نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
عکس دیده‌نشده ستاره خبرساز استقلال و پرسپولیس با ناصر حجازی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره خبرساز استقلال و پرسپولیس در مقطعی شاگرد ناصر حجازی فقید بود.

ناصر حجازی آذر ماه سال ۱۳۷۵ در حالی هدایت استقلال را بر عهده گرفت که علی اکبریان هم یکی از بازیکنان این تیم محسوب می‌شد. رابطه این دو نفر پرفراز و نشیب بود و اگرچه حجازی به سبک بازی او اعتقاد داشت اما اتفاقاتی که پس از دربی سال ۱۳۷۶ و شکست سنگین استقلال مقابل پرسپولیس به وقوع پیوست، موجب شد علی اکبریان از جمع شاگردان حجازی جدا شود.

این مهاجم بهار سال ۱۳۷۶ و چند ماه قبل از جدایی خود از استقلال عکسی با ناصر خان حجازی در تپه‌های داوودیه گرفت که حالا به یکی از عکس‌های تاریخی و ماندگار برای خود علی اکبریان تبدیل شده است و همواره از آن به عنوان یکی از بهترین فریم‌های زندگی خودش یاد می‌کند. این عکس که آن را ملاحظه می‌کنید، از جمله عکس‌هایی است که مهاجم خبرساز استقلال و پرسپولیس که حالا دیگر از زندان آزاد شده، آن را در گوشی خود به یادگار نگاه داشته است و همواره از آن به عنوان یک عکس فوق العاده خاطره انگیز یاد می‌کند.

مصاحبه علی اکبریان با خبرورزشی را اینجا بخوانید: اعتراف تکان‌دهنده ستاره استقلال و پرسپولیس: طی ۳ ماه هم معتاد شدم هم قاچاقچی، هم حبس ابد گرفتم!/ زرینچه ۱۰ سال اجاره خانه‌ام را می‌داد

عکس دیده نشده ستاره خبرساز استقلال و پرسپولیس با ناصر حجازی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاج کبیر NL ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    داشتن مربی ناباب در به بیراه رفتنش نقش مهمی داشته است.
  • علی IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    یعنی انگار تا به اندازه 13 سالی که این اکبریان زندان بوده از قرار سالی 10 میلیارد تومن ( متوسط درآمد یه فوتبالیست ) از اخبارش ترافیک اینترنت نگیرید و پول درنیارید نمی خواید این قضیه رو تمومش کنید .بسه دیگه . اگه خیلی دلسوزید برید سراغ اونهایی که تو فوتبال و کشتی و .. بودند و بعدش به خاطر نامردی ها و تبعیض ها حذف شدند و رفتند مسافرکشی کردند و با عزت زندگی کردند اما سمت خلاف نرفتند. نه اینکه طرف رفته خلاف کرده انداختنش زندان حالا از همه شاکیه و دو قورت و نیمش هم باقیه
  • رضا IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    همه باید به علی اکبریان کمک کنند. چون اکبریان ناخواسته به دام افتاد و جرمش رو هم کشیده. به جای اینکه تردش کنید دستشو بگیرید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی