نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲
۱ |
۰
آمار بزرگ کاپیتان پرسپولیس در دربی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امید عالیشاه کاپیتان تیم پرسپولیس تا به حال باختی در دربی تجربه نکرده است.

حساس‌ترین بازی نیم فصل نخست لیگ برتر فردا در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. دیداری سنتی که امتیازات آن برای هر دو تیم از اهمییت فوق‌العاده‌ای برخوردار است و تیم برنده این بازی رستگار خواهد شد. استقلال سال‌هاست که در جریان بازی موفق به شکست دادن رقیب سنتی نشده و آبی‌ها در پی شکستن این طلسم هستند. در بین بازیکنان دو تیم که شانس حضور در بازی فردا را دارند، امید عالیشاه دو رکورد منحصر به فرد دارد.

کاپیتان با تجربه پرسپولیسی‌ها که در دو بازی گذشته به دلیل مصدومیت غایب بود، طی روزهای اخیر به تمرینات بازگشته و مشکلی برای حضور در دربی نخواهد داشت. امید تا به حال در ۱۳ دربی حاضر بوده ولی هیچ باختی را در دربی‌ها تجربه نکرده است. البته عالیشاه در دو شکست پرسپولیس در جام حذفی که در ضربات پنالتی رقم خورد، حضور داشت ولی این دو باخت در آمار به حساب نمی آید و برای هر دو بازی مساوی ثبت شده است.

همچنین امید زننده دیرترین گل دربی‌ها هم است. کاپیتان قرمزها در جریان بازی فینال جام حذفی در فصل قبل، در دقیقه ۱۱۵ بازی موفق شد از روی یک ضربه ایستگاهی دروازه استقلال را باز کند و گل قهرمانی سرخ پوشان را به ثمر برساند. گلی که دیرترین گل تاریخ دربی‌ها بود و امید عالیشاه این گل مهم را به ثمر رساند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ع ق QA ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
    بی حاشیه مفید و اثر بخش و خار چشم اسقاطلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی