نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
نظر متفاوت فتح‌الله‌زاده درباره داوری دربی؛ VAR کار را خراب کرد!/ زمان زیادی برای کمک‌داور ویدیویی صرف شد
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر عامل سابق باشگاه استقلال از کیفیت دربی صد و دوم تهران انتقاد کرد و گفت: در حالی که مردم انتظار داشتند فوتبال زیبایی را تماشا کنند اما مسایل حاشیه‌ای بیشتر از فوتبال به چشم آمد.

علی فتح‌الله‌زاده با تاکید بر این که تماشاگران و علاقمندان به فوتبال دربی زیبایی را تماشا نکردند گفت: دو تیم فوتبال خوبی را به نمایش نگذاشتند. در حالی که علاقمندان به فوتبال انتظار داشتند فوتبال جذابی را ببینند اما متاسفانه حاشیه‌ها پررنگ تر از بازی بود.

وی تاکید کرد: در حالی که تا قبل از بازی اتفاق خاصی رخ نداده بود که دربی را تحت تاثیر قرار دهد اما مشخص نشد چرا این بازی به سمت مسایل حاشیه ای رفت و این همه اتفاقات ناخوشایند در آن رخ داد.

مدیرعامل سابق استقلال در خصوص استفاده از کمک داور ویدئویی برای اولین بار در دربی عنوان کرد: آمدن VAR کار را خراب کرد و دردسرهای زیادی را به وجود آورد. البته کم تجربگی دلیل این موضوع بود اما وقفه‌هایی که برای چک کردن صحنه‌ها به وجود می‌آمد خیلی طولانی بود و زمان زیادی می‌برد تا تکلیف صحنه مشکوک مشخص شود. در حالی که در فوتبال اروپا به چنین زمانی نیاز نیست.

فتح الله زاده ادامه داد: همین وقفه‌ها باعث از تب و تاب افتادن بازی شد و کیفیتی که دو تیم باید ارائه می‌دادند را شاهد نبودیم. در مجموع فوتبال خوبی نبود و هر دو تیم بیشتر به مسایل حاشیه ای پرداختند تا مسایل فنی.

وی با تاکید بر این که استفاده از این سیستم برای نخستین بار را باید به فال نیک گرفت گفت: با این که کمک داور ویدئویی وجود داشت اما بازهم برخی صحنه‌ها از چشم داور دور ماند که جزو نقاط ضعف این دیدار بود. داوران ما باید تلاش کنند هر روز بهتر شوند و پیشرفت چشمگیرتری داشته باشند.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال تهران در خصوص شرایط این تیم در لیگ بیست و سوم گفت: استقلال در حال حاضر شرایط بسیار خوبی دارد و به لحاظ جایگاهی در جدول صدرنشین است و به خوبی فاصله خود با حریفان را حفظ کرده است.

وی ادامه داد: در ابتدای فصل مدیرعامل وقت به دلیل قانون سقف قراردادها نتوانست بازیکنان خوبی را جذب کند و همین موضوع دست سرمربی استقلال را بست اما اگر این تیم به دنبال قهرمانی است باید برای نیم فصل دوم تقویت شود و چند بازیکن به جمع آبی پوشان اضافه شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • شیشپولیس IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    آخه داور پنالتی ها رو دید ولی بهش گفته بودن نباید بذاری استقلال نتیجه بگیره و دو تای اول رو نگرفت و نمی خواست بره از VAR ببینه چون گفته بودن VAR رو میذاریم ولی سراغ VAR توی مواقعی که به ضرر شیشپولیس هست نرو. خوب وقتی از بالا دستور رسیده چند دقیقه وقت تلف می شد به خاطر اینکه نمی خواست بره ببینه و توی کشیدن دست بابایی رفت ولی با اینکه می دونست پنالتیه نگرفت و توی صحنه سوم دیگه انقدر تابلو بود بالاخره مجبور شد بگیره. احتمال میدم از گوشی بهش گفتن این یکی رو دیگه نگیری استادیوم منفجر می شه و کار به درگیری می شه و مجبور شد به خاطر امنیت پنالتی رو بگیره. .لی این موعودی بنیادی فری که ما دیدیم اومده بود که شیشپولیس بازی رو ببره و پنالتی بگیر نبود
  • صادق باوی FR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    خدا پدر و مادرت را بیامرزد یک پاک عاقل بین اهالی فوتبال پیدا شد و دروغگو و حقه باز نباشد باید حد اقل یک ماه آموزش و تمرین لازم دارد
  • سعید اصفهان IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    بازی‌های مقابل آلومینیوم، گل گهر، ذوب آهن، هوادار و... را با وی‌ای‌آر تصور کنید تا به عمق فاجعه پی ببرید. در همین چند مورد، هفت امتیاز به لطف نبود وی‌ای‌آر نصیب دوستان شده و طبیعی است بدعادت شده باشند
  • hma IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    گریه نکن زار زار اومده این بار وار تقدیم به هوچیگران لونگی. چطورهمین داورتودربی قبلی خوب بود حالابد شد؟ دوتا پنالتی واضح استقلال سوخت. تازه لونگ اصلا تومحوطه جریمه اس نیومدوگرنه پنالتی میگرفتن
  • ناشناس IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    باز هم تکنولوژی زودتر از فرهنگ سازی وارد یه کشور عقب افتاده شد و همه رو به جون هم انداخت
  • حمید IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    باز فتل گربه نره دزد اومد وسط آقای فتل چاخان فعلآ تو برو اون ۵ میلیارد دو سال پیش و بیار بعد حرف بزن بیچاره قربانزاده هر ترفندی تونست بکار بگیره این ۵ میلیارد و از حلقوم بیاره بیرون نتونست پس لطفآ دیگه اینطرف پیدات نشه آقای دالتون

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی