سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۰
۰ |
۰
بازی مرگ و زندگی برای امباپه؟ نه! اشتباه فکر نکنید
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سقوط تیم فرانسوی به لیگ اروپا تاثیری در ماندن یا نماندن امباپه در پاریس نخواهد داشت.

ممکن است پاری‌سن‌ژرمن این چهارشنبه به لیگ اروپا سقوط کند. آنها برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بوروسیا دورتموند بازی می‌کنند و این بازی برای تیم فرانسوی آسان نخواهد بود زیرا حریفان آنها حداقل به یک تساوی نیاز دارند تا در صدر گروه قرار گیرند.

پاری‌سن‌ژرمن ممکن است در دسامبر لیگ قهرمانان اروپا را از دست بدهد. این برای تیمی که لوئیس انریکه مربی آن است شوک بزرگی خواهد بود. و اینجا، تقریباً مانند همیشه، نام امباپه و آینده او به میان می‌آید. طبق اطلاعات منتشر شده توسط نشریه اکیپ، آینده کاپیتان فرانسه که تا ۳۰ ژوئن قرارداد دارد، به ادامه حضور پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان بستگی ندارد. اگر پاریسی‌ها روز چهارشنبه به لیگ اروپا سقوط کنند، به این معنی نیست که امباپه در تابستان باشگاه پارک دو پرنس را ترک خواهد کرد.

امباپه این موضع را در فصل گذشته زمانی که پاری‌سن‌ژرمن در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا توسط بایرن مونیخ حذف شد نیز داشت. فوق ستاره فرانسوی گفت: «اگر آینده‌ام را به لیگ قهرمانان اروپا مرتبط می‌کردم و رفتنم بی‌احترامی به باشگاه تلقی نمی‌شد، مدت‌ها پیش می‌رفتم! من اینجا هستم، بسیار خوشحالم و در حال حاضر به هیچ چیز غیر از خوشحال کردن پاری‌سن‌ژرمن فکر نمی‌کنم.»

امباپه با چند هفته دوری از تمرین با تیم تابستان سختی داشت و این موضوع هنوز در ذهنش باقی مانده است. با این حال، گزینه تمدید هنوز روی میز است. و نشریه اکیپ تاکید می‌کند که اگر او با تمدید قرارداد موافقت کند، این بار قراردادش برای مدت طولانی اعتبار خواهد داشت و مانند دفعه قبلی دو ساله نخواهد بود.

امباپه هرگز این واقعیت را پنهان نکرده که هدف اصلی او قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با پاری‌سن‌ژرمن است. تعهد او به باشگاه پاریسی به وجود یک پروژه خوب مربوط می‌شود و نه چندان به نتایج کوتاه مدت.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی