نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
هواداران معطل نکنند؛ بلیت دربی برای زنان فوتبالدوست هست اما...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در پی اعلام کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر مشخص شد در این دربی برای اولین بار، زنان هم می‌توانند به استادیوم بروند.

در شرایطی که هنوز زمان آغاز شروع بلیت فروشی برای دربی ۱۰۲ اعلام نشده اما منابع خبری از تعداد بلیت های تعیین شده برای هواداران خانم تیم‌های پرسپولیس و استقلال خبر دادند که احتمال دارد این تعداد نسبت به همیشه محدودتر باشد.

در بازی‌های قبل خانگی تیم‌های استقلال و پرسپولیس تعداد ۱۵۰۰ قطعه بلیت برای بانوان این دو تیم در نظر گرفته می‌شد که در نهایت در دقیقه ۹۰ یا با فروش بلیت مقابل درب استادیوم با اضافه شدن تعداد ۵۰۰ عدد معمولاً تعداد ۲۰۰۰ نفر قادر به حضور در طبقه دوم ورزشگاه آزادی و تماشای بازی تیم محبوبشان از نزدیک بودند.

در جلسات روزهای گذشته برای برگزاری دیدار دربی مقرر شد این تعداد جمعاً بین طرفداران قرمز و آبی خانم ۳۰۰۰ قطعه بلیت باشد که در این خصوص شرایط با بازی‌های خانگی قبل یکسان است. اما اخبار رسیده حاکی از آن است که این احتمال وجود دارد باز هم این تعداد کمتر شود. اما از سوی دیگر مسئولان هر دو باشگاه با در نظر گرفتن جذابیت وحساسیت این دیدار تقاضای اختصاص ۲۰۰۰ قطعه بلیت به هر یک از دو تیم را برای بانوان هوادار خود ارائه کرده‌اند.

هواداران معطل نکنند؛ بلیت دربی برای زنان فوتبالدوست هست اما...

قرار شد در جلسه هماهنگی دربی این موضوع به طور دقیق‌ترین و مشخص شود اما آنچه مسلم است اینکه بدون شک نسبت به جذابیت این بازی تعداد بلیت برای بانوان کم است و با آغاز بلیت فروشی و باز شدن سایت تنها بانوانی که بتوانند سریع‌تر در سایت ثبت نام کنند و بلیت شان را خریداری کنند قادر به حضور در «نخستین دربی تیم‌های پرسپولیس و استقلال با حضور خانم‌ها» خواهند بود.

طبق برنامه اعلام شده قبلی این دیدار قرار است روز پنجشنبه هفته جاری و از ساعت ۱۵ در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی