نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
کلوب| قابل توجه طرفداران پرسپولیس؛ بی خیالی ممنوع!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس طلسم شش هفته ای خود را شکست و بالاخره در هفته دوازدهم به برد برابر هوادار دست پیدا کرد.

هرچند که این بازی از حواشی و جنجال خالی نبود و درگیری های نیمکت هوادار و اشکان خورشیدی حسابی روی اعصاب مخاطبان فوتبال رژه می رفت اما برای پرسپولیس اصلاً این چیزها اهمیت نداشت و شاگردان گل محمدی تنها از این دیدار، برد می خواستند.

برخلاف اکثر بازی های این فصل پرسپولیس، تیم یحیی سراسر هجومی بود و بالطبع چیزی جز این از مهره‌های یحیی انتظار نمی رفت. حال سرخ های پایتخت شاید با این برد به خیال خود، آسوده خاطر به استقبال دربی می روند و کم و بیش فشار ها از روی دوش آنها برداشته شده ولی چنین برد هایی با اختلاف یک گل، دلیل بر این نیست که بر عیب و ایراد های دیگر یحیی، چشم پوشی کنیم و چشمانمان را بر آن موارد ببندیم!

پس از بازی با الدحیل و تجربه یک باخت غم انگیز و تراژیک، انتقاد و تحلیل و تفسیر های فراوانی به سوی یحیی و دستیارانش سرازیر شد و شاید کمتر کسی به این نکته توجه کرده باشد که چرا سرمربی پرسپولیس، نمی تواند کیفیت یک بازیکن معمولی را به درجه یک و عالی تبدیل کند!  آنچه تا امروز در پرسپولیس برای گل محمدی رخ داده، چیزی جز توقعات بلند بالا نبوده و با توجه به در نظر گرفتن سقف بودجه و داستان های مخصوص آن عملا شانس اینکه پرسپولیس تیمی کهکشانی و پر ستاره ببندد وجود ندارد و برای رسیدن به ترکیب گران قیمت و رویایی، باید و باید بیشتر از ارقام تعیین شده در سقف بودجه خرید کنند و در بازار نقل و انتقالات فعال باشند! البته که قولش را دادند اما...

به هر روی برد مقابل هوادار دلیل خوبی برای خوشحالی بلند مدت و طولانی نیست و طرفداران و تیم نباید در باد این برد، به خواب زمستانی بروند! شاید تغییر بعضی چیزها در تیم به وسیله سرمربی، تحول شگرفی در شاکله تیم ایجاد کند.

معین احمدوند| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی