورده کند به همین خاطر شایعات زیادی پیرامون جدایی او مطرح شده بود ولی کار روی غلتک افتاد و این تیم تا قبل از پایان نیم‌فصل اول صدر جدول را از آن خود کرد. هواداران استقلال بسیار خوشحال بودند و فکر می‌کردند که قهرمانی برایشان در دسترس است اما استراماچونی که از برخی مسائل از جمله عدم دریافت به‌موقع مبلغ قراردادش عصبانی شده بود، آن را فسخ کرد و همراه با دستیارانش از ایران رفت تا طرفداران استقلال فوق‌العاده خشمگین شده و مقابل کادر مدیریتی قرار بگیرند.

در چنین شرایطی این مربی ایتالیایی با شبکه اسکای‌اسپرت مصاحبه‌ای کرد که ترجمه آن نوزدهم آذر ماه سال ۹۸ در خبرورزشی منتشر شد. استراماچونی با رد این شایعه که از استقلال جدا شده تا پیشنهاد دیگری را مد نظر قرار دهد، مدعی شد باشگاه استقلال با وجود این‌که از هواداران پرشماری برخوردار است و در لیگ قهرمانان آسیا نیز حضور دارد، نتوانسته اصول حرفه‌ای را پیاده کند و به‌همین خاطر او به صورت یک‌جانبه قرار دادنش را فسخ کرد اما اگر مشکلات حل شود، حاضر است همین فردا به تهران بازگردد و کارش را از سر بگیرد. البته استراماچونی هرگز به ایران برنگشت و فرهاد مجیدی در زمستان سال ۹۸ جانشین او شد. در نهایت هم دیدیم همین مربی که مرتب از قلب آبی و هواداران پرشور استقلال صحبت می‌کرد، با شکایت از این باشگاه تمام مبلغ قرارداد ۲ ساله خودش را همراه با غرامت و پول وکیل دریافت کرد!

خبرورزشی‌گردی| استراماچونی: اگر مشکلات حل شود همین فردا به استقلال برمی‌گردم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجید IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    الان مثلا خواستی درآستانه دربی تنش ایجادکنی لنگی چه ربطی داشت هواداران استقلال دیگه به استرا فکرنمی کنن ما یکی مثل اوس جوادو داریم که بانداری تیم قهر نمیکنه فرار کنه .عشق است حواو واستقلال که بادست خالی مردانه می جنگه نتیجه هم اصلن مهم نیست کمااینکه بهترین نتایجو گرفته.
    • رسول بازاری IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      احسنت 👍👍👍👏👏👏
  • محمد IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    باسلام تو خیلی محترمانه غلط میکنی اون موقع که استقلال‌ به تو نیاز داشت فرار کردی الان میخوای برگردی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی