نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۱
چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۹
۱ |
۰
مهاجم استقلالی دیگر در انگلیس جایی ندارد!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نام مهاجم ایرانی هال سیتی در فهرست نفرات تیمش مقابل میدلزبرو دیده نمی‌شود.

 اللهیار صیادمنش که مثل یک سال و نیم اخیر در هال سیتی انگلیس عضویت دارد، پس از غیبت در لیست سه مسابقه اخیرشان در چمپیونشیپ، امشب هم با همین شرایط در دیدار برابر میدلزبرو مواجه شده و در فهرست تیمش جای نگرفته است.

تیم فوتبال هال سیتی که صیادمنش در آن عضویت دارد، از ساعت ۲۳:۳۰ امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه ریورساید مقابل تیم رده دوازدهمی میدلزبرو قرار می‌گیرد تا یکی از دیدارهای هفته بیست و یکم چمپیونشیپ انگلیس را برگزار کند.

اللهیار صیادمنش که آخرین بازی خود برای هال سیتی را در هفته پانزدهم چمپیونشیپ انگلیس مقابل وست‌بروم انجام داد و از دقیقه ۸۳ به زمین رفت، پس از آن در دو دیدار پیاپی به طور کامل نیمکت نشین بود و در سه مسابقه هم در فهرست قرار نگرفت که امشب هم نامش در لیست برای جدال با میدلزبرو به چشم نمی‌خورد.

ستاره پیشین استقلال که سال گذشته در ۱۹ مسابقه چمپیونشیپ انگلیس به میدان رفت و دو گل به ثمر رساند و دو پاس گل داد، در فصل جاری فقط سه حضور کوتاه مدت و تعویضی در زمین داشته که حالا همین شرایط را هم به دلیل دوری از فهرست نمی‌تواند تجربه کند.

سرمربی هال سیتی روز گذشته اعلام کرد اللهیار باید تلاش بیشتری در تمرینات داشته باشد تا در فهرست قرار بگیرد و او یک تیم کامل برای انتخاب لیست نفراتش در اختیار دارد.

تیم فوتبال هال سیتی با هشت پیروزی، ۶ مساوی و ۶ شکست در این فصل ۳۰ امتیازی و تیم دهم جدول چمپیونشیپ انگلیس است که در صورت برتری مقابل میدلزبرو شانس رسیدن به رده هفتم را دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ع ق QA ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    خوب چرا جار می زنید انگلیسی های بد خودتون بزرگش کردید حالا زمین نزنیدش مال بد. بیخ ریش شش تائی ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی