نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
این چه رفتاری بود؟ شادی‌گل نکونام با این همه تجربه عادی نیست/ رضاوند خودش را روی نعمتی خراب کرد/ این پنالتی با وجود VAR مشکلات داوری را بغرنج‌تر کرد
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: هر چقدر بیشتر صحنه خطای پنالتی گرفته شده برای استقلال را نگاه می‌کنم بیشتر مطمئن می شوم که هیچ خطایی انجام نشد اما این موضوع با وجود VAR مشکلات داوری را پیچیده‌تر می‌کند.

محمد محمدی، دروازه‌بان اسبق پرسپولیس و معاون ورزشی پیشین این باشگاه در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره مصاف تیم‌های استقلال و پرسپولیس اظهاراتی را مطرح کرد.

دربی ۱۰۲ را چطور ارزیابی کردید؟
 
متاسفانه اصلا مسابقه جذابی نبود. بازی درست از زمانی کمی جان گرفت که امید عالیشاه به میدان آمد و با گلی که زد هیجان مسابقه را تا حدی افزایش داد وگرنه در سایر دقایق بازی یک فوتبال بی‌روح، کم موقعیت و کم هیجان را شاهد بودیم. چیزی نبود که در این چند ماه انتظارش را می‌کشیدیم.

شرایط فنی دو تیم چطور بود؟
 
استقلال سعی داشت با پرس کردن بازی را نگه دارد و خودش را جلو ببرد. پرسپولیس هم قصد داشت با پاس‌های تک ضرب و زیاد خودش را به دروازه استقلال نزدیک کند اما باید بدانیم که تماشاگر فوتبال دوست دارد در جریان یک مسابقه موقعیت گل ببیند حتی اگر بازی گلی در بر نداشته باشد. اما این فوتبالی که از استقلال و پرسپولیس دیدیم فوتبال جذابی نبود.

درباره گل عالیشاه چه صحبتی دارید؟
 
واقعاً یه گل زیبا را از کاپیتان با تجربه پرسپولیس شاهد بودیم که خیلی به موقع زده شد. بعد از آن هم دوباره فرصت داشت تا به همان شکل یک گل بزند که توپ با فاصله کمی از کنار دروازه بیرون رفت اما در ادامه شاهد یک پنالتی بودیم که واقعاً نمی‌دانم با وجود VAR  چطور این صحنه عادی پنالتی گرفته شد.

یعنی به نظر شما خطای علی نعمتی روی رضاوند پنالتی نبود؟
 
به نظر من که اصلاً پنالتی نبود. زمانی که نعمتی تکل می‌زند رضاوند خودش را به او گیر می‌دهد و بدنش را روی زمین و علی می‌اندازد. این پنالتی با وجود VAR واقعا مشکلات داوری را بغرنج‌تر کرد.

چطور؟
 
یک زمانی بود که داوران می‌دیدند و اشتباه می‌کردند، حالا می‌بینند و اشتباه می‌کنند! جای تعجب دارد که چطور چنین صحنه واضحی پنالتی اعلام شد. متاسفانه با این تصمیم داور، خستگی به تن هواداران ماند.

اتفاقات مربوط به بیرون زمین و نیمکت‌های دو تیم را چطور دیدید؟
 
جواد نکونام فوتبالیست کم تجربه ای نیست که بگوییم این رفتارها را بعد از به ثمر رسیدن پنالتی تیمش از روی بی‌تجربگی انجام داده است. نوع شادی او رو به نیمکت پرسپولیس زیبنده او و جایگاهش فوتبالیش در بین اهالی فوتبال نیست. گاهی اوقات ما می‌خواهیم چنین خوشحالی‌هایی را در قبال یک مربی خارجی انجام بدهیم تا خودمان را تخلیه کنیم اما وقتی ما همه با هم رفیقیم چرا باید چنین رفتاری را نشان بدهیم.

این چه رفتاری بود؟ شادی‌گل نکونام با این همه تجربه عادی نیست/ رضاوند خودش را روی نعمتی خراب کرد/ این پنالتی با وجود VAR مشکلات داوری را بغرنج‌تر کرد
لحظه شادی سرمربی استقلال رو به نیمکت پرسپولیس 

از نکونام انتظار چنین شادی کردنی را نداشتید؟
 
به هیچ وجه نداشتم. معمولاً می‌گویند انسان‌ها باید خودشان را در مواقع عصبانیت کنترل کنند و تجربه‌شان را در چنین مواقعی نشان بدهند اما ظاهراً حالا باید بگوییم که خودشان را در لحظات شادی هم کنترل کنند! البته من جای نکونام نیستم و شاید به خاطر حساسیت زیاد و ضربان قلب شدید که در چنین مواقعی بیش از اندازه بالا می‌رود، تحت تاثیر چنین وضعیتی شادی اش را به این شکل بروز داد.

این تساوی و پیروزی دیدار قبل مقابل هوادار، پس از شکست پرسپولیس مقابل الدحیل چقدر می‌تواند به پرسپولیس کمک کند؟
 
حالا که پرسپولیس در لیگ قهرمانان حذف شده باید تیم به خوبی مدیریت شود. چون دیگر در آسیا نیست و می‌تواند تمرکزش را روی کسب دو جام در لیگ برتر و جام حذفی بگذارد. به عنوان یک پرسپولیسی که تا مدتی پیش جزو مسئولان این باشگاه در خدمت این تیم بودم معتقدم الان نیاز به تقویت دارد. موضوعی که از جوان‌ترین تا مسن‌ترین هواداران هم آن را می‌دانند. در واقع پرسپولیس برای اینکه در کورس قهرمانی قرار بگیرد و از عنوان فصل قبلش دفاع کند باید در نیم فصل تقویت شود. تیمی که یاسین سلمانی، مرتضی پورعلی گنجی و وحید امیری را مدت‌هاست که در اختیار ندارد لااقل نیاز به یک بازیکن باهوش در نوک حمله دارد.

فکر می‌کنید پرسپولیس باید یک مهاجم شش دانگ به خدمت بگیرد؟
 
بله پرسپولیس در حال حاضر فقط یک شهاب زاهدی را دارد که اگر او مصدوم شود یا محروم شود مشکلش بیشتر هم خواهد شد. نبیل باهویی را هم که یحی گل محمدی گفته خودش جذب نکرده. پرسپولیس به فوتبالیستی نیاز دارد شبیه به لوکادیا که حتی اگر از نظر بدنی آماده نیست لااقل باهوش باشد و موقعیت‌ها را به گل تبدیل کند. لوکادیا از اولین بازی که برای پرسپولیس به میدان رفت این را ثابت کرد.

نکته مثبت این مسابقه و دربی استقلال پرسپولیس کجا بود؟
 
دو موضوع توجه مرا به خودش جلب کرد. اول اینکه خانم‌ها هم توانستند دربی به آزادی بیایند و این بازی را از نزدیک ببینند این یک اتفاق مثبت است. در بازی‌های قبل هم خانم‌ها حضور داشتند اما در این بازی حدود ۴۰۰۰ نفر به استادیوم آمدند و مهم بود که آنها هم توانستند کنار آقایان از تماشای فوتبال لذت ببرند. باید این فضا بیشتر تداوم پیدا کند. چون حضور بانوان موجب می‌شود اتفاقات تلخ گذشته کم و کمتر رخ بدهد.

این چه رفتاری بود؟ شادی‌گل نکونام با این همه تجربه عادی نیست/ رضاوند خودش را روی نعمتی خراب کرد/ این پنالتی با وجود VAR مشکلات داوری را بغرنج‌تر کرد

دومین موضوعی که به نظرتان در دربی مثبت بود چیست؟
 
برام عجیب است تا چند وقت پیش که زمین چمن آزادی خراب بود همه این موضوع را بزرگ جلوه می‌دادند و درباره‌اش حرف می‌زدند اما حالا که چمن آزادی با وجود فشردگی بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در وضعیتی به این خوبی و زیبایی پذیرای مسابقات از چرا کسی از زحمات دست اندرکاران شرکت توسعه تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی حرفی نمی‌زند. من نقشی در این موضوع ندارم اما زحمات دوستانم را از نزدیک می‌بینم که با وجود چه مشکلاتی و با تامین بودجه در این اوضاع اقتصادی، زحمت کشیدند و چمن و سکوها را به این وضعیت درآورده‌اند. مطمئن باشید با نصب صندلی‌های جایگاه ویژه وضعیت استادیوم آزادی از این هم زیباتر و شکیل‌تر خواهد شد. به طور معمول هزینه نگهداری و برگزاری یک بازی برای دست‌اندرکاران مجموعه ۲۵ هزار دلار است. از لحظه روشن شدن چراغ‌ها تا خاموش شدن آن، قبل و بعد از بازی. باز هم جا دارد این موضوع را به فوتبال کشور تبریک بگویم که بار دیگر چمن ورزشگاه آزادی در شرایط فوق العاده مطلوب قرار گرفته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۷۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷۶
  • علی IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    مسابقه جذابی نبود هیچوقت بازی ضعیف دو تیم تا این حد ندیدم فقط احساسات تماشاگران مشهود بود و عده ای سو استفاده می‌کردند رفتار جواد نکونام مورد پذیرش نبود داوری بد نبود ایشان گرفتار حرکات احساسی تماشاگران و عده ای بازیکنان بود در کل ضعیف ترین بازی دربی بود و فقط آنچه مانده نام خشک پرسپولیس و استقلال هست
    • جواد چکش IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      معمولاً می‌گویند انسان‌ها باید خودشان را در مواقع عصبانیت کنترل کنند اینو محمدی گفت خودش جوابش رو داده دیگه D:
    • جواد چکش IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      چون کیسه کشها هستند و زبان ایهام نمیدانند منظورم این بود که این دایره انسان خارجه این بشر
    • تاج کبیر(افتخار،تمدن، اصالت) IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      لنگی بدبخت میدونیم چرا می سوزید؟؟ میدونبم چرا دارید سکته میکنید؟؟ چون چهل ساله همه جوره حمایتتون کردن ..هر فصل برای تیمتون اندازه ۳ تا بازیکن ستاره و ملی خریدن!! ولی تیم استقلال را چهل ساله که مافیای لنگ دائما در حاشیه ، تغییرات مکرر مدیریتی و بدون بازیکن و پول و امکانات... نگهش داشته ..وقتی با این همه امکانات و حمایت می بینه در دربی نمی تونه استقلال شکست بده اینجوری فشار میخورید !!در ضمن جام گرفتن در آسیا عرضه ولیاقت میخاد که لنگی جان شما ندارید..برای اینکه هیچ کسی را غیر خودتون براتون مهم نیست..فقط میگید به تیم لنگ حکومتی بیشترین خدمات، بهترین بازیکن و امکانات رو بدهند ..گور بابای بقیه...لنگی به خاطر همینه که چهل ساله چوب خدا را می خورید..
    • ۲۳ آذر روزپاک فوتبال ایران IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      اگر اتاق varمطابق خواسته عمو موعود بنیادی فر مثل پنالتی اول ، پنالتی دوم رو قبول نمیکرد همین لنگیا از بزرگ تا کوچکشان توسط همین خبرناهاران و مجریان و رسانه هایشان می گفتند بعععله اینم var اصلا ما از اول هم دنبال var بودیم تا شماها دیگه بهانه ای نداشته باشید !! سلام لنگیا چرا از حق دوری میکنید و اینقدر دربدر دنبال باطل هستین خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • هوادار فوتبال IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    خوب طبیعی است که نکونام با این پنالتی باد اورده زنجیر پاره کند و از خود بیخود شود. چون باورش نمیشد که بازی را مساوی کند داور مسابقه عین فغانی در جام جهانی اشتباه کرد و پنالتی گرفت شاید هم از کسی خط گرفت که بازی را دراورد و هواداران استقلال را راضی به خانه بفرستد.
    • اسی اس اسی IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      دارین میسوزین چرا وار آوردن قبل باری به همه گفته بودن لنگیا ناراحتن ازاین موضوع بعد بازی دنبال حاشیه میرن چندین سال باناداوریها به گل رسیدن.ازخدا شاکرم حق به حق دار رسید.وگرنه گل ماتاجیها پر.
    • تاج کبیر IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      خطای کنعانی رو بلانکورم که نگرفتن وگرنه ۲تا خورده بودین.اونجا که هند تربچه گرفته نشد VAR خیلی خوب بود نه؟؟؟؟وقتی موقع تکل با پای چپ پشت پای رضاوندو میکشه یعنی ۱۰۰٪خطا،اگر پاشو در ادامه تکل نمیزد مطمئن باش خطا نبود لنگی جون
    • افشین دست کج IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      مملی فشاری شده سوار گاری شده، همه دنیا دارن از وجود var حمایت میکنن تنها تیمی که در کل دنیا مخالف var هستش تیمه لنگه چون همیشه با ناداوری از تیمی که باید سقوط کنه تبدیل به قهرمان اسنپی میشه
    • خخخخ IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      نکونام و تجربه ؟؟ این بچه لوس مگه چقدر سابقه مربیگری داره ؟؟ شما هم توقع زیادی از این بچه کیر وش دارید.
    • حسین IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      چون چند سال بود حقمارو ناحق میکردن پنالتیه ما میسوخت ببهتون خوش گدشته بود الهی شکر کمک‌داور کمکی وارد شد دیگه حق ما ظایع نشد
    • جواد چکس IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      جواد چکش سهمیه پنالتی شو گرفت قشنگ مثل بچه سال ها خوشحالی میکنه
    • پرسپولیس بزرگ IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      یامگا اسم رمزتیم کیسه هست.تاحالا کسی دیده که با دریبل زدن گل بزنه.قطعاخیر.یامگا همیشه فقط تمرین پنالتی میکنه که مثل دیروز بتونه ازپس پنالتیهای معیشتی.حمایتی بربیاد.حالا چرا کمیته انضباطی از جریمه ویا کسر امتیاز خبرنمیده.
    • Seyannosh IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      اقای محمدی شما که بیل زنی چرا بافچغچه لنگی ها رو بیل نمیزنی چرا به حرکات موزون افشین فرش دزد که با یه گل شانسی زده شده بود داشت قر میداد گیر نمیدی اون ضربان قلبش تند نشپه بود ؟ چرا در مورد کاپیتان ۶۰ سانتی که لخت شد و پیرهنش رو روبروی جایگاه طرفدارای استقلال گرفت صحبت نمیکنی ؟ چرا نمیگی که لیگ رو بخاطر شما تعطیل کردن و ضررش رو استقلال کرد چون اگر سر جاش برگذار میشد ما این همه مصدوم و محروم نمیدادیم تیم شما با تیم ملی فرقی نداره کل تیم ملی رو دارین ولی حریف تیم بی دفاع استقلال و تیم ده نفره النصر نشدین شما رو دیروز از بحران در اوردن برو خوشحال باش چون فکرش هم نمیکردین که اینقدر شانسی گل بزنین چون یحیی کله پلاستیکی هیچ تاکتیکی نداره دیروز یه ترابی و صادقی رو بازیکنا از بازی خارج کردن شما یه حرکت تا پشت ۱۸ نمیتونستین بکنین اون بال نشین شر و ور به خرد هوادارای ساده لوحتون کمتر بده
    • مهدی IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      داور دید چند تا پنالتی را نباید بگیرد، بازیکنی که در موقعیت شوت دستش کشیده می شود و زمین می خورد و پایش به توپ نمی رسد که پنالتی واضح بود یا توپی که به دست ترابی خورد، نشان چند تا داور بین‌المللی بدید حداقل نظر آنها را هم بگیرید
    • بابادی IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      فقط می توانم بگویم بی تربیت
    • آبی آبی آبی IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      بخدا خیلی رو دارید...همه بردهای ۳ساله اخیر شما با اشتباههای سیدحسین وخوردنه گلهای بچگانش بدست اومده...بعدمیاید از تاکتیک و مسائل فنی حرف میزنید شما لنگیها!!!!
    • سعید IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
      نعمتی تکل رفت رضاوند درجا سر توپ زد و با هوش بالاش پنالتی گرفت، پنالتی درست بود و سه پنالتی نگرفتن، مهاجم خارجی استقلال نقش زمین کردن هند ترابی و مدافع پرسپولیس بازوی مهاجم استقلال گرفت و باعث سرنگونی شد موقع شوت زدن، کسی که وجدان داشته باشه و عقلش کور نباشه قبول میکنه، پنالتیای دربی های گذشته هم وار بود پرسپولیس میباخت،جام و ستاره واقعی کسب کردن عرضه میخواد که لنگ نداره 😉🤗😛
    • پرسپولیس IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
      پنالتی نبود کیسه کشا رشوه داده بودن حالا می خوان نزنن تو گل
  • حمید IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    وقتی وضعیت استادیوم خرابه قطعا انتقاد بایست کرد 'ولی وقتی به روال طبیعیش برگرده که دیگه نیازی به تمجید و تشکر نداره ' تازه جوری شده که بایست باشه ' مثل این میمونه که ما هر روز بابت آسفالت کوچمون بریم از شهردای تعریف و تمجید و تشکر کنیم
  • آشنا IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    بیشتر نگاه کن ...شاید فهمیدی جایگاه الان تیمت از همین ندیدنهاست
    • ابوالفضل NL ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
      خیلی رو دارید شما کیسه کشا ناموسن فقط با هوچی گری و لابی گری نتیجه گرفتید هرچند 10ساله 1 جام گرفتید اونم با صدتا پنالتی و 3امتیاز از گل گهر. برید تو غار
  • جواد US ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    بیشتر از لخت شدن بازیکن حریف بعد گل صحبت کنید یا پار کردن تور دروازه بعد گل یا بطری پرت کردن تماشاچی‌ها اول یک نگاه به خودتون بیندازید بعد حرف مفت بزنید
    • محمد صادق🚩 IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      حرف مفت خودت میزنی که منطق نداری
    • ششتقلال IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      گل زدن درجریان بازی مزه دیگری داردبعدازاون نگونبخت لوگی لوگیتون دیدیدکه وقتی باپنالتی باآورده وحف وحدیث دارچطورزنجیرپاره کردوروبه نیمکت سرورش شکلک ودلقک بازی درآورد این بودمربی به گفته خودتون لالیگایی تون حرکات دومربی رابرسی کنیدتاببینیدنگونبخت چقدردلقکه البته که کیسه کشای متوهم همیشه حق به خودشون میدن حالاچه درمقابل پرسپولیس باشه یاتیم دیگرچقدراین پرسپولیس بزرگه که کیسه بامساوی کردن مقابلش هم اینقدربه خودشون افتخارمیکنندانشالله دربی بعدی💪👊
    • رضایاک IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      عالیشاه اگه مانعش نمشدند تمام لباس....
    • عقده ای قرمز IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      منظورتون شادی بعد گل اولونگا هست دیگه بله؟ درست میگین لنگی جان اگه یایا جان شادی کنه اشکالی نداره اما اولونگا اشکال داره این از گریه بودن شما لنگیاست که همیشه خدا در حال مخالفت با هرچیز و گریه کردن و نق زدن در مورد هر اتفاقیه که بر علیه تون باشه هست، قرمزای عقده ای را چه به منطق و فهمیدن فوتبال، لنگی فقط پارتی بازی و باند بازی و تبانی و حق خوری از اینو اونو بلده و این منطق و مکتب لنگه
    • داود پرسپولیسی IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      کیسه هم تماشاگر نداشت وگرنه باکیش نبود.اگر تصویر از بالا را نگاه کنی متوجه تماشاگر ها میشوی. از ترس بعد از بازی هیچ کاری نکردن.کیسه کش خفه.پرسپولیس گذشته از ایران تو کشور های خارجی هم طرفدار داره
  • رضا IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    چرا لنگیها به امتیاز مفت عادت کردند و هیچی را قبول نمیکنند تاهالا 8امتیاز مفت گرفتید
    • بدون اسطوره IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      شما با کسر امتیاز تیمای دیگه رفتین صد بعد پرسپولیس عادت کنه ؟ شماییکه که هنوز دو سال نشده ک بعد ده سال با امتیازات تیم گلگهر قهرمان شدین هیچ وقت این حرفا رو نزنید اما خاطرت جمع سپااان گلگهر نیست جنگیدن و بلد فقط بدیرکار اینجاست هر بهزی سپاهان برنده میشه هر طوریه باید به استقلال امتیاز بدند فک‌کنم اگر نظر کارشناسای داوری رو خونده باشی بجز اینکه بازیکن تون اخراج نشد حتی خطا هم‌نگرفت در مورد پنالتی ک با ویدیو چک هم گرفته شده یک در میون میگن پنالتی نیست اما ی چیز خیلی واضحش این بود ک‌همه فهمیدن کی از داوری سود میبره
    • لنگ پاره IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      درجواب بدون اسطوره .عقل کل حداقل باد ۱۵ امتیاز از تیم پرتف لیس کم میشد یک امتیاز کم کردن زمین و زمان رو به هم پیچوندین ،از زمین و زمان شکایت کردین ، سکته نکنین بابت یک امتیاز کسر شده؟ فقط بازی با هوادار ۲ امتیاز مفت کردن توتون خجالت بکشین!!!هرچند کسی که برای النصر پیشکش میبره نمی دونه خجالت چیه !!! تو که فوتبال نمی فهمی، خطای قبل همین پنالتی که داور گرفت پنالتی تر بود که داور بهتون لطف کرد. خدارو شکر کنین که مطهری بازی نکرد اگر نه باید ۵ بار سوراخ می‌شدید.
    • پرسپولیس شناسنامه فوتبال ایران IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      چی چرت وپرت میگین شما استقلالیها از۲۶ تا برد تو دربی ها ۴تا که با حکم کمیته انضباطی بوده حداقل ۱۰ تا بازی هم با کمک پنالتیهای باد آورده داور برنده شدین خیلی رو دارین شما کیسه کشها یک دونه آدم با شخصیت رو نیمکت وتیمتون هست بازی رفت وبرگشت که علی دایی سرمربی پرسپولیس بود یادتون نیست دوتا گل درست پرسپولیس و محمد نوری داور نگرفتن البته شاید عمر فوتبالیتون قد نده
  • 4444 IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    بروبابا گم شو با کمک داور لنگ مساوی کرد وگرنه توپی که به دست تذابی خورد هم پنالتی بود وخطای روی بلانکو هم ونالتی بود بعدش لنگی ها اصلا تورو قبول ندارند
    • حسن IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      قبل این اتفاقات اول ک دقایق اول پنالتی ب سود قرمزنگرفت. و یک اخراجی ک ازهمه چیز مهمتر بود. دیگه جای بحث کردن نداره
    • ح IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      یعنی شما کیسه کش ها فقط با پنالتی ناحق امتیاز معیشتی بگیرید همه فهمیدن دیروز چه خبر پنالتی نگرفتن برای سرورت اخراج که هیچ یک خطا دقیقه 60 نگرفتن بماند بقیش
    • بهراد IR ۰۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
      خیلی اسکولی..مربی تون با مساوی جشن قهرمانی گرفت.🤣اصلا دنیا اومدن توهم پنالتی بوده زدن تو گل...🤣🤣🍐😝😝خوردی؟کی۳ کش..
  • امیر IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    آخر شما عادت کرده بودید به برد بدون وار . شادی گل بازیکن پیروزی رو هم بگید که کند مونده بود..
    • پرسپولیس کبیر IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      کاملا حق با توست دوچرخه سواران کیسه کش
  • حسین IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    وی ای آر کار برا کیسه درآورد
    • لُنگی حقیر IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      اس اس اس
  • علی IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    شادی نکونام بسیار زننده بوده. رفتارش کنار زمین هم بسیار ناشیانه .
    • خرد IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      باورنکردنی شرم اور وعجیب کسانیکه خاطرات خوبی هم اززمان بازیش داشتند با ورودش به مربیگری استقلال چیزهای باورنکردنی ازش میبینن که درواقع نشان از ظرفیت ایشان هست
    • مهدی IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      اگر جلوی امید را نگرفته بودند شورتش را هم درآورده بود، شادی حق همه هست نه بالخت شدن شما اگر بازیهای اروپایی را نگاه بکنی هر مربی شادی مخصوص به خود را دارد
  • علی IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    سطح فوتبال هر دو تیم از محلات هم پائین تر بود ،حیف این همه پول مفتی که خرج فوتبالی خسته کننده و کسل آور میسود، مربی ذوق چی را میکرد با حرکات بچه گانه .
  • ع ق QA ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    این پنالتی ننگی است برای داور و و از و باند خطیر و جاودانی و مظلومی و ماجدی و افشار خصوصا با چند بار رفتن باور و فیلم افشار همه چیز واضح است
    • داور لیس IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      علاق جان، عاليشاه از خوشحالی شلوارشم در آورد در استادیومی که ۴۰هزار زن و دختر حضور داشتن باید کارت قرمز مستقیم می گرفت لطف داور، ۳ تا پنالتی باید گرفته می‌شد که بالطف داور چشم پوشی شد . وحشی گری هوادارای پرتف لیس که شروع به پرتاب بطری کردن . فرهنگستان لنگ!!!!! بایدم همه جاتون بسوزه چون وار نذاشت داور خطای چهارم پنالتی رو دیگه براتون ماست مالی کنه ، اگه بازی با هوادار هم وار بود الان هشتم جدول تشریف داشتین
  • علی IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    چرا میرن از اینطور آدم ها مصاحبه میگیرن .طرف چند سال توی پرسپولیس بازی میکرده بعد آمده استقلال الان دم از غیرت و تعصب میزنه. هر حرفی میخواهد میزنه ولی فورا میگه من جای فلانی نیستم و توی شرایطش قرار ندارم. خوب اگه جاش نیستی پس چرا حرف میزنی. طرف رو بخاطر بحث دلالی از تیم بیرونش کردن اون وقت هی مصاحبه میکنه تا برگرده
  • تاج IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    لنگی چطوری
    • ساسان IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      ههخخ.چیه ازمساوی که گرفتین اونم بافشارجوادبدنام خیلی خوشحالی.البته بایدم باشی بهت حق میدم چون پرسپولیس کم تیمی که نیست
    • علی IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      والا سرپرست لونگ هم همین خوشحالی کرداینم جوابش لونگی عزیز نسوزن
    • شریف IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      رفتار نکونام این قدر زشت و وقیح بود که پرسپولیس و استقلال نداشت واقعا رفتارش زشت بود و پنالتی معیشتی هم نوش جانتان دیگه همینه فوتبال
  • اس اس عروس آسیا IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    خوشحالی رئیس کمیته ی ناداوران از گل تساوی کیسه معلوم میکنه تو این فوتبال چه خبره . کیسه کشها مثل همیشه متوهم هستید .خودتون هم میدونید حقتون شکست و تعظیم در برابر سروتونین پرسپولیس بود اما به کمک افشاریان....یه تساوی گرفتید و اینقدر از این تساوی خوشحال بودید که کم مونده بود... هیس کیسه کشها هرگز حرف نمی زنن
    • دادا IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      عشقپولیسیای عزیز ورااز رفتار جوادچکش ناراحت میشین؟ مکتب هوچی گر ششتقلالی تابوده همین بوده. وقتی دربرابر سرورشون مساوی میکنن (البته باکمک داوروفدراسیون) حق دارن خوشحال باشن.اگرجوادوبلانسبت بزن بهادرش به سمت نیمکت پرسپپلیس میرفتن ومثل تصویربرداراصفهانی کتکشون میزدن برای من طبیعی بود.توخودبخوان حدیث مفصل ازاین مجمل...‌
  • غلامحسینی IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    شهرآورد ضعیف و خسته کننده ای بود ولو آنکه آن پنالتی مضحک هم گرفته نمی شد ، واقعا حرکت پس از گل نکونام اعتبار فنی تیمش را مخدوش کرد به ترتیب نشان داد که استفاده از تکنولوژی وی ای آر هم ظرفیت میخواهد قرار نیست برای هر حرکتی بازیکنان بازدید مجدد را به داور تحمیل نمایند.
  • اوف IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    آخوه شما لنگی ها چمن رو برای ضربه زدن به النصر داغون کردین خدا هم جوابتونو داد همونجور که بخاطر قهرمانی‌های اسنپی حکومتی جلو اون همه هوادار آتیشتون زد
    • حسین US ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      آخه کیسه کش بی منطق تو زمین حریف که پرسپولیس تیم سر تر میدان بود همش عادت کردین به حرف مفت
    • لنگ پاره IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      درجواب هسین، اگه منظورت در عربستانه که تیم ۱۰ نفره ی از قبل صعود کرده النصر که هنوز جوانمردانه شرمنده ی فرش اهدایی و دلقک بازی پشت اتوبوس بودن که دیگه نیاز به گفتن نداره ، منبع افتخارررررر! اصلا بازی رو دیدی رونالدو فوق ستاره جهان فقط تو زمین راه میرفت . از پیامت خندت نگرفت ؟
  • اس اس.تیم مردمی IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    لنگی جان چشماتو روی حقیقت نبند. بروید از وار هم شکایت کنید😜
    • کیسه 2زاری IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      شکایت کار نو کیسه پوشه که جام حشذفی از ترس رفتی ترکیه و بعدشم تو دادگاه casبcasباختی خخخخ
  • معین💙💙💙💙 IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    لنگی اینا خودش سیاست وتجربه جواد هست .بعدا پنالتی نبود پای چپ نعمتی تو پای چپ رضاوند چکار داشت.اینم وی ای آر اومد دیدید بازم مثل دربی های قبلی تیم حکومتی داشت باحق خوری نتیجه میگرفت
  • امید کرکوندی IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    داوربه نفع کیسه هوچیگراست چه با وی ار چه بی وی ار
  • ابی ابی IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    واقعا وی ای ار بازی را برای تیم ما در اورد این هم جزئی از اشتباهات داوری است یکبار هم به نفع تیم ما پنالتی گرفتند
  • تاج کبیر IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    وقتی تیمی به امتیاز باد آورده عادت می‌کنه حرفی واسه گفتن نمی مونه لنگ الان باید هفتم هشتم جدول بود ،🤣
    • عباس IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      جواد بالیگایی انگار قهرمان شدن بود چقدر حقیرین که از تساوی جلو سرورتون اینقدر خوشحالین
  • علی IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    استقلال موقعیت بیشتر داشت فقط دوتا محمدی نزد، درضمن نعمتی توی هجده قدم تکل دوپازد ولی توپ و نزد وپای بازیکن رو هدف قراداد
  • m.sh IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    دوستان به هم احترام بزارید توهین نکنید شادی گل یه چیزه عادیه ولی جواد نکونام انگاره فاتح جام جهانی شده یه مربی بااین همه تجربه بعیده
    • 😝 IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      درمقابل کم تیمی بایه پنالتی بادآورده وحرف وحدیث دارمساوی بدست نیاوردن اونم پرسپولیس کبیر طبق خبرهای رسیده بعدازمساوی مقابل ارتش سرخ جشن گرفتن وتاصبح رقص وپایکوبی کردن دروغه؟؟؟ازدلقک بازی جناب سرمربی شون اونم مقابل نیمکت پرسپولیس معلوم بودکه چقدر باعث افتخارشون بود بایددعا به جان آقای داوربکنند که اول گفت پنالتی نیست ولی حرف خودشوبرگردونو😛😜
    • ایرانی IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      درسته واقع بین باشیم و بی احترامی نکنیم من طرفدار فوتبالم و همه تیم های ایرانی و خارجی رو دوست دارم .به اسم همه بازیکنان شاید نشناسم . واقعا نعمتی اول توپ رو می زنه و نگه میداره و رضاوند روی نعمتی خراب میشه . و اخراج دقیقه ۶۰ هم باید صورت می‌گرفت. صحنه اول هم بازم پنالتی نبود و بازیکن استقلال‌ دستش رو ستون میکنه و زیر بغل بازیکن پرسپوليس نگه میداره تا بهش نزدیک نشه وقتی احساس میکنه نمیتونه ؛ خودش رو ولو میکنه تا داور رو فریب بده و به اشتباه‌ بیاندازه که موفق نشد
    • لنگ پاره ۸سوراخ کثیف در پیتی داور پناه IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      وقتی اسم نداری یعنی اینکه بینام و نشانی به عبارت ساده تر سرراهی هستی در جواب سرراهی بگم که وقتی تو وامثال تو آدم نیستین حالا من هرچی توضیح بدم که نمی فهمین !!!شادی برای پنالتی نبود میگن یه مو از خرس کندن غنیمته همینکه وار جلوی یک بی عدالتی وحق خوری رو گرفت خوشحالی کردن اگر نه اینهمه گل که به تیم‌های دیگه زدن دیدید که خوشحالی هم نکردن . اگر یه روزی متوجه شدی ودرک کردی من چی گفتم یه پیام بذار‌
  • ماتادور IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    فوتبال ایران با خوب شدن فاصله ها دارد تا زمانی که یک بازیکن یا غیره به جای داور نظر میدهد و حتی با وجود var همه چیز را منکر میشود این فوتبال همچنان اماتور خواهد ماند جالبتر انکه تمام دنیا از var استقبال کرده و میکنند یه عده ظاهرا var بنفعشان نیست و ظاهرا ناراحت هستند باز هم دست کسانی درد نکنه که فشار اوردند و var برای این بازی اوردند وگرنه مثل سالهای قبل ناعدالتی بود حالا معلوم شد که چرا بعضی مخالف var هستند
  • ۶ IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    بزار بچه خوشحالی کنه. اقتضای سنشه
  • لکستان IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    ترک عادت مجب مرض است لنگ نا محترم یه زره منطق داشته باشید کلاهتونو قاضی کنید تو همین لیگ اخیر 7امتیاز نا بحق به جیبتون واریز شده...
  • ی پوریان IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    این چه پاچه خواری میکنه ، اینو اگه گذاشته بودن معاون استقلال حالا بر عکس حرف می‌زد، آقای محمدی با این سن و سالت دروغ نگو یعنی چی دروغ ؟نکونام جواب شادی نیمکت مقابل اینجوری داد عالیشاه پیراهن شو درآورده روبروی تماشاگران استقلال نشون میده یعنی چی اینا رو ندیدی بعد مصاحبه های اونا اول بوده تحریک آمیز بوده ، بعد استقلالی ها جواب دادن ، تو چرا دروغ صحبت میکنی یا اطلاع نداری یا داری پاچه خواری میکنی تو الانم بهت استقلال پیشنهاد بده میای استقلال مشتتو برای لنگیا گره میکنی لطفا سکوت کن
    • ناشناس IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      اسکول اون همه چیزو دیدی اولا سلطان یاپدر استقلال یا جناب عالیشا بازیکن هستش بایدم خوشحالی کنه البته اشتباهاتی هم توصحنه خوشحالی بود اینکه توک همیشه ب کیسه گل میزنی اصلا خوشحالی نکن حالا جواد چکش .چیکاره هست داره ی طویله رواداره میکنه لالیگایی هم ک هست زشته بخدا بااین همه اعتبار
  • علی IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    نکونام جای ساپنتو آمده وبعدازگل حرکات ساپنتوراتکرار کرد پنالتی ساختگی بود
  • ناشناس IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    فشار چیه دارم اب موز میخورم ببین
  • پاکی IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    با سلام پرسپولی سیها بد جوری از این جعبه جادویی که ممکنه جلوی اشتباهات قهرمانی ساز را برای انها بگیرد براشفته شده اند ،،بله اقای نکونام حق داشت انقدر شادی کند اخه گرفتن پنالتی بضرر پرسپولیس داره رویا میشه برای تیم ها و حتی دیروز هم داور جریت نکرد و علیرغم دو مورد که پنالتی را نادیده گرفت بار سوم دیگه ناچار شد بپذیره چون چند بار دیدن و باز عنوان اشتباه سخته ، حالا دیروز مدیر عامل و سرمربی هم ناخوشنودی خودشون از این کمکی داوری اعلام کردند ،قطعا کمیته محترم داوران اقدام میکنند و فعلا تا وقتی دیگر خبری از این جعبه مزاحم نخواهد لود.مگر اینکه فدراسیون اول چاره کمیته کند که بعید است.متاسفانه مافیا دیگه نه میترسد ونه حیا می کند.
  • رضا IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    یعنی vAr نباشه شما هم الکی ببرین برین از چی ناراحتی خوشحال باش که دیگه امتیازات مفت دیگه نمیتونین بگیرین مثل گل آفساید بازی با هوادار نکونام شادی کرد شما ها که پیراهنت رو در اوردین
  • سیدعلی IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    خوشحالی به خاطر گرفتن حق از ناحق بود
  • علی IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    فوتبال باید باعث دوستی بشه نه دشمنی. سطح بازی این دو تیم باهم از محلات هم کمتره.
  • سمیه پرسپولیسی IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    نکو بچه ننه، حیف اروپا نبود
  • م IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    پیروز میخواد جو را خراب کنه که وار نیاد چون اینجوری راحت قهرمان میشه برای بقا هم دیگه نمی‌خواد دست و پا بزنه
    • ۶۶۶۶۶۶/۶۶۶۶۶۶ IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      بعضی از اسم پرسپولیس هم می ترسند و نمی توانند اسمشو به زبان بیارند البته حق دارید چون دهن بعضی خیلی کوچکتر از آنه که نام پرسپولیس کبیر توش جا بشه
  • براتی کولفرح IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    وقتی رئیس کمیته داوران از گل شدن پنالتی اس دق لال خوشحالی میکنه دیگه خودت تا تهش بخون که چه خبره بعدش داور مجبور کردن پنالتی بگیره چون بعدازاینکه بااتاق وی آی آر مشورت کرد گفت پنالت نیست درهمین حین خوب توجه کنین معلومه که یه نفرازبیرون باهاش تماس گرفت که برو اعلام پنالت کن
    • M IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      تو جشم شما شرکت میکنن،چون از نفرات شما هستن،چه فراموشکار شدی جدیدا
  • ۶۶۶۶۶۶/۶۶۶۶۶۶ IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    این رفتارها تفاوت مکتب پرسپولیس و کیسه است.پرسپولیس وقتی قهرمان میشه خوشحال میشه اما کیسه وقتی در برابر پرسپولیس بزرگ به لطف دیگران مساوی می گیره از سرمربی کیسه کش گرفته تا بی سرپرست و کمیته ناداوری و گزارشگر بشکه همه شون خوشحال میشن طوری که فکر می کنند قهرمان جام جهانی شدند.
  • H.k IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    نکونام شادی کرد شما کم مونده بود شلوارتان هم در بیارید اینگار مقابل بارسا گل زده بودید البته اینو گوشواره کنید تیم دو ستاره داره حتی پرسپولیس جرات نداره سر در هتلشون هم ستاره بزنه میدونید چرا چون فعلا جنبشو ندارید
  • ناصر IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    بایدم نکونام خوشحال باشه،دقیقه دوازده پنالتی پرسپولیس رو‌نگرفتن دقیقه شصد حامدی فر اخراج نشد با زور وقتای اضافه و‌پنالتی ای که خیلی هم سختگیرانه بود مساوی کردن منم بودم شیرجه میزدم تو‌چمنا از خوشحالی.
  • اروشا IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    جواد چکش عقده ای
  • ع IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    چهار بازیکن که نکونام آورده محمدی سلیمی سهرابیان بلانکو اصلان بازی بلد نیستن بخدا اگر از لیگ یک هم بازیکن بیارن ازاینا بهترین محمدی خط حمله از کار انداخته سوتی های مرگ بار سهرابیان کمر تیم بری ه
  • احد علیزاده IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    کیسه دوباره به ناحق امتیاز گرفت
  • ناشناس IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    عادت کردین ب امتیاز مفت گرفتن،مثل هوادار پیکان.... الان var بود شاکی شدین!تا حالا میگفتین var هم بیاد باز میبریم ترسی نداریم!!!اگه امتیاز فوتبالی میگرفتین الان حداقل هشت امتیاز کم داشتین
  • رضا IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    پرسپولیس سرور اشتقلاله احترام بگذارید
  • فرامرز IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    یک بار یورگن کلوپ سرمربی لیورپول بعد از گل مساوی به اورتون رقیب همشهری این تیم به. وسط زمین نمی رود و شادی بیش از حدی با بازیکنان لیورپول انجام می دهد در نظر بگیرید به تیم رقیب کاری ندارد باز در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی از همه پوزش می خواهد که کار متمدنانه ای نکرده خوب است کسانی که ادعای اروپا دیدن و گرفتن پیراهن مسی و رونالدو پس از اتمام بازی را دارند بویی از این رفتارها بیاموزند
  • ۶۶۶۶۶۶/۶۶۶۶۶۶ IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    برای بعضی ها گرفتن تساوی از تیم های بزرگ هم شادی آور است
  • عامیرزا IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    روزیکه اون دلال موزامبیکی با مشت اون رفتار زشت رو به نیمکت کره جنوبی نشون داد احمقها وبیشعورها خوشحال شدن وذوق کردن ولی با فهم ها وغیر عستقلالیا خجالت کشیدن وگفتن این رفتارهای چاله میدونی در شان فرهنگ ما نیست دیگه از این تر پس ریق و تفاله مکتب کیروش چه انتظاری دارین؟مگه عستقلالی بدون شانتاژ و گنده تیزی و جفتک پرونی میتونه نتیجه بگیره؟حتی سرمربی خارجی هم که میارن لاتها و مریض روانی های خارجی شو جذب میکنن!وکل لیگ میشه صحنه رفتارهای چهارپایانی و خروس جنگی اونا! مکتبی که داشتن شرافت و نجابت بزرگترین توهین بهش محسوب میشه! واساسن ریشه و بته اون عاری از هر زیبایی ودرستی و صداقته چیزی جز این برای هبه کردن به هوادارانش نداره ما باید همه توجه خودمون رو به اشتباهات تیمی خودمون صرف کنیم وانرژی خودمون رو صرف این دلقکها که فقط برای جلب توجه وارضای عقده های درونی و فشارهای "توسی" طفولیتشون این قر واطوارها رو بیرون میریزن نداشته باشیم که بزرگترین ظلم به نفس بشریت توجه و تحلیل این اسفل السافلین هاست.الخ
  • محمد IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    باید از آقای نکو نام تست دوپینگ می گرفتن انگار خوب خفن مصرف کرده بود
  • سیدرضا IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    این کسانیکه دارن از شادی کاملا منتظره سرمربی باهوش توانا و متعصب ما ایراد میگیرن و یا شادی‌های هوادار استقلال رو مسخره میکنن اونارو ارجاع میدم به شادیهای متعدد خود قرمزا که در دقایق پایانی گل مساوی با پنالتی یا در جریان بازی به ماندن، گل تساوی کریمی بعداز اینکه با گل مهدی دویک جلو افتادیم ، هندپنالتی علیزاده دقایق پایانی و گل مساوی شما از روی پنالتی ، پنالتی دقایق پایانی کوشکی و بازهم گل مساوی شما ، گل مساوی خلیلی زمان ناصرخان و شادی قطبی که بعداز اون حرفهای ناصر حجازی قبل از شروع بازی که سنگ تمام گذاشته بود. رفتار نکونام کاملا بازتاب حضور در بالاترین سطح فوتبال دنیا هست که اونجا کسب ماسک نمیزنه ، گل مساوی دقایق آخر مقابل رقیب پرافتخارو همیشگی چنین شادی نداره؟ من به کامنتهای همیشگی و پرشمار اون یکی دو نوجوون قرمز که با اسامی مضحک پای ثابت نظرها هستن و کاملا برعکس با اکانت اصلی که بسیار مودبانه نظر میدن ،ندارم . حرف من هوادارهای باغیرت رقیب هست که دارن رفتار نکونام تکفیر میکنن ، کجای رفتارش بی احترامی بود، دوست داشتم در مورد مسائل فنی بحث کنیم اما تنها چیزی که ندیدم همین بود ببن کامنت
  • داود IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    واقعا خیلی زیبنده آقای نکونام نیست این حرکات که نشون داد معلومه شخصیتش هنوز در دوران کودکیش گیر کرده این حرکات رو حتی توی فوتبال کوچه محل هم از بچه های هفت هشت ساله ندیدم
  • سعیدی مقدم IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    نخیر به نفع استقلال قانونی و اسلامی هم بگی و ببینی دوتا پنالتی باید میگرفتن جواد نکونامم حق داشت اینطوری خوشحالی کنه پس اخه چقد ب ضرر استقلال دوتا پنالتی دیگ!!!!!!
  • ناشناس DE ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    چرت نگو خوشحالی کردن بعد گل ب شرطی ک بی حرمتی ب حریف نباشه به هیییچ شغالی مربوط نمیشه و اینکه با varهم حق استقلال خورده شد این پنالتی باشه حرف شما ولی ستا پنالتی خوردن توپ ب دست ترابی. خطای کنعنانی در نیمه اول روی مهاجم کشیدن دست بابایی در نیمه دوم کارت زرد داشت و اگر اونجا ک پیرهن حردانی رو کشید هم کارت میداد ک نداداخراج داشت درضمن بچه سوسولای ب دوران رسیده تا ۹۰ دقیقه تموم نشده اونجوری خوشحالی نکنین حرکت اقا جواد هم در جواب ممد علی هوچیگر یا همون اشفین بود
    • Hana IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      نظرا داورارُ بخون بعد بیا اینجا شر تحویل بده
  • ali IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    اره اگه همین صحنه بررای شما میشد زمینو و ززمان ررو بهم میدوختید که حتما پنالتی بود. بعدش وقتی توی صحنه قبلی که روی پیمان بابایی خطای پنالت کرد و وار رد کرد و بقیه خطاها هم کموبیش به سود پرسپولیس بود، شما هم مربی اسستقلال بودی همینجوری خوشحالی میکردی
    • Varآبی IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      اتفاق افتاده ده نفره ده دقیقه سه گل اینکار را نکردمربی پرسپولیس
  • علی IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    اول سلام خدمت خبرورزشی لنگی دوم شادی گل نکونام بدتراز عالیشاه نبود باید کارت قرمز میگرفت چون بانوانم توورزشگاه بودند امسال این دوباره یه کارمیکنن زن نیادورزشگاه سوما وقتی پابشکنه و گردن خورد شه میخواید خطا بگیره شانسی مساوی کردید به لطف داور
  • مهرداد ددد IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    واقعا به قضاوت این جامعه باید گریست هرکه پرسپولیسی هست میگه خطا نبود هرکه استقلالی هست میگن خطا و پنالتی بود ای مردم کم قضاوت کنید کم قضاوت سطحی کنید و کلا از مصاحبه افراد میتوان به عمق تفکر آنها دست یافت بس است
  • حسین IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    شادی گل غالیشاه که جلوی این همه تماشاگر خانم لباس در میاره چی آقای محمدی تا حالا فکر میکردم آدم منطقی هستی معلومه وار به ضرر تیم پیروزی که تا حالا نصف امتیازاتی که داره مدیون اشتباه داوریست
  • عادل IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    بیرانوند خودش گفت که کسانی که داور رو مجبور کردن صحنه رو باز بینی کنه خارجی بودن، یعنی ناظران خارجی بودن ،وگرنه اینها حتی این دفعه هم قصد داشتن تیم محبوب خودشون رو برنده کنن
  • امین IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    باشخصیت بودن، جنتلمن بودن چیزیه که بانمایش و ادا کسی کسب نمیکنه، مربی استقلال از کی روش فقط شلوغ بازی یادگرفته و از زیدان ادا در آوردن😂 . حیف این همه بازیکن خوب و فنی که برای تیم حکومتی استقلال خریدن ولی مربی بی شخصیت بالاش گذاشتن
  • ابراهیمی بازنشسته IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    آقای نکونام لا اقل از مربیان خارجی یاد بگیرد که اگر تیمشان ۱۰ گل هم بزند آرام و با طمانینه بدون هیچ حرکتی فقط بازی را تماشا می‌کنند ، ایشان از اول بازی تا پایان هی بالا و پایین می پرید مخصوصا موقع اعلام پنالتی اشتباه از خود بیخود شده بود این اوج به تجربگی را در فوتبال می رساند ولی در مقابل گل محمدی خیلی آرام فقط داخل زمین را نظاره می کرد
  • نام IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    از اول هم مشخص بود پیروزی مخالف وار بوده. چون اونا میدونند با وار حق به حقدار میرسه .
  • سرخ کابوس آبی IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    شاید منتشر نکنند ولی این نکونام اصلا آینده ندارد چون بارفنیش در مقابل حاشیه ها وآداب شخصیتی یک مربی متشخص در فوتبال که میلیونها بیننده تلویزیونی بسیار ناچیز است الان چون با پرسپولیس مسابقه داشتند ۵۰ میلون هوادار سرخ در ایران این بازی رو دیدند آیا کس از حرکات ناپسند وحرکات کوچه وبازاری اون خوشحال شد؟ از نظر فنی هم تیم فولاد را ۲۰ سال به قهقرا برد علی رغم اونهمه هزینه الان آثارش در فولاد کاملا مشهوده .ضمنا کسانی را درکنارش میخواد که بیننده فوتبال از دیدن اونا با اعمال ناپسندشون فوتبال زده میشود.
  • محمد IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    لنگی ها ی عزیز نظراتون خوندم بیشتر به استقلالی بودنم افتخارکردم
  • علی۶۸۸۸ IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    واقعا حال بهم زن ترین فوتبالی بود ک ادم میتونست ببینه حرکات بچگانه نکونام تماشاگران بی فرهنگ که بطری مینداختن وسط زمین فوتبال نتیجه گرا بدون تاکتیک بازیکنان که فقط میزدن زیر توپ‌و‌خطا میکردن واقعا وقتی به چنین فوتبالی نگاه کنی در واقع به خودت توهین کردی
  • حسین جعفری US ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    یه نطرم استقلال مستعحق برد بود از بازی تو محوطه ها معلوم میشه کدام تیم بیشتر نزدیک هیجدم بود VAR عادلانه برای همه تیمها است تیمی که ناعادلانه قهرمان میشد با این روش نقره داغ شد
  • امیر IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    وقتی سخنگوی دولت در کنار درویش نشسته و همه دست به دست هم دادن تا تیم حکومتی لنگ بازی رو ببره ،نکونام و هواداران بایستی از مساوی خوشحال باشن. Var رو واسه لنگ آوردن بخاطر همین دو پنالتی دیگر استقلال بزرگ را سوزاندن. پرچم استقلال بزرگ توی آسیا بالاست.
  • وریا IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    نکونام تاج سره.کور بشه چشم حسودای بد ذاتش
  • اسماعيل اخوان US ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    تا حالا که می بردید varدرکار نبود.ازاین ببعد مثل همین بازی حق به حق دارمیرسه، دیگه نمی‌تونید با کمک وزیرومعاون وزیر و....بازی رابنفع خودکنید، ۴تابازی تون اگر همینvarبود الان ۱۱جدول بودید.استقلال قهرمان
  • تاج با اصالت IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    بازی بدک نبود،حساسیت و دستورهایی از بالا بر کیفیت بازی تاثیر گذاشته بود،اگه بخام حق و حقیقت بگم مساوی بهترین و عادلانه ترین نتیجه بود،پرسپولیس نیمه اول بازی روان و مالکیت داری داشت،تاج منتظر ضد حمله بود،نیمه دوم تاج م قعیت بیشتر خلق کرد پرسپولیس منتظر ضدحمله و اشتباه فردی بود،که گل رو هم روی همین اشتباه زدن،درمورد مسائل وار هم ۴صحنه مشکوک پنالتی برای تاج( خطاروی بلانکو،هند ترابی و دوتا صحنه وقت تلف شده) بالاخره یکیش به حق بود،دوستان پرسپولیسی یه سوال ازتون میکنم،چرا تو بازی هایی که اشتباه داوری به شما امتیاز میده،حرف از عدالت و انصاف نمیزنید؟! اما حالا که در بدبینانه ترین حالت،یکی از این ۴تا صحنه مشکوک پنالتی مسلم بود ناراحتید؟! یه لحظه خودتون رو بزارید جای هواداران ذوب آهن،آلمنیوم،گل گهر، هوادار،که با گلهای آفساید و اشتباه داوری به شما امتیاز دادن...قبل بازی پرسپولیس با النصر گفتم بزرگترین خیانتی که به پرسپولیس شد،همین امتیازهای مشکوک داخل لیگ هست که بهش میدن، خب دیگه جام باشگاه آسیا داورای ایرانی و مافیا نیستن که بتونن کاری واسه پرسپولیس بکنن،همین شدکه تو آزادی ۲تا از تیم قطری خوردن.
  • ابراهیمی IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    حرکات فوق بچگانه نکونام در جریان بازی مخصوصا زمان اعلام پنالتی و گل مساوی واقعا حرکاتش شرم آور بود
  • علی IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    شما بی وجدان و بی شرفها همیشه کور خود هستید و بینای دیگران اولا کور بودید که اون پنالتی واضح را ندیدید بعد شادی اون پوفیوز لنگی را هم همینطور که بعد از گل چکار کرد بمیرید و بسوزید که این دفعه با کمک این و ان نتوانستید برنده شوید دردتان هم همین است
  • علی IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    تیمی که دقیقه 100 و یک به صفر عقبه استراتژیک چیه ؟ یا باید توپ های بلند بفرسته یا خودش بنداز زمین پنالتی بگیره . با هوچگری و فشار به داور به زور پنالتی گرفتن،حساب کن تو ده دقیقه سه بار خودشون زدن زمین
  • زیگزاگ IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    جناب آفتاب پرست.
  • اسی IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    یه شادی معمولی بود .. معلوم شد نگارنده این مطلب به اندازه ای از تساوی آتیش گرفته و میسوزه.. .که کل زمستونو باید بخاری گازی خونشونو خاموش کنن...
  • امیرتاجیک IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    لنگی جماعت 44سال گذشته را با حمایتهای حکومتی و کمیته داوران و داوران وسط زمین چندقهرمانی بدون ارزش آوردند.خودشان واقعیت رامیدانندولی درعالم هواداری مجبورندبگویند اینجور نیست.به قول قدیمیها با....دیگران داماد شدن که هلهله نداره. الان وار اومده و نمیتونند مفتی مفتی امتیازبگیرند و به همین خاطر دارند داغ دل خودشان را روی زمین وزمان خالی میکنند.اگر وار نبود که الان یه برد مفت مثل همیشه بدست میاوردند.کم کم عادت میکنند تیمشان را درنیمه دوم جدول هم ببینند.😉💙💙💙💙
  • حسام عاشق قهرمان آسیا IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    حالا کاری ندارم که هربار تغییر رنگ میدی آقای پرسپولیسی!! اما یه سوال خیلی ساده، شما بعد گل عالیشاه نیمکت خودت رو دیدی؟ سرپرست متین!!!! خودت رو دیدی؟ عادت کردین همه ساکت وایستن، آدم باید تو عصبانیت خودش رو کنترل کنه، دربی اسفند ۱۴۰۰ یادته، بابا شما وقتی نتیجه نمیگیرین چمن رو با چاله میدون اشتباه میگیرین، تمام ایران حرف از اخلاق بزنه، شما باید سکوت کنین
  • ناشناس IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    هردو صحنه وار پنالتی بود منتهی داور یکی را گرفت
  • MajiD IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    محمدی خواهشا کم حرف مفت بزن همین تیم پرسپوایس پرتت کرد بیرون مثل... خودتو چسبوندی به استقلال حالا کارشناس داوری هم شدی نمیدونی بدون دو تاشم پنالتی بود که خیلی شانس آوردید همیشه همینجوری امتیاز میگرفتید که امسال VAR حالتونو گرفت کم بسوزید خواهشا
  • بایرام IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    جون داداش من نه استقلالیم نه پرسپولیسی ولی خداشاهده دارم نگاه میکنم سطح طرفدارای تیم پرسمولیس با سطح فوتبال ایران برابری میکنه بی منطق و...
  • نعمت IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    سلام به همه فوتبال دوستان ، همه استرس آشوب و نا آرامی از داخل زمین به تماشاچیان منتقل میشه وقتی مربی هی به هوا میپره و به سرو صورتش میزنم چطور اون جوان کم سن و سال خودشو کنترل کنه اروپا رفتن باید کلاس انسانیت وارد مملکت کنن یحیا رو ببینید الگوی مرام و معرفت یک ورزشکار را یدک می‌کشد کار به هیچ تیمی ندارم من اشتباه کردم بازی دربی را نگاه کردم وقت خودمو گرفتم ولی حیف و صد حیف انگار دو هم وطن با هم بازی نمی کردن رییس کمیته داوران را لو دادن درست نیست هر کسی طرفدار تیمیه دلیل نمیشه طرف انسانیت و غیرتش را به خاطر اینجور چیزا زیر پا بزاره به. امید دیدن بازیهای خوب و دوستانه و ایرانی آباد و مردمانی شاد
  • المیرا ساناز رزا اس اس IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    واقعا جای تاسفه برای دوارای لنگی . داور دربی دومتری صحنه خطا روی آرش و روی پیمان هستش داره میبینه خطا واقعیه ولی اعلام نمیکنه ! وار میاد بهش میگه عزیز بگیر پنالتیه واضحه اخه چرا نمیگیری 🤣 یعنی دوارای عراقی هم قشنگ فهمیده بودن لنگ حکومتیه و میخان سر استقلال رو ببرن . قطعا توی هددست بهش گفتن تابلو بازی درنیار کل دنیا دارن میبینن خطا هستش بگیر😂
  • بابک IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    روی نیمکت دوتا تیم اسطوره ها و بزرگانی بودند که هنوزم برای تمام مردم قابل احترام هستند . جواد نکونام ، رفتارت در قد و قواره اون نیمکت بزرگ نیست .کاش کمی سنگین تر و با وقار تر باشی.
  • محسن IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    کی۳ دسته ۳ امسال سوم هم نمیشه فعلا از گرفتن مساوی جلوی پرسپولیس بزرگ شاد باشید تا بعد
  • علیرضا اسیوندی IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    با سلام خدمت عزیزان باید عرض کنن لنگهای حکومتی دیگه حنایون رنگی نداره اینقدر حوری نباشید محمدی لنگی تو کی هستی که نظر مدتی همه دیدن شهور دارن قضاوت گنن دهنت ببنت
  • صحرا گرد IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    همه جای دنیا برای از بین بردن شک و شبهه از وار استفاده می کنند اما اینجا تیم رانتپولیس و پیشکسوتان بی شرف لنگ می‌گویند وار نیاید استفاده بشه تا تیم کمیته داوران امتیازات باد آورده جمع کنه!!
  • مس IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    سلام. همه علامه دهر شدن برا خودشون. وقتی بازیکنی با بی احتیاطی تکل میره و پای حریف رو میزنم و اصلا با توپ تماسی نداشته کاملا خطاست دوست عزیز. شما چشمات ضعیف شده دید کافی نداری.
  • محسن IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    به نظر من رفتار آقا جواد اصلا تعجب انگیز نیست،چون ،در گذشته تمام رفتار تیمشون هم همینطور بوده،مثلا دروازه بانشون پنالتی میزنه به تیم صد در صد بازنده و چه چه چه ،یک کتاب میشه نوشت از حقیری اینا،در کل میشه گفت از کیسه همان تراود که انتظارش است
  • Saeed IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    حاجی چمن که سالیان ساله همینه،نکته اینه که شما قبل بازی النصرچمنو خراب کردین اونا نتونن بازی کنن
  • سام IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    از افشین فرشین و خوشحالی خارج از عرف عالیشاه چی؟ اون مشکلی نبود یا فکر کردین فقط لنگ هوادار داره و اینها کهد هوادر استقلال بودند از کره دیگری اومدند؟؟
  • خاتمی IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    طرفدارهای استقلال مثل اکثر نه همه بی ادب و بی نزاکتند
  • پرسپولیس قهرمان IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    بایدVAR بهمراه داورزبده خارجی باشه، تایک تیم باجوسازی وهوچیگری نتونه توتصمیمات اثربذاره و هرگونه شک و شبهه وشائبه ای ازبین بره،از اول باری تاسوت پایان تیم استقلال به دنبال سو استفاده از VAR و گرفتن پنالتی بود،مخصوصا بعدازدریافت گل!!!وقتی یامگا بطور خاص و ویژه تمرین پنالتی میکرده معلوم میشه که رواین قضیه برنامریزی و حساب ویژه‌ای بازکرده بودن،شادی بچگانه و خنده دار سرمربیشون بعداز پنالتی هم این حرفو ثابت میکنه،شادی بعد ازگل عالیشاه هم که لباسشو درآورد،تو اکثر فوتبالها روز دنیا دیده شده وچیز عجیبی نیست،استقلال میدونست که در شرایط عادی وFAIR PLAY نمیتونه به گل برسه، برای همین کل تیم استقلال اعم ازسرمربی و بازیکن وکادرفنی حسابی دراین رابطه آموزش دیده و توجیه شده بودن کهVAR یعنی پنالتی!!! چرا بازیکنشون تودقیقه ۶۰ اخراج نشد!؟آدم وقتی فکر میکنه از تعجب رو سرش اسفناج سبز میشه!!! و مرغ پخته توزود پز خنده اش میگیره!!!کسانی که فوتبال رومیفهمن و منصف هستن و فنی، متوجه شدن که سطح فنی و حرفه ای و اجتماعی کدوم تیم و اعضا کادر فنی وسرمربیش بالا تره ،وعیار خیلی از فوتبال نماها روشن شد.
  • محمد IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    اقای محمدی حرف چرت چرا میزنی دو پنالتی غیر از این پنالتی برای استقلال گرفته نشد ترابی موقع دفع توپ کاملا توپ به دستش خورد و مسیر اون کاملا عوض شد پنالتی هم ک دست بابایی رو کشیدن صدرصد بود در پنالتی هم ک گرفته شد بگفته کارشناسان داوری اصلا نیاز به وار هم نبود بازیکن پرسپولیس با بی احتیاطی به طرف رضاوند تکل زد و دقیق پای چپ آرش رو کاملا درو کرد مگه شما کور هستید از حالا به بعد اگر قرار به بودن وار باشد شک نکنید دیگر امتیاز مفت نخواهید گرفت حداقل ۸ امتیاز مفت گرفتید عادت کردید آخریش هم گل افساید بود خدا کنه وار به همه ورزشگاه‌ها بیاد ما استقلالی ها اگر وار به ضرر تیم ما هم تصمیم گرفت به آن احترام میذاریم و اصلا قهرمانی ک با کمک داور بدست بیاد رو دوست نداریم شما حتی الحیل رو نتونستید ببرید از صنعت ده نفره با التماس مساوی گرفتید خلاصه ساکت شو و کمی مردانه قضاوت کن
  • محمدرضا IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    این محمد محمدی که خودشم قبلا استقلال بازی کرده اگه استقلال بد بود چرا یه دوره براش بازی کردی بوقلمون
  • محمد دلاور IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    دا داش های گلم فدای رنگ سرخ خوشکل تون بشم این همه استقلال و سپاهان دست وپا میزنن اخرش ارتش سرخ فاتح سه جام میشه همیشه فتح الفتوح با ارتش سرخ یا طوفان سرخ میباشد به تیمهای دیگه احترام بزارین چون منطق ما منطق شاهین واسم ما از تاریخ بزرک هخامتش متشا میگیرد درود بر پرسپولیس اساطیری
  • ali IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    خدا رو شکر استقلال نبر و الا باید حالا تو ختم آقا جواد شرکت می کردیم چون بنده خدا از خوشحالی حتما سکته رو می زد.
  • علی IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    حالا که دستگاه آوردند استادیوم دیگه پرسپولیس نمیتونه امتیاز مفت بگیره دسش درد نکنه اونی که این دستگاه آورد استادیوم
  • ناشناس IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    هم چرخش و بال بال زدن نکونام زشت وتحقیرآمیز بود هم لباس درآوردن عالیشاه چقدر خوبه اینطور مواقع از بزرگان فوتبال درس بگیرید ومراقب رفتارتون باشیدو ادب واحترام وانسانیت رو سرلوحه زندگی خودتون قرار بدید .
  • غریبه IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    آتیش به جون پرسپولیس ها از قبیل گل محمدی و پیروانی افتاده خود دارید می سوزید پماد بدهم خدمتتان
  • فریبرز IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    لنگی جماعت عادت کرده بودن امتیازات مفت بگیرند،با وار هم از ۳پنالتی واضح فقط یکی گرفته شد، بسوزید بسوزید بسوزید ،آره مثلاً پنالتی نبود، حق استقلال برد بود نه مساوی،
  • قلب آبی IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    لنگی ها آب بریزن اونجاسون که میسوزه ✌️😂🔥💙 از سه تا پنالتی مون، یکیش گرفتن چون دیگه خودشونم خجالت میکشیدن
  • سید IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    محمدی چرا خودتو زشت میکنی تکل وخطا واضح بود پنالتیه حتی قبلش هم پنالت بود حالا بعضی کارشناسا میگن هست بعضی پولکیا میگن اولی پنالت نبود ودرکل پیروزی با این همه پول بیت المال دیروز صعیف تر از استقلال بازی کرد وگلشون هم رو اشتباه بازیکن استقلال زدن
  • استقلالی IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    این آقا بخاطر اینکه نتونستن نتیجه مفت بگیرن سوخته
  • رضا IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    این بود و نبودا همش نظرات رنگیه ،کمک var عراقی بود و برایش فرقی نداشت که به نفع یا ضرر کی میشه،ضمن اینکه صحنه های مشکوک رو به داور گوشزد میکردند.تصمیم با داور وسط بود، پس تصمیم گیرنده اصلی داورایرانی بود.
  • سید IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    فعلا که ۸ امتیاز مسلم از اشتباهات داوری گرفتید سرخپوشان میخواهید جام را همینطوری مثل سالیان قبل تحویل بگیرید که همانطور در بهترین اتفاق که خانم های محترم وارد ورزشگاه شدند این تکنولوژی هم وارد شد و برنامه ریزی شما را بهم ریخته است . آن شاالله همه تیم ها با بازی سالم کسب امتیاز کنند
  • ۲ستاره پادشاه ایران IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    عشقم آبی لنگی کم آوردی بوق بزن
  • سعید IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    عرض ادب واحترام خدمت تمام هوادارای دوتیم؛من اصلا طرفدار هیچ تیمی نیستم ولی فوتبال بازی می‌کنم ودوستش هم دارم البته به نظرم سپاهان تو ایران فوتبال با کلاسی بازی میکنه،درمورد این بازی خواستم بگم بیشترین بچه بازیرو آقای نکونام درآورد نباید کل شخصیت یه آدم با فوتبال یا هر ورزشی تعریف بشه به نظر بنده به هر کسی باید به اندازه جنبش سمت و مسئولیت و محبوبیت داد،آدم اینهمه نباید تونقشش گم بشه اینها همه گذراست،آقای نکونام یه کم باید کم احساس باشه قبل از اون خیلی‌ها از این سمت‌ها داشتن و تموم شده رفته،تا این بچه بازی‌ها واحساسات تو فوتبال ایران هست پیشرفتی درکار نیست
  • :) IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    اینقدر هست مساوی شدیم نه به اون مربیتون که انگار جام جهانی گرفته بود ن به شما که میاین می گین ما داریم می سوزیم ولی خدایی باید همه پرسپولیسی ها به خودشون افتخار کنن که کیسه ها با مساوی کردن ما که اونم یه بازی معمولی بود اینقدر خوشحالی میکنن اینقدر گل زدن به ما سخت بود که یکی زدین مساوی شدییم داشتین بال در می اورین البته ما که می دونستیم سرور کیسه اییم ولی حالا خوب شد خودتتون فهمیدین:)
  • افشین IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    نکونام ۳ساله از تهران
  • ناشناس IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    داور اگه داور بود از دقیقه ۱ بازی باید به اعتراضهای عجیب و صحنه سازی های بازیکنان ششتقلال اگه دقت میکرد خیلی بیشتر از یه اخراجی داشتن منتها داور خیلی مراعات کرد تو یه بخش از بازی که روزبه چشمی داور و بقل کرده بود در صورتی که دست زدن به داور اخطار داره صحنه دقیقه ۶۰ ام اگر اخراج میکرد دیگه الان کسی حرف پنالتی بود یا نبود نمی‌زد اونوقت ششتقلال باید دنبال کمتر گل خوردن بود منتها از خوشحالی آقای افشاریان خیلی مشخص هست که چرا داور نتونست درست داوری کنه چون مسیولین اطاق وی آی ار هم از دوستان افشاریان بودن فقط این خیلی روشن شد که با وی آی ار ام فوتبال ما درست بشو نیست مگه میشه داور تو یک قدمی صحنه باشه و پنالتی رو تشخیص نده بعد از ده دقیقه کلنجار رفتن با وی آی ار بزور بیاد پنالتی بگیره خوشحالی چکش ام که اصلا طبیعی نبود ما از مساوی کردن هنوزم ناراحتیم اونا از این مدل تساوی خوشحالن بین ما و اونا فرق زیاده لطفاً مقایسه نکنید
  • کاظم IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    سلام پس خوشحالی هم نکنه خو پنالتی طرف اون نیمه گرفته شد بنده خدا هم از وسط زمین اون طرف زمین خودش داشت پنالتی رو میدید گل زد وچندمتری طرف بازیکن خوشحال وزننده گل رفت و چرخید حالا این جور خوشحالی عجیب بود چیه همیشه عقده ای حرف میزنند چون چندسال مفت قهرمان شدین
  • ش IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    چهارتا آدم حسابی طرف دار تیمی باشه بهتره تاهر بماند
  • زینب IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    بازی که اصلا فوتبال نبود کلا مشکل بود داوری که واقعا افتضاح بود سرمربی استقلال که کلا شعور فوتبالی نداره انگار گل مساوی به بارسا زده آخه بدبخت یه مساوی اونم به کمک داورها شادی داره ۸۰میلیون نفر دیدند که داور برای کیسه درآورد دقیقه ۶۰ بازیکن کیسه باید اخراج میشد که نشدوگرنه ۶تایی می‌شدند با یه نگاه ساده به بازی وضعیت ایران را می توان فهمید ولش کنید سرتون به درد نیارم ما ۴۵سال هست که باختیم دقیقا بهمن ۵۷
  • محمد IR ۰۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    سلام آقا محمدی .با احترام.، بفرمایید می دیدند با می بینند ، یعنی چه ؟؟؟؟ 💙💙💙💙
  • حجت IR ۰۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    متاسفانه بازی واقعا ضعیفی بود که با خطایی که اصلا پنالتی نبود دیگه کامل گندش در آمد. خدا وکیلی آدم با دیدن کامنتهای هر دو طرف که بصورت متعصابانه و کاملا بی منطق به هم فحاشی میکنند متوجه میشه که چرا ما تو این مملکت اینقدر عقب افتاده و داغونیم.
  • مهدی IR ۰۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    واقعا چه تیم کیسه چه طرفداراشحقیرند بدبختا شخصیت هیچی ندارید بخاطر یه پنالتی معیشتی که بهتون دادن مساوی گرفتین کلا تیم دور افتخار زدن این نشون میده مساوی گرفتن مقابل تیم مردمی پرسپولیس برای شماهای حقیر حکم قهرمانی داره خجالت بکشید اصلا نگید طرفدار استقلالم
  • خلیل IR ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    خلایق هر چه لایق، لیاقت استقلال و اکثر هوادارهای بی منطقش، همینه که یه بچه لوس و بی شخصیت و بی ظرفیت ، سرمربیش باشه
  • mehran taj IR ۰۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    این شادی لنگی سوزی بوده ، وگرنه شما هیچ وقت این تیتر رو نمی زدید !
  • لعالی IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    صدا و سیما قطعا نمی‌خواهد با به چالش کشیدن داوری ، بیطرف بودن خود را از دست بده، حتی با توجیه کردن کارشناسان و مهمانان برنامه‌های خاص مربوط به این بازی ، اما گزارشگر تلوزیونی این مسابقه، نه تنها نتوانست جلوی احساسات خود را بگیرد بلکه به طرز عجیبی بازی را یکطرفه گزارش کرد و مرتب اظهار نظر های شخصی او در باره داوری و صحنه های مربوط به پنالتی بسیار مشکوک آخر بازی، مرتب روی اعصاب بینندگان رژه میرفت! صدا و سیما بهتر است به تمام گزارشگران مسابقات مختلف ورزشی بین باشگاههای داخلی کشور بی‌طرف باشند و قچفقط بازی را گزارش کنند و در کار داوری و اشتباهات را به عهده کارشناسان بکذارند، نه اینکه نظر شخصی خود و هیجانات درونی را بصورت کامل و کنترل نشده آشکارا بیان کنند و در آخر بگویند نظر قطعی را به کارشناسان واگذار می‌کنیم!! قبلاً در چند شهرستان سابقه گزارش یکطرفه را شاهد بودیم ولی ظاهراً این معضل در تهران آنهم در بازی مهم دربی نیز این مشگل کم‌کم خود را نشان میدهد.‌
  • نیاز IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    آقای محمدی ببخشید خیلی ببخشید جنابعالی کور ک نبودید الحمدلله که بعداز گل شما آقای افشین راسو چه حرکتی سمت نیمکت استقلال انجام داد،
  • طاها IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    یکی از عجیب‌ترین شادی‌ها را گزارشگر تلوزیونی این بازی از خود بروز داد، آقای احمدی بارها و بارها نظرات و تمایلات شخصی و قلبی خود را نتوانست کنترل کند و در امر داوری نظرات کارشناسانه میداد! در صحنه مشکوک پنالتی هم بجای حفظ بیطرفی ، قبل از اعلام داور ناگهان با خوشحالی و هیجان فریاد کشید پنالتی!! این قبیل کارهای او برای چندمین بار است که در بازیهای لیگ برتر تکرار میشود و طاهرا نمی‌تواند بیطرفی را که از ابتدایی ترین امور گزارشگری در چنین بازیها است رعایت کند.
  • رزاق کریمی IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    استقلالی‌ها پس از پایان دور افتخار زدن و مانند یک پیروز در مسابقه فینال به شادی با هواداران خود پرداختند!! البته با وجود اینکه چند دوربین صدا و سیما این صحنه ها را فیلمبرداری کردند، فقط چند ثانیه از این صحنه ها را پخش کردند! همینطور رفتار بسیار زشت آقای هاشمی نژاد را که با حرکات دست و اشاره به... مستقیما تماشاگران و نیمکت نشینان را مورد بی احترامی قرار میداد و تحریک میکرد، چرا کمیته اخلاقی با او که بارها و بارها ، با انجام چنین حرکاتی جو استادیوم را به سمت تشنج می‌کشاند برخورد نمیمند؟! جالب اینجاست که همین آقا پس از پایان بازی و جلوی دوربینهای خبرنگاران مظلوم نمایی میمند و ناگهان به یک ستم دیده تبدیل میشود؟!
  • محمدیان IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    کاری به نتیجه ندارم و اصلا طرفدار تیم شهرستان خود هستم اما این بازی را مانند همه دیدم، یک‌ داوری بشدت ضعیف که کنترل از دست داور خارج شده بود، انتظار داشتیم با آمدن سیستم( وار )اعتراضها به داوری کمتر شود و شاهد یک بازی بدون حاشیه داوری باشیم.‌ اعتراضات پی‌درپی و بخصوص محاصره داور جهت وادار کردن او به بازدید صحنه !! و بالاخره گرفتن یک‌پنالتی بسیار بحث انگیز که در فاصله دو قدمی او انجام شده بود، از معدود نقاط ضعف این داور که آمادگی روحی و تجربه اولین بازی با کمک داور ویدئویی او در حد قضاوت چنین بازی مهمی نبود، بار دیگر باعث ایجاد حرف و حدیث و شکایت و اعلامیه دو باشگاه بر علیه یکدیگر شد. خطای روی زاهدی را قطعا نمیتوان ضعف کمک داوران ویدئویی دانست چون دقیقا در جلوی چشمان داور اتفاق افتاد. بهتر است کلا امتیازات بازی دربی را بین دو تیم تقسیم کنند تا کمتر آبروریزی شود . گزارشگر تلوزیونی هم که کاملا آشکارا از تیم مورد علاقه خود حمایت میکرد و... مشکلات این بازی را نمیشود در یکی دو خط پیام بیان کرد. در کل بازی همه چیز از کنترل خارج شده بود و بعد بازی برای ختم به خیر کردن !! همه چیز کنترل شد
  • سام IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    درسته که در هنگام بازی همه‌چیز را کنترل خارج شده بود ! اما بعد از بازی همه چیز کنترل شد! از سخنان مهمانان و کارشناسان. داوری در برنامه فوتبال برتر، تا اظهارات رئیس کمیته داوران!! بسیار بسیار عجیب است که قبل از آمدن او روی خط تلفن، مجری محترم ، جواب حرکات و خوشحالی های او و همراهانش در جایگاه مخصوص را هم به او و هم به بینندگان رساند! یعنی که : بعله حواست باشه در جواب فقط بگو من اینها را نمی‌شناسم و نمیدانم چرا پست من پریدند !! به والله مردم شعور دارند و میفهمند .کمی احترام بگذارید.
  • امیر علی IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    قابل توجه برنامه فوتبال برتر. باور کنید مردم کمی فوتبال بلد هستند و متوجه هستند که چه می‌گذرد! برای ختم به خیر کردن کل ماجراها به شعور و عقل مردم توهین نکنید. بقدری تابلو به رییس کمیته داوران تقلب رساندید که هر ابلهی متوجه شد . گاهی بد نیست که کمی به مردم احترام بزارید .‌
  • حمید کهنه‌سرباز تاج‌کبیر IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    سال‌هاست که در شهرآورد توپ بدست بازیکنان پرسپولیس در محوطه جریمه شون می‌خورد امیری روی پای قایدی استوک گذاشته بودند با نبود وی‌آر مقابل استقلال مفت برنده اززمین خارج می‌شدند اما امسال وی‌آر نگذاشته است که پنالتی استقلال بسوزد حالا لنگیها به همه چیز اعتراض دارند مگر نگفته‌ایید قوی‌تر از بهانه‌های تون باشید استقلال بخاطر نبود وی‌آر سال‌ها متضرر شده بود خوشحالی بعداز گل دقیقه ۹۰واندم هم لذت‌بخش‌تر از هرچی هست
  • رسول IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    جوادی صورت پف شداش دیدین پرسپولیس گل زد جوادی گفتم سکته میکنه بخدا جوادی جون ۰۰۰۰۰۰۰۰
  • سعید IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    تاهمین چندماه پیش اینقدر این لنگی هادیگه پررو شده بودن علنا توکل کل هاشون میگفتن آقاهمینی که هست ،میتونیم باداوری و... میبریم جام میگیریم.حالامیتونین بگیرین. بگردین تابگردیم .این یارو محمدی هم خودش لنگیه دیگه انتظارحرف منطقی وعادلانه ازش نیست.
  • عباس IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    من به عنوان یک طرفدار فوتبال نظر میدم که صدا و سیما کلا پرسپولیسی هستند این سایت هم جانبدارانه پرسپولیسی هستید ، هند ترابی واضح بود ، خوشحالی پیروانی خیلی بدتر بود و حداقل یک پنالتی بغیر هند هم باید گرفته میشد یا همین یا روی محبی
  • زهرازهرا GB ۰۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    نکو نام خیلی بچه‌گانه خوشحالی کرد چونکه میدونس چه اتفاقی افتاده در گوشی گفتن پنالتی گرفته شد ادب از یحیی یاد بگیر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی