نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
اهواز؛ شهر سیاه برای بازیکن استقلال/ او در خوزستان همه را مصدوم می‌کند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از بازیکنان استقلال شرایط خاصی در اهواز پیدا کرده است.

استقلال در حالی با فولاد خوزستان تساوی کرد که در نیمه اول برخورد آرمین سهرابیان با سینا مریدی موجب شد بازیکن فولاد خوزستان دچار خونریزی شود. اتفاقی که البته کاملا غیر عمد بود و به وضوح در دنیای فوتبال رخ می‌دهد اما مربیان فولاد خوزستان نسبت به این مسئله فوق العاده معترض بودند و تاکید داشتند که آرمین باید از زمین اخراج شود.

نکته اینجاست که ظاهراً اهواز به شهری طلسم شده برای مدافع استقلال تبدیل شده است و این بازیکن وقتی در آنجا به میدان می‌رود، ناخودآگاه  و البته به صورت سهوی برای دیگران دردسر درست کرده و موجب مصدومیت آنها می‌شود. ‌سهرابیان اسفند ماه سال ۹۶ در جریان بازی استقلال و فولاد با له آندرو پادوانی برخورد کرد و این بازیکن برزیلی استقلال پس از آن برخورد عملاً از فوتبال کنار رفت و زندگی‌اش دستخوش تغییرات عجیب و عمده‌ای شد. حالا پس از گذشت نزدیک به ۵ سال، دوباره آرمین در اهواز برابر فولاد با پیراهن استقلال به میدان رفت و این بار زمینه برای مصدوم شدن یک بازیکن دیگر توسط او فراهم شد! داستانی که معلوم نیست تا چه زمانی ادامه پیدا می‌کند؟

البته فراموش نکنیم که پادوانی چند ماه پس از آن آسیب دیدگی با صراحت مصاحبه کرد و گفت سهرابیان هیچ عمد و نقشی در ماجرای مصدومیتش نداشته و اتفاقی کاملاً فوتبالی وسهوی به وقوع پیوست.

اهواز؛ شهر سیاه برای بازیکن استقلال/ او در خوزستان همه را مصدوم می‌کند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸
  • حسین IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    اولآ پادوانی بازیکن استقلال بود و او وسهرابیان همبازی بودند در استقلال و کاملا سهوی به هم برخورد کردند اما بازیکن فولاد حریف ایشان بود وهمه داوران هم گفتند که عمدی در کار نبوده وبعضی از مربیان فولاد برای لنگپولیس می جنگیدند متاسفم برای فولاد روزگاری خوزستان وشهراهواز صدرصد استقلالی بودند وتیمهای بزرگی مثل دیهیم آبی پوش .استقلال اهواز ..استقلال بهبهان .استقلال آبادان نام این تیم بزرگ را یدک می کشیدند اما امروز می بینیم با پول فولاد وسرمایه خوزستان سعی در پرسپولیس کردن این شهر را دارند بطوریکه افراد غیر بومی والبته متوهم را در این تیم بکار می گیرند امیدوارم استقلال کبیر روزی اینقدر توان مالی داشته باشد وتیمهای استقلال خوزستان و استقلال ملاثانی را پشتیبانی نماید والبته از بعد معنوی وفنی هم کمک کند روابط با این تیم‌ها برقرار نماید واز بازیکنان امید استقلال تهران به آن تیم‌ها بدهد که هم آن تیم‌ها رشد کنند وهم بازیکنان استقلال به شطح تجربه آرمانی برسند
  • تاج IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    به نکته ظریفی اشاره نمودی بله بعضی مکانهابرای بعضی آدمهانفرین شد ه ان ازدست ماهم خارج ولی دربحث پادوانی ای کاش باشکاه استقلال حداقل کارش این بودحقوق ماهیانه بهش میداددایمی تامرحم کوچکی میشدولی متاسفانه عادت کردیم فقط پول زوربدیم مااستراماچونی یاویلموتس به نظرم اگرپرسپولیس بوداینکارومیکرد
  • حسين IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    بازیکنانی که باعث ایجاد خطر حتی غیر عمد هم باشه وظیفه داور حمایت از دیگر بازیکنان در مقابل افراد بی ملاحظه و خشن هستش البته اگر این بازیکن برعکس فولادی بود تحت تیم های استقلال یا پرسپولیس حداقل سه جلسه محروم میشد اما متاسفانه داور و کمکش جرات اینکار رو نداشتن .
  • کیسه عروس آسیا IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    کتک خوردن دوچرخه چیا تو اهواز قشنگ بود😂😂😂😂😂😂

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی