عذرخواهی ناگهانی باشگاه پرسپولیس از خانواده‌های بازیکنان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس ضمن قدردانی و تشکر از صبوری در خور توجه و متعصبانه اعضای تیم فوتبال پرسپولیس، به ویژه اعضای خارجی تیم، به اطلاع می‌رساند؛ باشگاه در صدد پرداخت معوقات است.

سایت رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت: در روزهای گذشته اخبار مختلف درباره نامه‌های هشدار اعضای خارجی تیم منتشر شد که موجب نگرانی به حق هواداران عزیز است.

در این ارتباط ذکر چند نکته ضروری است.

در ابتدا از صبوری متعصبانه اعضای تیم تشکر و قدردانی می‌کنیم.

بازیکنان و مربیان خارجی و در کل اعضای تیم در مواجهه با مشکلات مالی باشگاه تا حد امکان خویشتنداری نموده‌اند و با وجود این شرایط ارزشمند است که در تمام مدت، نهایت تلاش و توان خود را در تمرینات و مسابقات به کار گرفته‌اند و هر تصوری غیر از این بی‌انصافی و غرض‌ورزانه است.

متاسفانه از ابتدای فصل جاری در پرداخت به اعضای تیم به ویژه مربیان و بازیکنان خارجی تیم دچار مشکل بوده‌ایم ولی در صدد حل بخشی از آن در روزهای آتی هستیم.

باشگاه به دنبال تامین اعتبار مالی است تا در سریع‌ترین زمان ممکن پرداخت‌هایی را به این عزیزان داشته باشد و بخشی از تعهدات خود را ادا نماید.

بابت این تاخیر در پرداخت‌ها، همچنین از خانواده‌های مربیان و بازیکنان تیم به جهت تنگنای مالی که در آن قرار گرفته‌اند عذرخواهی می‌کنیم.

در پایان، جهت استحضار مسوولان امر که شاید در چند و چون دقیق امور فوتبال نباشند می‌رسانیم، قهرمانی و موفقیت‌ها در تمام دنیا باعث گشایش‌های مالی و افزایش درآمد می‌شود ولی اتفاقی که درباره پرسپولیس افتاد این بود که بعد از سه‌گانه قهرمانی در فصل گذشته نه تنها بابت این عناوین پاداش و مشوقی نصیب پرسپولیس و هواداران آن نشده است بلکه بسیاری راه‌های درآمدزایی به روی این باشگاه و هواداران بسته شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • بهنام IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    مهندسی شده 3 گانه گرفتید. توی لیگ که با پنالتی که با خطای پشت محوطه جریمه و انواع ناداوری ها امتیاز بهتون دادن ولی فقط با یک امتیاز اختلاف قهرمان شدید که اگه فقط خطای پشت محوطه جریمه رو پنالتی نمی گرفتن سپاهان قهرمان می شد. توی جام حذفی هم که بعد از گل تساوی استقلال دستور اخراج ساپینتو رو صادر کردید و در آخر کمک داور قهرمانی رو بهتون تبریک گفت و سوپرجام هم که کاپش با اسنپ براتون ارسال شد. اصلا سه گانه ای در کار نبوده و همه این ها مهندسی شده بود
    • قرمزته IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      ببین اگه برا سوزش هم پول وپله ای چیزی میدند اسمتا برا فدراسیون سوزش رد کن شاید فرجی شد
    • رضا IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      دیگه شورش رو دراوردین با این کری های بچه گانه .. تو فینال حذفی خواستین خون بدید هم مهندسی بود رو الکثیر پنالتی هم نگرفت... ولله یکی از بدبختیهای این دوتیم همین کری مسخره س ... یه جاهای هم باید پشت هم باشید بخصوص گرفتن مباحث مالی
    • شش تای ۵۲ IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      واقعا طرز فکر یه بچه ۱۰ ساله رو داری.اینو بدون توی یک لیگ که شامل ۳۰ هفته س،خیلی طبیعیه که اشتباهات داوری برای همه تیم ها پیش بیاد،یه جاهایی به نفعشون ،یه جاهایی به ضررشون.فقط پرسپولیس متنفع بوده!!!؟ فهم این موضوع اینقدر سخته!!!؟
  • لنگی متوهم IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    هر جا سخن از شارلاتان بازی هست نام درخشان لنگ می درخشد الان گوشای بازیکنای خارجی مخملی شد دیگه بعد نوتیس فسخ نمی کنند ههههههههه
    • محمدرضا IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      ایمون زاید یادت نره
  • ارتش سرخ پایتخت DE ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    بجای پاداش این چند ساله ببرینشون اردوی رامسر یا بهشون لوح تقدیر بدین، از اونا که به تیم قهرمان تو مدرسه های راهنمایی میدن. والا از این بیانیه ها خیلی بیشتر بدرد میخوره. این اداها چیه قبل دربی😒
  • نادر IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    تیم پرسپولیس در جام آسیا در دوبازی آخر در مقابل تیم ده نفره و آن داورهای خوب لیاقت برد نداشته‌اند لایق حتی یک ریال هم نیستند که پولی به آنها داده شود باید از سرمربی تابازیکنان جریمه سنگین شوند ،دلتان برای آن شصت هزار تماشاگری بسوزد که غمگین ناراحت از ورزشگاه رفتند این بازیکنان تا هفت جدشان دارند بخورنداصلا غم بی پولی ندارند نمونه اش قیمت ماشین کنعانی زادگان که صد میلیارد است .
  • پادشاه فوتبال ایران IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    تو این مملکت وقتی یک تیم به مو فقیت های پی در پی میرسه یه کاری میکنن دیگه نتونه به اون موفقیت ها ادامه بده چو ن گریه یه تیم لوس و بدبخت در میاد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی