نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳
۰ |
۰
کلوب| تمدید صدرنشینی استقلال با فتح دربی؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از دست دادن حتی یک امتیاز در همین هفته های ابتدای لیگ می تواند خیلی ساده جایگاه تیم ها در بالای جدول را متزلزل کند.

هفته پیش از دربی با تساوی استقلال صدرنشین و برد نزدیک ترین و مهمترین تیم های تعقیب کننده یعنی سپاهان و پرسپولیس همراه بود. استقلال با از دست دادن ۲ امتیاز حیاتی در اهواز حالا سپاهان را به عنوان خطرناک ترین رقیب خود برای تصاحب صدر جدول، در فاصله ۳ امتیازی خود با یک بازی کمتر می بیند.

وقتی از دست دادن حتی یک امتیاز می تواند جایگاه یک تیم را در صدر جدول متزلزل کند و هفته ها صدرنشینی را در یک شب از آنها پس بگیرد، پس آبی پوشان حق دارند خیلی نگران آخر این هفته و دربی باشند. اگر آبی پوشان همچنان علاقمند به حفظ صدرنشینی و نشستن در جایگاه صدر این فصل در هفته دوازدهم هستند چاره ای ندارند جز اینکه رقیب دیرینه خود پرسپولیس را در دربی این هفته شکست بدهند، فتح دربی برای استقلال حکم تمدید صدرنشینی آنها حداقل برای یک هفته دیگر ممکن خواهد کرد.

استقلال این فصل دربازی های خارج از خانه امتیازهای حیاتی بسیاری را جا گذاشت، مثل تساوی برابر شمس آذر در قزوین و تساوی مقابل ذوب آهن در اصفهان را جا گذاشت و از هر کدام از بازیها تنها یک امتیاز با خود به تهران آورد، این هفته با یک تساوی دیگر برابر فولاد حسرت امتیازهای از دست رفته را بسیار خواهد خورد. هم جواد نکونام و هم آبی پوشان خوب می دانند که نزدیک ترین و بهترین راه جبران تساوی های بی موقع و امتیازهای از دست رفته فتح دربی پایتخت است، با برد در دربی هم می توان امتیازهای هفته های گذشته را از یاد برد و هم در شادی فتح دربی تا هفته ها شاد و خوشحال بود و شرط تمدید صدرنشینی را مهیا کرد.

آبی پوشان اگر ۳ امتیاز دربی را نگیرند به احتمال فراوان با برد سپاهان در هفته آینده باید با صدر خداحافظی کنند و جای خود را به این تیم اصفهانی بدهند.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی