نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
نقشه شوم برای پرسپولیس در فیفا؛ ۳۵۰ هزار دلار به جای ۱۴۳ هزار دلار!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم برزیلی فصل گذشته پرسپولیس در شکایت خود از سرخپوشان به فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) درخواست دریافت غرامت ۳۵۰ هزار دلاری کرده است.

باشگاه پرسپولیس در نقل‌وانتقالات پیش‌فصل طبق توافقی دو جانبه قرارداد لئاندرو پریرا را فسخ کرد و به این ترتیب این بازیکن بدون دریافت مبلغ قرارداد فصل آینده خود، از جمع سرخپوشان جدا شد.

در این توافق، باشگاه پرسپولیس قرار بود مبلغ ۱۴۳ هزار دلار مطالبات پریرا از فصل گذشته را تا اوایل مهرماه به حساب او واریز کند. به همین دلیل این باشگاه در نامه‌ای از فیفا درخواست کرد مطالبات پریرا را از محل درآمدهای سرخپوشان در فیفا پرداخت کند اما این اتفاق رخ نداده و مهاجم برزیلی سابق سرخپوشان از این باشگاه به اتاق حل اختلاف فیفا شکایت کرده است.

ظاهراً نامه موافقت فیفا با درخواست باشگاه پرسپولیس، دیرتر از زمان تعیین شده و مورد توافق با پریرا به باشگاه رسیده و به همین دلیل این بازیکن بلافاصله پس از پایان مهلت مقرر در توافق نامه، شکایت خود علیه سرخپوشان را در فیفا به ثبت رسانده است.

باشگاه پرسپولیس که موافقت فیفا برای پرداخت مطالبات پریرا را دریافت کرده، در تلاش است رضایت پریرا را گرفته و این بازیکن از شکایت خود صرفه نظر کند اما این تلاش تاکنون بی‌نتیجه بوده و فعلاً توافقی در این‌باره حاصل نشده است.

پرسپولیس همچنین در نامه‌ای به فیفا توضیح داده که این باشگاه در زمان مقرر از آنها درخواست کرده مبلغ ۱۴۳ هزار دلار را به حساب پریرا پرداخت کنند اما تعلل فیفا برای پاسخ به نامه باعث شده زمان تعیین شده برای پرداخت مطالبات پریرا به پایان برسد و این بازیکن علیه سرخپوشان شکایت کند.

لئاندرو پریرا توسط یک وکیل ایتالیایی در شکایت خود به فیفا به جای مبلغ ۱۴۳ هزار مطالباتش، درخواست غرامت ۳۵۰ هزار دلاری داده است. او البته بعد از این ماجرا و در مذاکره با پرسپولیس عنوان کرده در صورت دریافت ۳۰۰ هزار دلار هم حاضر است از شکایت خود صرف‌نظر کند. موضوعی که پرسپولیسی‌ها با آن مخالفت کرده‌اند و مذاکرات در این زمینه ادامه دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علیرضا IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    پول ها چیکار دارین میکنید توروخدا فوتبال منحل کنید این پول ها به مردم بدید خواهش میکنم فوتبالیست ها ایرانی پول چی میگیرن نه کفیت دارن نه جام آسیایی میتونن بگیرن نفری ۵ ملیون میتونید یارانه بدید بع مردم بخدا فوتبال ایرلن کسی نکاه نمیکنه فقط لیگ قهرمانان آسیا می بینیم لیگ برتر چیه من پرسپولیسی هستم چندساله دیگه نگاه نمی‌کنم لیگ آدم خوابش میگیره دیدین بازی هوادار پرسپولیس ببینده فوتبال ایرلن همین قدره بازی استقلال پرسپولیس من نگاه نمی‌کنم ولی دیگران شاید ببینن فقط همین یدونه بازی لیگ ملت تماشا میکنن من بکشن پول بلیط نمیدم برم کارگری کنم بیام گشنه تشنه بازیکنای بی کفیت با کلی پوز بیان من دستام تاول زده پول بدم اینا بخورن مردم عزیز توروخدا از خونه نکاه کنید البته اگه وقت دارید حوصله خوابتون نمیگیره نزارید ماشین صد ملیاردی سوار شن لیگ قهرمانان بازی النصر پرسپولیس خوابیدم گفتم یا مساوی یا می بازه چون پرسپولیس گل که نمی زنه ورزشگاه آزادی از تلوزیون می بینم افسردگی میگیرم بازی لیگ انگلیس دسته سومش بهتره بخدا
  • یاسر US ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    آقای درویش درآمدی برای باشگاه نداشت که هیچ هرچی تو فیفا پول داشت هم با بدحسابی با بازیکنان خارجی میده تو جریمه هاشون باید کسی که مدیر عامل باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس میشه ازش ضمانت بگیرن که درصورتی که عمدا شما باعث جریمه به ضرر باشگاه بشین جوابگو باشید جریمه خودش پرداخت کنه نه باشگاه بیت المال
  • سلدوزلو IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    حق تیم های دیگر رو بخورید این تور میشه چوب خدا صدا ندارد.
  • ارتش سرخ IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    بشین سرجات جوجه تیغی مال کدام تیمی خوردن سوزش داری پمادویاچیزهای دیگه هم برای رفع سوزش
    • لنگ پاره IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
      میگه از مامانت بپرس بلده من مال کجا هستم فرزند دلبندم ! بخاطر اینکه هویتت لو نره خوب کاری کردی اسم مستعار گذاشتی .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی