نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
ورزشگاه نوکمپ
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بارسلونا امیدوار است که بتواند مسابقه افتتاحیه جام جهانی ۲۰۳۰ را در ورزشگاه تازه بازسازی شده‌اش برگزار کند.

میزبانی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۳۰ از سوی فیفا به سه کشور اسپانیا، پرتغال و مراکش اهدا شد تا شاهد یک میزبانی مشترک دیگر در این مسابقات باشیم.  

این جام جهانی مصادف با صدمین سالگرد برگزاری اولین دوره از این رقابت‌هاست و به همین دلیل از ارزش و اهمیت خاصی برای برگزارکنندگان و همچنین تمامی عاشقان و علاقمندان به فوتبال برخوردار است و آن‌ها در تلاش هستند که این مسابقات را به بهترین شکل برگزار کنند.  

پیش از این گفته شده بود که چهارده ورزشگاه از کشور اسپانیا میزبانی این رقابت‌ها را برعهده خواهند داشت و قرار است دیدار فینال در ورزشگاه باشکوه سانتیاگو برنابئو برگزار شود و همین موضوع باعث شده که بارسلونا هم دست به کار شود.  

اونداسرو خبر داده که مدیران این باشگاه به‌صورت جدی امیدوار هستند که بتوانند میزبانی از دیدار افتتاحیه جام جهانی ۲۰۳۰ و اولین مسابقه‌ای که قرار است در یکی از این سه کشور برگزار شود را بگیرند و آن را در ورزشگاه جدید اسپاتیفای نوکمپ برگزار کنند.  

نوکمپ در حال حاضر مشغول بازسازی کلی است و گفته می‌شود که تنها ورزشگاه ۱۰۰ هزار نفری میزبان این رقابت‌ها خواهد بود و بارسلونا امیدوار است که شرایط خوب آن پس از بازسازی مدیران فوتبال این کشور و فیفا را برای اهدای بازی اول به آن‌ها متقاعد کند.

بیشتر بخوانید: نوکمپ جدید بارسلونا در حال ساخت/ تصاویر هیجان‌انگیزی که از ورزشگاه جدید آبی‌اناری‌ها به نمایش درآمد +ویدیو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی